Partyflock

Forumonderwerp · 1103403
:d

"Sint" de nieuwe horror/triller van Dick Maas maker van oa:
De Lift,Amsterdamned en Flodder.

Nederland
Horror

geregisseerd door Dick Maas
met Huub Stapel, Bert Luppes en Egbert-Jan Weeber

St. Niklas (Huub Stapel) is een in ongenade gevallen bisschop.
Hij trekt in de middeleeuwen samen met zijn roversbende plunderend en brandschattend over het platteland.
Als dorpelingen het recht in eigen hand nemen en de bloeddorstige Sint en zijn trawanten vermoorden,
zweert Niklas wraak. Iedere keer bij volle maan op 5 december herrijzen Niklas en zijn bende uit de dood om zich te wreken.
Deze sinterklaasavond is het volle maan.

Frank (Egbert-Jan Weeber) en zijn vrienden worden op gruwelijke wijze geconfronteerd met Niklas en zijn bende.
Frank weet ternauwernood aan de moordpartij te ontkomen. De politie gelooft zijn verhaal echter niet en ziet hem als verdachte.
Frank bindt hierop de strijd aan met Niklas, geholpen door zijn vriendin Lisa (Caro Lenssen) en Goert (Bert Luppes),
een rechercheur van politie. Er volgt een bloedstollende nachtelijke strijd dwars door Amsterdam waarbij maar één ding zeker is:
5 december zal nooit meer hetzelfde zijn...

draait ie al?
Gisteren gezien, voorpremiere om de frightnight mee af te trappen (was van 22:30 tot 08:00) en hij was best leuk, veel gelachen en 1 schrikmoment.

Uitspraak van verwijderd op zondag 3 oktober 2010 om 14:06:
Kopen is toch voor heaumeaus.

downloaden is voor paupers...

Maar er gaat niets boven de bioscoop
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 oktober 2010 om 10:02:
De Nederlandse moraalridders hebben weer wat te men roept op om de bioscopen te boycotten die de film draaien ivm de "schokkende" poster er is ook elk jaar weer wat met die goedgeiligman

Zoooo zwaar overtrokken! Wat een hysterisch gedoe om niets zeg :no:
Ouders die een blokje omlopen ivm die poster :|
:roflol:

Uitspraak van Remsjo op woensdag 20 oktober 2010 om 14:58:
Zo schokkend is de poster niet eens. Je ziet sinterklaas ter paard maar je ziet z,n gezicht niet. Het was toffer geweest als je sinterklaas ter paard zag met in z,n hand een afgehakte kop van een kind met naast hem een zwarte piet die een jutte zak bij zich heeft waar de romp van het kind uitsteekt

:O:O:O :lol:
Kijk,dit gebeurt er nou als je niet luistert :devil:

Artiest System
Uitspraak van Remsjo op woensdag 27 oktober 2010 om 17:58:
Komt deze film toch nog wel uit? Heb al 6 dagen niets meer van de film gehoord terwijl die toch echt over 2 weken moet draaien. Zal het dan toch een mediastunt zijn of bestaat de film echt? Ik denk het eerste maar hoop van harte het 2de

Wat ben je toch een ongelooflijke mongool.
Uitspraak van *ikke* op maandag 8 november 2010 om 11:17:
Zoooo zwaar overtrokken! Wat een hysterisch gedoe om niets zeg
Ouders die een blokje omlopen ivm die poster

ken je blijven lopen, er heeft nl helemaal geen poster campagne gelopen,
was al genoeg publiciteit rondom de poster zelf,

maar goed ik gaan vrijdag naar de bios om hem te zien, en heb pas 20 sec beeld gezien ofzo,
Uitspraak van Alkraarder :banana: op dinsdag 9 november 2010 om 22:52:
maar goed ik gaan vrijdag naar de bios om hem te zien

Ben benieuwd :D
Uitspraak van *ikke* op woensdag 10 november 2010 om 07:57:
Uitspraak van Alkraarder :banana: op dinsdag 9 november 2010 om 22:52:
maar goed ik gaan vrijdag naar de bios om hem te zien

Ben benieuwd

ja ik toch ook wel, las ergens dat het heel veel lachen was en 1 goed schrik moment,
maarja ik schrik overal van soms.
Over 2 uurtjes ga ik hem eeeindelijk zien!
ben erg benieuwd! haha :D
net gezien, wat een slechte verhaal :X
zaten in pathe imax in amsterdam arena (grootste zaal), zaten denk ik 50 man in de zaal :roflol:

zitten wel wat leuke schrikmomentjes in, maar het acteer werk is niveau GTST, en de humor die langs komt was sowieso niet mijn smaak
enige wat wel goed was waren de effecten en de sfeer van de film, dat was voor nederlandse begrippen erg netjes neergezet (Y)
laatste aanpassing
Uitspraak van d-russo op vrijdag 12 november 2010 om 23:13:
zitten wel wat leuke schrikmomentjes in, maar het acteer werk is niveau GTST

op 2 acteurs na vond ik wel meevallen.

enige wat wel goed was waren de effecten en de sfeer van de film, dat was voor nederlandse begrippen erg netjes neergezet

ja vond ik ook ja, de begin scenes
net gezien, wat een slechte verhaal

ja dat zijn horror films toch meestal, dingen als eens in de 35 jaar op die en die datum
enz enz.

en had nog helemaal geen trailers/interviews oid gezien. horror verhaal over snikkelklaas
van de maker van amsterdammed en flodder,niets verwachten en lekkr stom zitten, acties scenes daar in tegen waren goed uitgewerkt en inderdaad in nederland nog niet zp neergezet, beetje hollywoodstyle
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
lekker maffe film met genoeg humor .. maar of dat ook allemaal zo was bedoeld :p
special effects waren prima .. vooral hoe iedereen werd dood gemaakt :devil:
al had ik wel heel f wat twijfels bij de achtervolging over de daken
een shot van bovenaf leek iets teveel trucage maar boeiend .. voor een Nederlandse film was het goed gedaan (y)
het heel f versneld afspelen van het 'brandende' bootje op het einde vond ik juist wel wat hebben
het enige wat ik wel altijd met Nederlandse films heb is de taal .. het klinkt eigenlijk nergens naar :roflol:
leuke 'cameo op televisie' nog van de Flodder serie :p
ach ik was al lang niet meer in de bios geweest en ik vond het de 8 euro zeker waard
sowieso het hele idee achter de film en de sfeer zoals hierboven al is genoemd vond ik erg goed
de volgende zal wel new kids turbo worden b)
Uitspraak van Dynamike op zondag 14 november 2010 om 23:51:
lekker maffe film met genoeg humor .. maar of dat ook allemaal zo was bedoeld
special effects waren prima .. vooral hoe iedereen werd dood gemaakt
al had ik wel heel f wat twijfels bij de achtervolging over de daken
een shot van bovenaf leek iets teveel trucage maar boeiend .. voor een Nederlandse film was het goed gedaan
het heel f versneld afspelen van het 'brandende' bootje op het einde vond ik juist wel wat hebben
het enige wat ik wel altijd met Nederlandse films heb is de taal .. het klinkt eigenlijk nergens naar
leuke 'cameo op televisie' nog van de Flodder serie
ach ik was al lang niet meer in de bios geweest en ik vond het de 8 euro zeker waard
sowieso het hele idee achter de film en de sfeer zoals hierboven al is genoemd vond ik erg goed
de volgende zal wel new kids turbo worden

helemaal mee eens. Overigens wordt ook mijn next bios bezoek ws ook Turbo, zag gisteren voor Sint een trailer; Toch wel erg grappig :D

Artiest The Carcass
Uitspraak van Dynamike op zondag 14 november 2010 om 23:51:
new kids turbo worden

dacht dat die rage voorbij was
nee niet hun
maar van series een film maken :S
Begin december met het werk naar de bios de Sint kijken, ik ben benieuwd :)
afgelopen weekend met mijn vriend in de bios sint gezien, is goed te doen...we moesten zelfs allebei een paar keer schrikken:lol:
Speel er zo heel toevallig ook in mee :jaja:, ja echt waar.
Lijkt me een geinige film(Y)

Ik wil em zien :D
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 november 2010 om 21:49:
Ik wil em zien

had ik afgelopen 2 maanden ook

als de dvd der s koop ik die ook metee, woehoe

Uitspraak van Alkraarder :banana: op vrijdag 26 november 2010 om 23:12:
dvd

DVD??? Bluray toch :P