Partyflock

Forumonderwerp · 1103386
wat een godendrank is het toch :lief:

nu heerlijk aan de Jim Beam, kost geen flikker en smaakt heel zacht en zelfs een soort "zoet"

maar als hij puur gedronken moet worden ga ik voor Glenn Fidich 15yo of de Highland Park 15 yo.

hoe je het ook wend of keert hij moet ijs en ijs koud zijn :lief:
pfff, heb daar geen pas van (N) wil er wel graag weer eens heen, vroeger vaak met een collega mee geweest maar die heeft nu ander werk helaas.

de Sligro is geen alternatief, kratje amstel 12 euro :vaag: kan je 'm voor ruim 2 euro minder halen hier in de A.h (Y)

twijfels,twijfels, ik haat ze 8)
maar die Ton Overmars is een exclusieve whiskey verkoper of hoe moet ik die winkel voor me zien?
Jaaa juist ja :D:D
Uitspraak van Mike..- op donderdag 28 oktober 2010 om 20:49:
die Ton Overmars is een exclusieve whiskey verkoper of hoe moet ik die winkel voor me zien?

Nee, ook exclusieve wijn :P Gewone Bacardi en allerlei flesjes bier staan er ook gewoon. Maar het is wel een slijterij die net de wat meeer specialedingen óók heeft (Y) :)
ja... gewoon een slijter, met een liefhebber als eigenaar. :) Met alleen exclusieve wiskeys heb je als zelfstandig ondernemer weinig bestaansrecht. Vanavond zelf een flink glas JW Black label genomen! :) Niet speciaal, wel lekker!
misschien morgen maar eens langs dan :D

nu maar even een flesje Jim Beam gehaald + litertje Bacardi voor 16 eurotjes vandaag :kwijl:

mijn favoriet is Glenfiddich
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 oktober 2010 om 21:12:
mijn favoriet is Glenfiddich

welke? :)

weet ik niet, heb ze nog niet allemaal gehad
laatste aanpassing
Dimple is helaas leeg, verder nog een Gentleman Jack staan & een Cardhu maar moet zeggen deze laatste vind ik niet echt geweldig :( Binnen kort maar weer eens een nieuwe scoren. Tips? max zo'n beetje 50 eurie
Uitspraak van TECHNOFREAK® op dinsdag 2 november 2010 om 22:50:
Tips? max zo'n beetje 50 eurie

wil je 'm puur drinken of met cola?
Uitspraak van Mike..- op woensdag 3 november 2010 om 07:18:
wil je 'm puur drinken of met cola?

ff serieus! ga toch geen 50 uitgeven om het vervolgens met cola te verneuken?! :lol:
Uitspraak van TECHNOFREAK® op woensdag 3 november 2010 om 08:21:
ff serieus! ga toch geen 50 uitgeven om het vervolgens met cola te verneuken?! :lol:

:$ was nog vroeg 8) had even over dat 50eurie heen gelezen ;)

Glenfiddich kost maar 37,50 vond 'm zelfs lekkerder als de Highland Park :jaja:
Ik kan ook weer mooi flesje gaan uitzoeken vind ik zelf, bon gehad, dus wat makkelijker te verantwoorden om daar zelf nog een bedrag bij te leggen en weer een mooie fles te halen. Glenfiddich 18 years? Highland Park 18 years? Keertje Johnny Walker Gold Label?
Glenfiddich 18 years? bestaat die ook? Highland Park 18 years? :O ben straks toevallig in Hoofddorp, is dat een beetje in den buurt?
Dacht wel dat ik een Glenfiddich 18 years zag ja. Highland Park heeft sowieso een 18 years. Volgens mij hebben de meeste grote labels toch allemaal wel een 18 jaar oude ?!:)
jup, die 18y heeft mn Pa staan... wel eens wat van gesnoept... :p Erg lekker! :D

donkere fles rond de 50,- dacht ik :)
laatste aanpassing
doe mij maar een jack daniels , black jack al drink ik liever een poolse vodka
zo eens bij gelegenheid
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 6 november 2010 om 12:57:
Highland Park heeft sowieso een 18 years.

was net bij de Sligro daar was de Highland Park 18 Years 45 euro nog wat (ex btw)

Uitspraak van bl00m op zaterdag 6 november 2010 om 16:03:
donkere fles rond de 50,- dacht ik :)

klopt wel redelijk dus :) wel apart want hier bij de Gall & Gall was die 15 Year toen ik 'm kocht ook 50 euro (in de aanbieding met 20% korting 40 euro)
Uitspraak van Mike..- op zaterdag 6 november 2010 om 16:41:
was net bij de Sligro daar was de Highland Park 18 Years 45 euro nog wat (ex btw)

das nog wel goedkoop geloof ik, hier was ie bij G&G 63 of 66 zag ik vd week. (incl btw uiteraard)
laatste aanpassing
stond te twijfelen, m'n vriendin keek alleen echt zo van: "nog meer whiskey :o" nog maar een flesje Jim Beam gehaald aangezien er gister in een avond bijna een hele fles doorheen is gegaan :x
topic dood? :o
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 9 oktober 2010 om 17:34:
Dimple FTW!

Lekkere whiskey! Zacht van smaak, beetje bbq/hout tinten die je proeft, maar echt wel lekker. Puur is die gewoon ook echt lekker om te drinken!:)

Whiskey's van rond de 20 euro en in Duitsland rond de 9 euro, drink ik over het algemeen niet puur. omdat de smaken niet lekker genoeg er uit komen!

Irish whiskey heeft overigens mijn voorkeur, ivm de wat zachtere smaken en glijd net wat makkelijker.

Apart/anders, maar fijn van de kaart word je er van! b)
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 13 november 2010 om 15:10:
Keertje een oom om raad vragen :)

ben bang om een keer de verkeerde te treffen, zonde om 5 tientjes weg te gooien voor whiskey die je niet lust.. is er niet een proeverij ergens toevallig? :D
nèh niet ome Jack, voor af en toe issie oké maar niet voor altijd man (N) probeer een keer Jim Beam ik kan 'm iedereen aanraden :D

lekker met chocomelk
Uitspraak van Mike..- op zaterdag 13 november 2010 om 20:49:
probeer een keer Jim Beam

die hebt ik genoeg op, is jack mischien wat zwaarder? iig van smaak wel dat beviel me prima
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 november 2010 om 21:48:
lekker met chocomelk

whiskey in het algemeen of Jim Beam?

Uitspraak van FEYENOORD ROTTERDAM op zaterdag 13 november 2010 om 23:36:
is jack mischien wat zwaarder?

Jim Beam is wat zoetig ofzo voor zover dat zou kunnen bij een whiskey maar hij blijft mij favoriet :) Glenfiddich is ook bijna op helaas dus moet nog wel op zoek naar een nieuwe (N)

Chivas Regal toch maar denk ik (Y)

Gisteren bij mijn ouders aan de Paddy gezeten. Goedkope (minder dan 20 euro), lekkere, Ierse Whisky. :)
afgelopen weekeind aan de clan mcgregor gezeten

een lekkere single barrel met een zachte smaak voor onder de 15 euros, maar drin nog steeds liever een highland bird of chivas. jammer dat deze er niet zijn voor die prijs
Glenmorangie 25 jaar

Lekker flesje

Aroma
de eerste indruk is die van gedroogd fruit met een vleugje chocolade en koffie.

Smaak
Rijk en vol van smaak. Het lijkt op een heel bosvruchtenpallet op je tong.

afdronk
Lang en zacht een vleugje braambes en warme kruiden.

Kleur
Oud Goud

Drink en geniet
je waant je echt in de hemel
goed verslagje :D leuke manier van beoordelen (Y)

Laatst eens een avondje eerst flinks bier gedaan en weet ik wat nog meer en toen een long drink glas pure whisky achter over geslagen in een keer :lol: Enkeltje naar de klote :lol:
:D je moet echt niet als je lam bent nog aan de whiskey beginnen kan ik je uit eigen ervaring vertellen :D
Uitspraak van Mike..- op woensdag 17 november 2010 om 20:38:
je moet echt niet als je lam bent nog aan de whiskey beginnen kan ik je uit eigen ervaring vertellen :D

kom je de volgende morgen wel achter :P

(L)
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 november 2010 om 10:58:
lekkere, Ierse Whisky

Ondanks dat we in het Nederlands de spelling "Whisky" hanteren, stellen ze het in Ierland niet op prijs als je daar "Whisky" besteld ;-)

Ierland/USA = Whiskey
Schotland/Canada = Whisky

(wellicht interessant voor de Whisky/Whiskey drinkers onder ons :-) )

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 december 2010 om 10:06:
Ondanks dat we in het Nederlands de spelling "Whisky" hanteren, stellen ze het in Ierland niet op prijs als je daar "Whisky" besteld

Ik weet dat er verschil in zit. Maar ik onthoud nooit welk verschil :lol:
Net als met Wodka en Vodka :)
ik heb een fles Jim Beam gekocht... De verwachting is echt 0,0 maar na al die verhalen hier wilde ik het toch eens proberen... Overigens maar een tientje bij de Sligro deze week :)
Vind Jack Daniels denk toch nog de lekkerste whiskey die ik tot nog toe heb gedronken.
Uitspraak van bl00m op woensdag 1 december 2010 om 14:56:
ik heb een fles Jim Beam gekocht... De verwachting is echt 0,0 maar na al die verhalen hier wilde ik het toch eens proberen... Overigens maar een tientje bij de Sligro deze week :)

geniet er nou maar van, heerlijk om met een cola'tje te drinken!! hij moet wel ijs en ijskoud zijn met een paar ijsblokjes er in vindt ik :jaja: veel plezier ermee :D
Artiest Cistron
Probeer een keer eens

Ik zweer erbij!
Uitspraak van Mike..- op woensdag 1 december 2010 om 20:52:
nooit gezien, omschrijf de smaak eens als je kan?

Vrij robuust, en niet heel erg zacht. Een klontje ijs of twee verhelpt dat wel.
Ik mix deze meestal met cola, hele aparte smaak vergeleken met een Jack Daniels of Jim Beam.
The Black Grouse (L)