halve F-side was leeg. Hoe triest. En over die rode kaarten, is toch probleem voor Real. Die willen thuis echt niet zomaar verliezen hoor. Suarez doet echt dom, 1e keer dat alonso aanloopt en inhoudt, als zeuren. Let op tijdrekken, scheids.
Vragen voor een gele kaart is normaal gesproken toch geel
Mooi, 7 wedstrijden geschorst. Bijten hoort niet bij het voetbal.
gvd wat een poffertjesporum
Uitspraak van !!!W S P!!! op woensdag 24 november 2010 om 19:43:kenker wat een vogel verschrikker
Whehe! Aan haar uitspraken te zien heeft het iig flink wat stro in haar kop.
http://www.nu.nl/sport/2386324/uefa-onderzoekt-bewuste-rode-kaarten-real.html
Casillas sprak opzet tegen. ''Dudek kwam vragen of ik nog last had van mijn maag'', meende hij. ''En ik vertelde Ramos dat hij hun spitsen goed in de gaten moest houden. Die waren constant gevaarlijk in ons strafschopgebied.''

Casillas sprak opzet tegen. ''Dudek kwam vragen of ik nog last had van mijn maag'', meende hij. ''En ik vertelde Ramos dat hij hun spitsen goed in de gaten moest houden. Die waren constant gevaarlijk in ons strafschopgebied.''
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 24 november 2010 om 20:33:Die waren constant gevaarlijk in ons strafschopgebied.''
?
zat ik dan toch een andere wedstrijd te kijken?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2010 om 19:22:Uitspraak van Richard op dinsdag 23 november 2010 om 22:46:
Vertonghen bijna huilie
Nou en ? Ik voel met hem mee
Huil maar uit hoor jongen, een man mag huilen.
Wij kunnen trots zijn op onze club dat zij uitkomen tegen de wereldtop.
Verliezen van zo'n miljoenenclub is geen schande
Dat Pisclubbie treft het met de zwakke tegenstanders.
Over dat degradatieclubje en lachtertje van de eredivisie maar te zwijgen.
Door met 10-0 te verliezen hebben ze Ajax opnieuw een oor aangenaaid.
Voor Twente kan ik respect opbrengen en hoop natuurlijk dat zij vanavond winnen hoewel ik dit niet verwacht.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 november 2010 om 20:40:Over dat degradatieclubje en lachtertje van de eredivisie maar te zwijgen.
Door met 10-0 te verliezen hebben ze Ajax opnieuw een oor aangenaaid.
Dat Ajax weer verliest hoef je niet op Feyenoord af te reageren.
Het was te verwachten dat Ajax dit niet zou redden.
Ik vind het ook erg voor het Nederlands voetbal.
Ze worden wel derde en gaan verder in de EL. Niet verder huilen
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 november 2010 om 20:49:Dat Ajax weer verliest hoef je niet op Feyenoord af te reageren.
Het was te verwachten dat Ajax dit niet zou redden.
Ik vind het ook erg voor het Nederlands voetbal.
Ze worden wel derde en gaan verder in de EL. Niet verder huilen
Niet te intelligent reageren hoor meid.
Steekt teveel af bij de ajax zielepoten met de nadruk op poten
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 november 2010 om 22:05:Steekt teveel af bij de ajax zielepoten met de nadruk op poten
Die poten doen het nog altijd beter dan die benen
Uitspraak van appeltje voor de dorst op woensdag 24 november 2010 om 16:30:De hele voetbalwereld is niet realistisch.
Snotapen die miljoenen verdienen
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 24 november 2010 om 20:33:Casillas sprak opzet tegen. ''Dudek kwam vragen of ik nog last had van mijn maag'', meende hij. ''En ik vertelde Ramos dat hij hun spitsen goed in de gaten moest houden. Die waren constant gevaarlijk in ons strafschopgebied.''
Uitspraak van ja togh san op donderdag 25 november 2010 om 08:41:ik spreek namens alle vrouwen. die broekjes zijn te lang. die mogen wel een stuk korter. hebben wij ook wat te interessants te kijken tijdens de wedstrijd. voetballersbenen, WAUW
Bedankt voor je nuttige inbreng
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 november 2010 om 20:40:Dat Pisclubbie treft het met de zwakke tegenstanders.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 november 2010 om 20:40:Door met 10-0 te verliezen hebben ze Ajax opnieuw een oor aangenaaid.
Het ligt altijd aan hunnie.....whuhuhuuuuuuuuu.
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op donderdag 25 november 2010 om 11:41:Altijd naar anderen kijken, nooit eens naar jezelf.
Het ligt altijd aan hunnie.....whuhuhuuuuuuuuu.
Laat lullen die kneus
Uitspraak van ja togh san op donderdag 25 november 2010 om 08:41:ik spreek namens alle vrouwen. die broekjes zijn te lang. die mogen wel een stuk korter. hebben wij ook wat te interessants te kijken tijdens de wedstrijd. voetballersbenen, WAUW
Ik spreek namens alle mannen: vrouwen horen niet bij het voetbal.
Uitspraak van º²º Lieverdinie op donderdag 25 november 2010 om 15:21:Ik spreek namens alle blacka's: Ik heb enorme striemen op me reet.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 november 2010 om 15:33:Ik spreek namens alle blacka's: Ik heb enorme striemen op me reet.
whehe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 november 2010 om 15:33:Uitspraak van º²º Mellie op donderdag 25 november 2010 om 15:21:
Ik spreek namens alle blacka's behalve *Animaniac* : Ik heb enorme striemen op me reet.
laatste aanpassing