Partyflock

Forumonderwerp · 1102986
Lekker heur!

Vrijdag 26 november
22.00-23.30 Edwin Oosterwal
23.30-00.30 Ripperton LIVE
00.30-02.00 Joris Voorn
02.00-04.00 Carl Craig & Radio Slave
04.00-05.30 Ben Klock
05.30-07.00 Kevin Saunderson

Zaterdag 27 november
22.00-23.30 Tim Wolff
23.30-01.00 Len Faki
01.00-02.30 Cristian Varela
02.30-04.15 Oscar Mulero & Reeko
04.15-07.00 Ben Sims & Friends (Ben Sims & Frequency 7 with Surgeon & Killa Productions with Paul Mac)

Ik vind ze beide vet! :)
Uitspraak van Minni op maandag 27 september 2010 om 21:09:
k vind het gewoon jammer dat er altijd wel wat te zeuren valt. Dit zijn gewoon prima line ups en er zijn genoeg die het wel tof vinden dat Faki komt. Awake is er niet alleen voor de underground techno puristen, maar ook voor de meer mainstream technoliefhebbers en ik vind dat awake het voor beide groepen prima heeft gedaan in november.

nederlanders meid..streven naar perfectie :P
Artiest M10
Ik vind het gewoon jammer dat er altijd wel wat te zeuren valt. Dit zijn gewoon prima line ups en er zijn genoeg die het wel tof vinden dat Faki komt. Awake is er niet alleen voor de underground techno puristen, maar ook voor de meer mainstream technoliefhebbers en ik vind dat awake het voor beide groepen prima heeft gedaan in november.

haha tja.. dat neem ik dan maar voor lief :p

ik verheug me nu al stiekem op ben sims & friends terwijl de oktober editie nog niet eens is geweest :honger:

Ik vind het gewoon jammer dat er altijd wel wat te zeuren valt. Dit zijn gewoon prima line ups en er zijn genoeg die het wel tof vinden dat Faki komt. Awake is er niet alleen voor de underground techno puristen, maar ook voor de meer mainstream technoliefhebbers en ik vind dat awake het voor beide groepen prima heeft gedaan in november.

De zaterdageditie is moddervet. Maar hij past er gewoon niet tussen. Niet in de opbouw van de avond. Op de vrijdag was ie beter tot zijn recht gekomen. Zo zie ik dat. Mag daar dan geen kritiek op gegeven worden? Awake mag blij zijn dat er zoveel mensen zijn die er over zeuren (ik citeer). Je moet ook tegen negatieve kritiek kunnen. Als je geen gezeur wilt hebben, moet je hier niet komen. Zo simpel ligt het. Ik denk dat dat zo onderhand wel duidelijk is.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 september 2010 om 22:31:
De zaterdageditie is moddervet. Maar hij past er gewoon niet tussen

Klopt, maar het is ook nog vroeg op de avond. Om 1:00 vertrekt de trein met Cristian Varela...
Tuurlijk mag je kritiek hebben, maar alleen roepen 'bah faki' voegt ook niet echt wat toe, en komt gewoon zo negatief over. Je hebt gelijk dat het goed is dat het mensen iets uitmaakt, maar ik heb het vooral over de zuurheid en niet over opbouwende kritiek :p

Maar goed ik hou er verder over op; ik ben iig zeer tevreden :)
Jaaaaa:) Ik wil ik ga ik moet:lief:
Even laatste maandje feestjes OPTIMAAL meepakken voordat ik 5 maanden 't land verlaat.

Uitspraak van Minni op maandag 27 september 2010 om 22:54:
over de zuurheid en niet over opbouwende kritiek

...de tijd van 1 tot 7 mag wat mij betreft weer als orgasme opwekkend beschreven worden

ongelofelijk heerlijk

varela die altijd wel voor een originele sound kiest met een goede drive
mulero recentelijk wat voorspelbaar met dezelfde setjes de hele zomer, verwacht dat hij met reeko aan zijn zijde wel weer verrassend uit de hoek zal komen
sims blijft een held, maar is de laatste keren ook beetje vervallen in voorspelbaarheid, door de afwisseling met surgeon en paul mac denk ik ook dat prima voor elkaar is
Uitspraak van Chandima op maandag 27 september 2010 om 11:51:
Uitspraak van Martyro op maandag 27 september 2010 om 11:20:
Jammer van faki... Liever Invite op die plek ja.

jij kent me beter dan ikzelf! ;)
laatste aanpassing

Faki een paar keer gezien, vond 't eigenlijk wel meevallen wat ie draaide maar 't is wel een soort Tiesto van de technoscene. Maar lijkt mij wel beter als ie qua tijd ruilt met Tim Wolff:)

Uitspraak van Chandima op maandag 27 september 2010 om 11:51:
Jammer van faki... Liever Invite op die plek ja.

Invite is al een tijdje heel goed bezig, wordt tijd ze die weer eens gaan boeken. Was er niet bij maar hoorde dat de afsluiting(21-11-08) met Ritzi Lee ook niet onverdienstelijk was. Als de man in april zouden neerzetten is dat gerechtigheid
kunnen ze jou niet boeken anders?

Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 28 september 2010 om 00:43:
kunnen ze jou niet boeken anders?

Wie ik? Kan altijd, maar wil wel vooruitbetaald en je weet niet goed, geld weg..

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 september 2010 om 18:13:
Tuurlijk is Awakenings uitverkocht!! Het zal eens niet uitverkocht zijn. Awake laat nu eenmaal zien dat je met slechte lineups ook uitverkocht kan raken.

Kan me anders herinneren dat de april-editie niet uitverkocht was. Iig de zondag niet toen, kon gewoon die avond nog een kaartje halen.

Maar iig, dit ziet er wel heel vet uit!! Was eigenlijk niet van plan nog naar Awakenings te gaan dit jaar. Wordt toch wel moeilijk met zo'n line up.. :)
Vind Joris Voorn meestal erg vet, maar denk dat het toch de zaterdag wordt! Vond Len Faki het op Lowlands trouwens prima doen, dus mij hoor je over hem niet klagen..
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 27 september 2010 om 22:31:
De zaterdageditie is moddervet

jouw vingers zijn vetter Tim
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 00:52:
Wie ik?

nope, Martijn met z'n tas vol Napoli techno :bounce:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 september 2010 om 00:37:
Was er niet bij maar hoorde dat de afsluiting(21-11-08) met Ritzi Lee ook niet onverdienstelijk was.

Dat vond ik wel een van de meest verrassend & vetste eindes óóit! Luister het setje terug en dan de laatste paar minuten... Een geheel objectieve reactie kan ik je niet geven :P , maar voor mijn gevoel heb ik de zaal nog nooit zo op kop zien staan als toen! Denk dat Invite & Ritzi Lee met hun afsluiter awake wel als een van de meest memorabele awakes voor mij tot nu toe hebben gemaakt...

Wat een gekkenhuis was dat zeg :bounce: :lol:
Zaterdag zeker aanwezig....vet druipt er vanaf! Heerlijk stevig inkomen en rollen met Varela, Mulero & Reeko(!) ook echt erna...dik hoor! En ja, die laatste 3 uur word een bende...cant miss! Hitjes thuis laten en gewoon gruwelijk hard rammen UK style! Tof dat ze Reeko erbij hebben geboekt, wat een dikke producties maakt die man!
laatste aanpassing
Zaterdag staat in de agenda! :)

Ik sla ze allebei over.
Sowieso de vrijdag, mijn held; Joris Voorn
Valt het te schatten wanneer deze ongeveer uitverkocht raakt?
Uitspraak van Minimale jongen op dinsdag 28 september 2010 om 15:46:
Valt het te schatten wanneer deze ongeveer uitverkocht raakt?

Op 23 oktober om 14:27. Ruwe schatting dan hè.
Zoiets dacht ik al bedankt voor de bevestiging :P
awakenings verkoopt zelfs met slechte lineups uit dus het gaat allang al niet meer om de muziek. fakeaccountje.
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 20:44:
Sinds wanneer is Faki commercieel?

Achjoh in mijn woonplaats is de plaatselijke bevolking zelfs fan van hem. En ik kom uit Schijndel...

Verder wel echt een heerlijke line-up beide dagen!!! Zaterdag de line-up waar ik op hoopte!!
voor mij word het dit keer de vrijdag (L)
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 september 2010 om 17:58:
Zaterdag wel vet hoor, wat iemand als Faki er tussen doet is dan weer een compleet raadsel

Len Faki om half 12 is een prima keuze. Op Lowlands als afsluiter na Davie deed ie het best leuk en zijn dikke donkere Berghain beats kunnen goed in de ton... alleen niet als afsluiter om 6 uur nee...

Sims, Surgeon en Paul Mac samen is natuurlijk dolle boel!
Zo draait ie de laatste jaren vaker, en op N1 was t gewoon echt erg.. hij viel in het niet bij de andere bazen in die tent :) (ps: wtf is niet echt opbouwend commentaar :p)
minni volgensmij ga jij nog niet lang genoeg naar feesten om over "de laatste jaren" te praten :)
Wat betreft Dave Clarke; die heb ik al twee jaar geen goede set meer horen draaien.
Op Lowlands was die ook nogal aan het prutsen: geen interessant mixwerk, weinig platen, flauwe samples van z'n radioshow erdoor, dezelfde platen als zijn vorige sets en geen funky "booty" platen.

Dus ik vind het niet erg dat Dave niet komt.
Als die weer draait zoals op de Awake 10 years editie in 2007 mag die van mij wel weer. :)

Uitspraak van Cicatrix op dinsdag 28 september 2010 om 10:47:
nope, Martijn met z'n tas vol Napoli techno

Dat zou wel dik zijn ja!!
wie mailt Rocco? O:)

Uitspraak van Minni op woensdag 29 september 2010 om 14:26:
hij viel in het niet bij de andere bazen in die tent

Wat? World of warcraft op N1?

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 29 september 2010 om 19:23:
wie mailt Rocco?

Hebben ze nog steeds die wishlist?;)
wishlist?
Misschien heeft Armin nog een plekje vrij in z'n agenda voor de paaseditie.
laatste aanpassing

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 29 september 2010 om 20:56:
wishlist?

Vroeger kon je toch op de Awakenings-site een profiel aanmaken en aangeven welke dj's je graag zag debuteren op awa..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 september 2010 om 21:22:
Vroeger kon je toch op de Awakenings-site een profiel aanmaken en aangeven welke dj's je graag zag debuteren op awa..

ja...mooie tijden waren dat...mooie tijden ...

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 september 2010 om 21:42:
ja...mooie tijden waren dat...mooie tijden ...

ndsm-periode:D Vond die loods op een of andere manier toch doper dan de gashouder. Alleen dat geluid was vaak zo'n drama, maar dat lag ook aan het stadsdeel:(
Uitspraak van anders op woensdag 29 september 2010 om 14:39:
minni volgensmij ga jij nog niet lang genoeg naar feesten om over "de laatste jaren" te praten :)

Mwah, sinds 2003, weet niet of je dat lang genoeg vindt. Heb overigens volgens mijn agenda 17 keer een feestje meegemaakt waar Dave Clarke gedraaid heeft, waarvan de eerste in mei 2004 :)

Uitspraak van Cicatrix op woensdag 29 september 2010 om 15:30:
powned!

:sadrose:
krijg ik gewoon bloemen van je?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 september 2010 om 22:05:
Alleen dat geluid was vaak zo'n drama,

Inderdaad en daarom vond ik de NDSM maar kut. Jaja, de gashouder is ook niet voor iedereen weggelegd en heeft ook geen geweldige akoestiek. Maar de NDSM was gewoon echt echt slecht. Alleen de drumcode editie was goed, maar altijd dat gezeik met de decibelgrens. Oprottuh daarmee...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 september 2010 om 21:22:

toen ging ie nog naar armin.. ;)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 september 2010 om 22:54:
Maar de NDSM was gewoon echt echt slecht. Alleen de drumcode editie was goed, maar altijd dat gezeik met de decibelgrens. Oprottuh daarmee...

k heb daar 1x een awake gehad dat de muziek een soort achtergrond muziek was..bijna niemand stond uberhaupt te dansen :/

Uitspraak van Minni op woensdag 29 september 2010 om 22:44:
Heb overigens volgens mijn agenda 17 keer een feestje meegemaakt waar Dave Clarke gedraaid heeft, waarvan de eerste in mei 2004

Daarvoor was ie nog beter... dat was Dave Clarke op z'n gekst(Y)

Uitspraak van Lennart! op donderdag 30 september 2010 om 00:12:
k heb daar 1x een awake gehad dat de muziek een soort achtergrond muziek was..bijna niemand stond uberhaupt te dansen

Tijdens Chris Beyer en Adam Liebing was dat. Toen kwam er een 'mannetje' van de geluidpolitie...Mooie tijden...mooie tijden..

Heel stiekum vond ik de oude N&W nog het mooiste, lekker dwalen door die hallen met die grote palen. Dus niet de Maassilo maar die daarvoor. Maar misschien komt dat wel omdat het mijn eerste feestje was. :)
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 30 september 2010 om 08:17:
Tijdens Chris Beyer en Adam Liebing was dat. Toen kwam er een 'mannetje' van de geluidpolitie...Mooie tijden...mooie tijden..

november 2003. :D