Een aanrader voor iemand die niet teveel wil uitgeven maar toch eens iets anders wil drinken dan de standaard Highland Park, Ardberg, Glenfiddich etc. Whiskey's van de Nederlandse bottelaar "the Ultimate". Alles "Cask strength" dus direct uit het vat zonder zoet- en kleurstoffen. En dat voor een schappelijke prijs. ca. 30-50 euro voor een fles. Met de winter voor deur is een flesje cask strength altijd handig om in huis te hebben mocht je het koud krijgen. Wel een klein beetje bronwater erbij natuurlijk. Bijvoorbeeld hier te bekijken en bestellen (geen spam) http://www.whiskywebshop.nl/c-344550/the-ultimate-bottelingen/
laatste aanpassing
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 10 oktober 2010 om 22:34:Die Highland Park is trouwens lekker ja
told you
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zondag 10 oktober 2010 om 22:34:Verder ben ik niet zo goed in het onder woorden brengen van whisky's hoor
ik ook niet eigenlijk, ik beschrijf gewoon altijd het gevoel dat ik er bij krijg
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 oktober 2010 om 17:21:Lekker warm uiteindelijk
dat dan weer wel
uuuh
dat zijn prijzen
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op maandag 11 oktober 2010 om 19:26:in Griekenland, 2 cocktails en 2 shotjes voor 5 euro![]()
dat zijn prijzen
Inderdaad, net vanavond 5 euro afgerekend voor een Glenfiddich. Zaten er de eerste keer niet één, niet twee, maar wel drie
vliegen in m'n whisky. Like wtf.
Later nieuwe besteld.. aanvankelijk zeker geen vlieg erin..later op een gegeven moment toch weer één erin
Dierentuin was compleet toen we er ook nog twee muizen zagen lopen, toen langzaam maar op gestapt
Later nieuwe besteld.. aanvankelijk zeker geen vlieg erin..later op een gegeven moment toch weer één erin
Dierentuin was compleet toen we er ook nog twee muizen zagen lopen, toen langzaam maar op gestapt
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 oktober 2010 om 02:23:Zaten er de eerste keer niet één, niet twee, maar wel drievliegen in m'n whisky.
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op dinsdag 12 oktober 2010 om 02:23:Dierentuin was compleet toen we er ook nog twee muizen zagen lopen, toen langzaam maar op gestapt
goeie tent dus
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 oktober 2010 om 22:33:Only Single Malts van min. 12 jaar hier...
hehe wel kort door de bocht... er zijn ook prima blends!
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op zaterdag 16 oktober 2010 om 22:53:welke ??
ook benieuwd ja!
laatste aanpassing
jah idd... blends smaken altijd hetzelfde omdat er verschillende vaten gemixt worden en singla malts worden gewoon uit 1 vat getapt, dus er kunnen (kleine) onderlinge verschillen zijn per fles.
Denk wel dat je echt een fijnproever moet zijn om dat te kunnen proeven! JW zijn overigens allemaal blends. Black is mn favoriet! 
denk dat menig wiskey drinker toch liever JW red drinkt dan JB!(alhoewel JW RL hier ook enkel voor in de cola is...
mja dat komt door de aanwezigheid van verschillende single malts)
Omdat? Het is totaal niet te vergelijken met elkaar. JW is een schotse whisky, JB is een bourbon. Ik vind Schotse whisky's over het algemeen gif. Maar ja, dat is dan weer het verschil in smaak.
wel geprobeerd maar kan er toch echt niet van genieten..
blijven oefenen
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 27 oktober 2010 om 19:48:De voorraad is nu dan ook:
Highland Park 15 years
een fles Jim Beam
en een fles Jack
wat kost die Chivas Regal 18yrs?