die Ton Overmars is een exclusieve whiskey verkoper of hoe moet ik die winkel voor me zien?
Nee, ook exclusieve wijn
Uitspraak van TECHNOFREAK® op dinsdag 2 november 2010 om 22:50:Tips? max zo'n beetje 50 eurie
wil je 'm puur drinken of met cola?
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 3 november 2010 om 00:04:Chivas 18 Years
is idd erg goed te drinken
Uitspraak van TECHNOFREAK® op woensdag 3 november 2010 om 08:21:ff serieus! ga toch geen 50 uitgeven om het vervolgens met cola te verneuken?!
Glenfiddich kost maar 37,50 vond 'm zelfs lekkerder als de Highland Park
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 6 november 2010 om 12:57:Highland Park heeft sowieso een 18 years.
was net bij de Sligro daar was de Highland Park 18 Years 45 euro nog wat (ex btw)
donkere fles rond de 50,- dacht ik
klopt wel redelijk dus
Nee still doubting:
Keertje een oom om raad vragen
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 6 november 2010 om 03:05:lenfiddich 18 years? Highland Park 18 years? Keertje Johnny Walker Gold Label?
Keertje een oom om raad vragen
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 oktober 2010 om 17:34:Dimple FTW!
Lekkere whiskey! Zacht van smaak, beetje bbq/hout tinten die je proeft, maar echt wel lekker. Puur is die gewoon ook echt lekker om te drinken!
Whiskey's van rond de 20 euro en in Duitsland rond de 9 euro, drink ik over het algemeen niet puur. omdat de smaken niet lekker genoeg er uit komen!
Irish whiskey heeft overigens mijn voorkeur, ivm de wat zachtere smaken en glijd net wat makkelijker.
Apart/anders, maar fijn van de kaart word je er van!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 13 november 2010 om 15:10:Keertje een oom om raad vragen
ben bang om een keer de verkeerde te treffen, zonde om 5 tientjes weg te gooien voor whiskey die je niet lust.. is er niet een proeverij ergens toevallig?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 november 2010 om 21:48:lekker met chocomelk
whiskey in het algemeen of Jim Beam?
Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zaterdag 13 november 2010 om 23:36:is jack mischien wat zwaarder?
Jim Beam is wat zoetig ofzo voor zover dat zou kunnen bij een whiskey maar hij blijft mij favoriet
Chivas Regal toch maar denk ik
afgelopen weekeind aan de clan mcgregor gezeten
een lekkere single barrel met een zachte smaak voor onder de 15 euros, maar drin nog steeds liever een highland bird of chivas. jammer dat deze er niet zijn voor die prijs
een lekkere single barrel met een zachte smaak voor onder de 15 euros, maar drin nog steeds liever een highland bird of chivas. jammer dat deze er niet zijn voor die prijs
Glenmorangie 25 jaar
Lekker flesje
Aroma
de eerste indruk is die van gedroogd fruit met een vleugje chocolade en koffie.
Smaak
Rijk en vol van smaak. Het lijkt op een heel bosvruchtenpallet op je tong.
afdronk
Lang en zacht een vleugje braambes en warme kruiden.
Kleur
Oud Goud
Drink en geniet
je waant je echt in de hemel
Lekker flesje
Aroma
de eerste indruk is die van gedroogd fruit met een vleugje chocolade en koffie.
Smaak
Rijk en vol van smaak. Het lijkt op een heel bosvruchtenpallet op je tong.
afdronk
Lang en zacht een vleugje braambes en warme kruiden.
Kleur
Oud Goud
Drink en geniet
je waant je echt in de hemel
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 november 2010 om 10:58:lekkere, Ierse Whisky
Ondanks dat we in het Nederlands de spelling "Whisky" hanteren, stellen ze het in Ierland niet op prijs als je daar "Whisky" besteld
Ierland/USA = Whiskey
Schotland/Canada = Whisky
(wellicht interessant voor de Whisky/Whiskey drinkers onder ons
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 december 2010 om 10:06:Ondanks dat we in het Nederlands de spelling "Whisky" hanteren, stellen ze het in Ierland niet op prijs als je daar "Whisky" besteld
Ik weet dat er verschil in zit. Maar ik onthoud nooit welk verschil
Net als met Wodka en Vodka
ik heb een fles Jim Beam gekocht... De verwachting is echt 0,0 maar na al die verhalen hier wilde ik het toch eens proberen... Overigens maar een tientje bij de Sligro deze week
geniet er nou maar van, heerlijk om met een cola'tje te drinken!! hij moet wel ijs en ijskoud zijn met een paar ijsblokjes er in vindt ik
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 1 december 2010 om 19:52:Flesje Grant's cadeau gehad onlangs, ook een lekkere
foto?
Ik zweer erbij!
nooit gezien, omschrijf de smaak eens als je kan?
The Black Grouse