Partyflock
 
Forumonderwerp · 1102005
 
Hoewel al jaren een populair internetfenomeen, heeft de sheriff van het Californische San Luis Obispo County nu pas besloten ouders te waarschuwen voor Pedobeer. Volgens de sheriff is het schattige beertje populair onder pedofielen en seksueel gestoorden.

De Pedobeer begon zijn leven als een online cartoonfiguurtje in Japan, dat opgewonden wordt van prepuberale kinderen. Pedofielen hebben de beer dan ook onlangs geclaimd als hun mascotte. Ook in de VS wint Pedobeer gestaag aan populariteit. Zo zouden er al mensen zijn gesignaleerd in Pedobeer-kostuums en mensen met stickers van deze beer op hun auto.

De plaatselijke sterke arm der wet waarschuwt ouders zich bewust te zijn van de afbeelding, met name bij openbare evenementen. Ouders die hun bezorgdheid willen uiten, kunnen contact opnemen met de politie



http://frontpage.fok.nl/nieuws/404556/1/1/100/politie-vs-waarschuwt-voor-pedobeer.html
domme amerikanen:lol:
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 september 2010 om 06:08:
Denk het niet hoor. Pedofilie en islam gaan hand in hand


Je bedoeld katholicisme en Pedofillie gaan hand in hand??? 8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 13:29:
Je bedoeld katholicisme en Pedofillie gaan hand in hand???


Jezus had geen vrouw van 9 hoor
laatste aanpassing door een beheerder
 
Artiest System
Uitspraak van Miramel op maandag 13 september 2010 om 15:41:
Jezus had geen vrouw van 9 hoor


Kijk, sommige mensen weten nog WEL waar het over gaat (y)
 
Uitspraak van Miramel op maandag 13 september 2010 om 15:41:
Jezus had geen vrouw van 9 hoor


ach jeh

iedere geloof zijn ding

 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 16:00:
ach jeh

iedere geloof zijn ding


Nee kwali. Dat soort dingen komt overal voor. Maar er is maar 1 geloof wat gebaseerd is op de hersenschimmen van een geverifieerde pedo.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 september 2010 om 16:05:
Nee kwali. Dat soort dingen komt overal voor. Maar er is maar 1 geloof wat gebaseerd is op de hersenschimmen van een geverifieerde pedo.


eyz dit is beertoppah als je wilt discusseren over islam doet dat maar met feestmang 007
 
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 13 september 2010 om 15:14:
Nee, dat bedoel ik niet. Kan je niet lezen ofzo?


Pfff :rot: bijdehandje!

wie zijn er toch de laatste tijd in het nieuws paters/priesters en kleine jongetjes ofzo?
De paus had er ook nog iets over gezegd !


Uitspraak van Miramel op maandag 13 september 2010 om 15:41:
Jezus had geen vrouw van 9 hoor


:lol: gvd zeg
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 16:12:
De paus had er ook nog iets over gezegd !


dat god alles vergeeft?
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 16:12:
Uitspraak van Miramel op maandag 13 september 2010 om 15:41:
Jezus had geen vrouw van 9 hoor

gvd zeg


8)
 
Uitspraak van Miramel op maandag 13 september 2010 om 15:41:
Jezus had geen vrouw van 9 hoor


hoe dichter bij de nul.....
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 16:15:
dat god alles vergeeft?


:lol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 september 2010 om 16:11:
eyz dit is beertoppah als je wilt discusseren over islam doet dat maar met feestmang 007


Daar heb jij zekers eeng pungt swa
 
No one like a tattle tale :roflol:
laatste aanpassing
:lol: pedobear held
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
:roflol: pedobear :respect:
 
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op maandag 13 september 2010 om 23:48:
Over feestvarken gesproken... Morgen is zijn ban voorbij.


die heeft 1 week lang een nieuwe lijst kunnen maken waarover toppahs geopend gaan worden :/
 
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op maandag 13 september 2010 om 23:48:
Over feestvarken gesproken... Morgen is zijn ban voorbij.


:o

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 september 2010 om 06:54:
die heeft 1 week lang een nieuwe lijst kunnen maken waarover toppahs geopend gaan worden :/


Nouja, die ramadan is in ieder geval voorbij. Kunnen we straks lekker over Sinterklaas en Kerstmis discussieeren :cheer:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 12 september 2010 om 19:06:
In China, too young is just a name


wheeee
Only in America.....
In China, too young is just a name


:lol:


pedobeaer kingt hem zwaar
als ik dan toch nog ooit een tatoeage neem dan 1 van pedobear :banana:
 
die home alone foto :lol:
 
Uitspraak van Gila Selectah op dinsdag 14 september 2010 om 18:56:


Deze is erg:LOL:

Die foto dan he? 8)
 
Artiest Bladezzz
 
geileng beer
 
laatste aanpassing
 
eyz toppah weer omhoogekickt :D
free pedobear
 
:respect:
 
beer nie te stoppah :D
Pedobear, pedobear. Does whatever a pedobear does. Can he rape, little girls, yes he can, he's a perv. Look ooouuut, he is a pedobear. :woop:
laatste aanpassing
 
Epic win for Pedobear.
 
 
http://pedobeerjwz.hyves.nl/

eigen hyves nu alles