Fluiten als Ronaldo aan de bal is...
Ja mooi, 2 seconde later lekker scoren
Uitspraak van Mr. Cosovic op woensdag 24 november 2010 om 00:04:internetstoring in de hoofdstad?
Lag natuurlijk allemaal aan de scheids. Oja en aan het dak, want die was dicht
Uitspraak van Jesse Digital Skills op woensdag 24 november 2010 om 01:01:was gezellige avond maatski
Lag natuurlijk allemaal aan de scheids. Oja en aan het dak, want die was dicht
De wedstrijden dat het er echt om gaat zie je ze niet....zodra ze een klein beetje weerstand krijgen vallen ze compleet door de mand.....
net als reis, dzudzak, affellay, toivonen etc etc etc
Die nog gescoord tegen twente of ajax?
Psv of elke andere nederlandse club hadden t gister nartuurlijk vele malen beter gedaan ofniet
Uitspraak van actief op woensdag 24 november 2010 om 08:23:Psv of elke andere nederlandse club hadden t gister nartuurlijk vele malen beter gedaan ofniet
maar die schreeuwen niet dat ze de beste zijn...real gister op 70% wedstrijdje gewonnen
Uitspraak van actief op woensdag 24 november 2010 om 08:23:of elke andere nederlandse club
uhuh zoals gae ,was sws 2-1 geworden 100%
iets te goed
en willen alle f'noorders even heel snel stil zijn, kijk eerst even naar je eigen rotzooi voor je een ander uitlacht
sukkeltjes, lekker tegen degradatie vechten stumpers
Jeetje wat een frustraties jeffie
onee hoor
we speelden tegen het beste team ter wereld op het moment
ik had nou niet echt verwacht dat we uberhaupt een kans maakte
Na afloop altijd he
maar wel vrij frappant is dat jij en jou volk de gore moed heb om te lachen terwijl jezelf het lachertje bent van dit seizoen
Jeetje wat ga je tekeer Jeffie
jou volk
Jouw volk.
de gore moed
Ik zou er het gore lef van maken, staat wat beter.
ezelf
Je zelf.
frappant
Die klopt wel, ja zo ben ik dan ook wel weer, ben niet alleen maar negatief hoor!
Na afloop altijd he
wat jij wil
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 november 2010 om 22:36:slim idd ! denk wel dat clubs als utca twente en vitesse opzekers een punt gepakt hadden!
pffff
vitesse
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2010 om 08:13:Het is gewoon jammer dat het Nederlandse competitie voetbal niks meer voorsteld in europa. En dan praat ik niet alleen over ajax maar het Nederlands voetbal in het algemeen.
Altijd dat gezeik daarover, lekker belangrijk, dat is al jaaaaaaren niet meer zo
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2010 om 09:21:We kunnen wel even wat quotes van je mede supporters gaan zoeken na de loting
eyz, hoop houden dat kenne ze niet alleen bij feyenoord he
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2010 om 09:21:We kunnen wel even wat quotes van je mede supporters gaan zoeken na de loting, voor de wedstrijd in Madrid, na de wedstrijd in Madrid en voor de wedstrijd nu hoor
denk dat daar ook wel wat redelijke sarcasme in zat
weinig mensen hadden nou echt serieus rekening gehouden dat we real even aan de kant zouden zetten
maar als jij ergens kan vinden dat IK (ik heb het over mezelf, niet over mijn mede-supporters) ergens meld dat we even real een pak slaag gingen geven, krijg je van mij een krat bier
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2010 om 09:36:Geen 1 club in de wereld kan hier tegenop.
misschien wel, maar een nederlandse club weet gewoon dat ie goed afgedroogd kan worden
Uitspraak van actief op woensdag 24 november 2010 om 09:37:misschien wel
Noem die club eens op dan? Chelsea misschien??
maar als jij ergens kan vinden dat IK (ik heb het over mezelf, niet over mijn mede-supporters) ergens meld dat we even real een pak slaag gingen geven, krijg je van mij een krat bier
we gaan even real een pak slaag geven jongens, hup AFCA!
Ja, inleveren.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2010 om 09:28:Zal tijd worden dat nec weer europa ingaat he
sws
ik zeg; met die Belg in de basis is een 3-0 thuisoverwinning tegen Real best te doen
Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 24 november 2010 om 09:40:het leven is snoeihard, maar gelukkig staat me cluppie geen 16e
typisch mel, altijd weer naar anderen kijken
Uitspraak van º²º Lieverdinie op woensdag 24 november 2010 om 09:40:het leven is snoeihard, maar gelukkig staat me cluppie geen 16e
maar de supporters blijven wel achter hun club staan. Ben benieuwd hoe het nu met ajax gaat als suarez 9 wedstrijden niet mee mag doen.
Laat ook even duidelijk zijn dat ik geen feyenoord supporter ben.
maar als jij ergens kan vinden dat IK (ik heb het over mezelf, niet over mijn mede-supporters) ergens meld dat we even real een pak slaag gingen geven
Heb je gelijk in, jij bent sowieso al een behoorlijke realist voor een jood (bedoel Ajacied he
krijg je van mij een krat bier
O, toch maar ff zoeken zo, in die 300.000 posts van de afca toppa
Uitspraak van actief op woensdag 24 november 2010 om 09:26:eyz, hoop houden dat kenne ze niet alleen bij feyenoord he
truetrue
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 november 2010 om 09:55:Ben benieuwd hoe het nu met ajax gaat als suarez 9 wedstrijden niet mee mag doen.
Barre tijden idd......eerst even afwachten of Ajax niet in beroep gaat tegen dit voorstel
omdat de scheids het incident heeft gezien en toen niet heeft ingegrepen
denk dat we nog een aardige kans maken dat er 2 wedstrijden afgaan, we wachten af
Kill ik heb allang gevondens, kijk boven
Uitspraak vanJeffrey
op woensdag 24 november 2010 om 08:46:
we gaan even real een pak slaag geven jongens, hup AFCA!
Ja, inleveren.
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op woensdag 24 november 2010 om 11:00:Ach, als Ajax wat meer geluk had gehad in de afronding van kansen, de combinaties wat beter lukten en alle madrid spelers verplicht vanuit een rolstoel moesten voetballen had het net zo goed andersom kunnen zijn.
hahaha dan was het 0-2 geworden denk ik
waardeloze wedstrijd
die emanuelson die ff 2 goals veroorzaakt.. kunnen ze die gozer niet gewoon weggeven aan feyenoord
Met zn praatjes: ik wil een stapje hogerop.. hij moet blij zijn als ie met FC Emmen mee kan komen
Uitspraak van Mattieeebattieee op woensdag 24 november 2010 om 11:05:hahaha dan was het 0-2 geworden denk ik
waardeloze wedstrijd
die emanuelson die ff 2 goals veroorzaakt.. kunnen ze die gozer niet gewoon weggeven aan feyenoord
Met zn praatjes: ik wil een stapje hogerop.. hij moet blij zijn als ie met FC Emmen mee kan komen
oke jan smit