Partyflock

Forumonderwerp · 1105907

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Beste Artiesten!

Op Vrijdag 31 December zoekt X Events een dj in de stijl Early Hardcore en verwanten! (Oldskool, Early Rave, Happy Hardcore)
Dit is voor een plekje op "Gas Erop! New Years Eve Edition" in Club Broadway, Erp van 00:00 - 01:00! Hiervoor krijg je 10 consumptie munten.
De Entree zal deze avond gratis zijn en alleen met talenten gevuld worden!

Dit zal niet de enigste boeking zijn die je van ons zal krijgen. De winnaar van deze contest zal ook op Gas Erop! Part 5 staan waar ook een headliner aanwezig zal zijn! Voor deze editie krijg je een kleine vergoeding van 30 euro.

Demo moet rond de 30 minuten zijn en er moeten minimaal 6 overgangen in zitten. Wij willen graag een verse demo en daarom graag de 2 volgende tracks in je demo verwerken,
1: Promo - Cheating Bitch
2: Masters Of Ceremony - Hardcore To The Bone

Voel jij je aangesproken?
Stuur dan je demo naar XEvents@hotmail.com met de volgende gegevens,

Naam:
Artiesten naam:
Motivatie:
Demo Link:

Sluiting van deelname, 6 December!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 168357, 51903, 66857}
Iedereen zijn eigen mening en eigen ding (Y)

Uitspraak van maxximaal op donderdag 18 november 2010 om 23:16:
kan nergens teruglezen dat de organisatie vind dat je deze 2 platen moet hebben om een goeie early dj te zijn?

Uitspraak van X Events op zondag 7 november 2010 om 21:02:
Een echte early dj heeft deze 2 platen in zijn tas

Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}

wat een bullshit zeg:lol:

succes met je contest (y)

Wat een gelul zeg.
Een echte (early) Dj heeft platen die HIJ ZELF goed vind.
En smaken verschillen nou eenmaal dus niet iedere early dj heeft deze platen.

Als een dj platen gaat kopen omdat anderen m toevallig zo vet vinden,ben je in mijn ogen verkeerd bezig.
Doe je eigen ding!!

Uitspraak van Jim Beam op zaterdag 27 november 2010 om 22:30:
Wat een gelul zeg.
Een echte (early) Dj heeft platen die HIJ ZELF goed vind.
En smaken verschillen nou eenmaal dus niet iedere early dj heeft deze platen.

Als een dj platen gaat kopen omdat anderen m toevallig zo vet vinden,ben je in mijn ogen verkeerd bezig.
Doe je eigen ding!!

amen

.
kruipen jullie 2 elkaar op elk forum in de kont?
?nemisis? en redhead :rot: amper een fatsoenlijke boeking gehad en wel zeiken, jullie zullen er nooit komen! dat is zeker ;) zoals vele andere zeikmutsen.
zelfs ik heb die nummers full op een cdtje staan en ik draai niet eens :S met een beetje internet kennis heb je die tracks binnen 15 minuten op je pc staan, duw die 2 tracks in je demo en je stuurt hem op :gaap:
als dat al teveel moeite is dan moet je lekker een andere hobby zoeken en daarmee je ego vergroten :')
"artiesten" die denken wat te zijn moeten kappen :S je verneukt het voor de echte talenten of mensen die er nog enigszins moeite voor doen. Domste wat je kunt doen is in discussie gaan op partyflock als artiest zijnde :lol: er zijn heel veel mensen die dit soort forums doorkijken maar nooit reageren, maar zich wel kapot lachen om jullie stomme acties :lol:

blijf me a.u.b vermaken met jullie zogenaamde wijsheid 8)
heb ik straks als ik afgewerkt ben weer wat te lezen :roflol:
laatste aanpassing
Uitspraak van maxximaal op woensdag 1 december 2010 om 03:59:
?nemisis? en redhead amper een fatsoenlijke boeking gehad en wel zeiken, jullie zullen er nooit komen! dat is zeker zoals vele andere zeikmutsen.
zelfs ik heb die nummers full op een cdtje staan en ik draai niet eens met een beetje internet kennis heb je die tracks binnen 15 minuten op je pc staan, duw die 2 tracks in je demo en je stuurt hem op
als dat al teveel moeite is dan moet je lekker een andere hobby zoeken en daarmee je ego vergroten
"artiesten" die denken wat te zijn moeten kappen je verneukt het voor de echte talenten of mensen die er nog enigszins moeite voor doen. Domste wat je kunt doen is in discussie gaan op partyflock als artiest zijnde er zijn heel veel mensen die dit soort forums doorkijken maar nooit reageren, maar zich wel kapot lachen om jullie stomme acties

blijf me a.u.b vermaken met jullie zogenaamde wijsheid
heb ik straks als ik afgewerkt ben weer wat te lezen

:loser:

Gast, jij hebt echt totaal geen idee waar je over praat volgens mij.... En als je er echt zo over denkt dan ben je nog dommer dan ik dacht.

Early hooor je trouwens met vinyl te draaien, niet met cds.

Geweldig topic dit!!

:lol:

*klikt op volgen

Ja die Redhead heeft mij net
afgewerkt

amper een fatsoenlijke boeking gehad en wel zeiken, jullie zullen er nooit komen!

Ja ik probeer het ook echt nog steeds joh:roflol: stuur elke dag wel 30 demo's overal naar toe maar helaas.
Ik moet er eigenlijk een beetje van huilen zelfs,dat ik nog nooit een fatsoenlijke boeking heb gehad:cry:

zelfs ik heb die nummers full op een cdtje staan

Koop een taart en vier het(y)

en ik draai niet eens

Maar je zou het wel heel graag willen zeker :aai:

met een beetje internet kennis heb je die tracks binnen 15 minuten op je pc staan,

ja zo doen echte Dj's dat ook he :roflol:

Oh en dan nog even wat anders...........

Uitspraak van Differens op woensdag 1 december 2010 om 10:04:

Driedubbel AMEN.
Artiest {SHOWLIST artist 14796, 33867}
er zijn heel veel mensen die dit soort forums doorkijken maar nooit reageren

Ik ben z'n iemand! En lach me ook echt kapot ja! Maar dan wel om jou reacties! Want zoals Differens zegt
Uitspraak van Differens op woensdag 1 december 2010 om 10:04:
Gast, jij hebt echt totaal geen idee waar je over praat volgens mij....

Kijk dat de organisatie wil dat je die 2 platen in je set stop moeten ze natuurlijk zelf weten, is ook niks mis mee. Maar zeggen dat je geen echte early dj ben omdat je die platen niet hebt is natuurlijk een beetje onzin!

Hiermee word denk ik alleen aangegeven welke richting qwa early ze op willen! Het stevigere en meer uptempo werk!

Maar ben het ook weer niet met de tegen argumenten eens, dat je pas een echt early dj bent als je deze platen juist niet draait.
Mijn mening over een echte early dj is gewoon een dj die draait om de liefde voor de muziek. Of het nou juist de hitjes zijn of de juist onbekendere early platen. Dat is namelijk persoonlijke smaak en over smaak valt nou eenmaal niet te twisten!

Artiest Hungry

:respect:

Als je die plaatjes gaat downloaden en op cdtje branden om maar mee te mogen doen, dan ben je pas sip! Jij zou goede vriendjes kunnen zijn met redje. Allebij een vette plaat voor de kop!
Uitspraak van X Events op dinsdag 9 november 2010 om 02:07:
Daar word mee bedoeld, in je tas, bak, of kast. Deze platen heeft elke early dj in huis

ik heb ze toch echt niet hoor!

Artiest Ghost Dog
Uitspraak van DJ Ressurection op vrijdag 3 december 2010 om 19:05:
ik heb ze toch echt niet hoor!

dan ben jij ook net als de rest Geen EKTE Early Dj!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Differens op dinsdag 16 november 2010 om 13:30:
Mensen die deze twee platen dus niet hebben, worden buitengesloten voor deze contest... En mensen die deze platen wel hebben, die moeten hun hele set op die twee platen aanpassen... Klopt niet echt in mijn ogen.

dat is niet helemaal correct :no:
want zoals vermeld zullen er ook 2 cd spelers aanwezig zijn, dus iedere broekepoeperigge wannabee ken zig ff snel die 2 nummers downe en klaar zijn ze.

ik heb tig platen wat je nooit op party's hoort en die 2 kut nummers wat ze hier verlangnen heb ik extra niet omdat et grijsgedraaide commerciele bagger is )

X events, ga eerst eens wat over de muziek / stijl & de scene informatie vergaren want je weet niet waar je over lult :no::looser:
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 88435, 126737, 118935, 49038}
Een eindeloze discussie. Hou er maar gewoon over op en accepteer het maar.
We hebben genoeg demo's binnen. Iedereen bedankt voor jullie tijd en moeite!
De winnaar zal ik persoonlijk benaderen volgende week zaterdag tussen 7 en 8 savonds.

Wil je graag een keer in Broadway draaien op een vrijdag avond?
Stuur dan wat info over jezelf, demo, en stijl van je demo naar mijn partyflock.

Met vriendelijke groeten,
X Events
laatste aanpassing