Come again?
Ik doelde op het feit dat er dan nergens meer draaitafels staan.
Wanneer gebruik je dat?
Loopen eigenlijk continue, en de sample decks inderdaad niet nee. Das meer iets voor hip hop DJ's.
cd / Vinyl = skills
Ja man, beatmatchen is echt vet moeilijk.
Of ik nu binnen 15 seconden een plaat strak heb, of meteen. Het is mij om het even. Zelfs met de platen van mijn zwager ging het me redelijk af, terwijl ik nooit echt met vinyl gedraaid heb. Ik bedoel daarmee alleen maar te zeggen: als je beatmatchen eenmaal onder de knie hebt, waarom daar dan in blijven hangen? Op een gegeven moment doe je dit op de automatische piloot, net als fietsen en auto rijden.
Ik kan je vertellen dat ik tijdens een "set" nu een stuk "drukker" bezig bent, dan toen ik mijn CD spelers en mixer had staan. Kun je wel als een jekko aan de FX gaan zitten, en aan de faders staan trekken, maar dan nog blijf ik erbij dat deze manier van draaien mijn interesse heeft verloren.

Gelukkig is het voor mij puur een hobby, en heb ik nu nog meer plezier in het draaien dan voorheen. Dat is voor mij het belangrijkste.
Dat je nu je plastic mixertje met 4 schuifjes de hoogte in wil prijzen werkt niet bramble.
Ten eerste is de kwaliteit een stuk beter dan wat ik had (alles van Pio), en ten tweede zeg ik alleen maar dat ik veel meer mogelijkheden heb dan hiervoor.

Prima toch?