Partyflock

Forumonderwerp · 1097549
Poll, geopend op donderdag 15 juli 2010, looptijd van 5625.8 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Nieuw seizoen met Bekende Nederlanders en Vlamingen

6973%
Leuk, ik hoop dat er minimaal een doodgaat van de honger
2527%
Zonde, weer een programma naar de klote

Nieuw seizoen! Met bekende Nederlanders en Vlamingen
In het twaalfde seizoen van Expeditie Robinson, dat 2 september start , is het dit keer de beurt aan bekende Nederlanders en Vlamingen om de uitputtende strijd met elkaar én de elementen aan te gaan.

Vanuit eigen land verruilen Dennis Weening, Maxim Hartman, Regina Romeijn, Saar Koningsberger, Lange Frans, Nienke Römer, John van Lottum, Kim Feenstra en Sebastiaan Labrie onze drassige kleibodem voor een onbewoond Maleisisch eiland. Vanuit België gaan Sergio, Stephanie Clerckx, Martine Prenen, Sugar Jackson, Tatiana Silva, Iwein Segers, Zsofi Horvath en Antony Arandia het overlevingsavontuur aan. Presentatie is in vertrouwde handen van Eddy Zoëy en Evi Hanssen.
Uitzending: RTL 5, wekelijks vanaf donderdag 2 september, 20.30 uur.

Bron: http://www.rtl.nl/reality/expeditierobinson/home/
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 december 2010 om 21:46:
Regina moet winnen!!!!

:jaja:

:cheer: :woop: :cheer: :Woop:

:yes:
Terechte winnaar op naar volgend jaar(y)

ben je blij kleinuh :lol:

Regina wel verdiend hoor, goeie winnares (Y)
Terechte winnares zo :) Wel jammer dat het volgend jaar dus weer met BN-ers en BB-ers is....

Gaat de finale bij Expeditie Robinson altijd zo ? : dat na een stemronde de winnaar bekend is. Ik dacht dat Tatjana en Regina een duel tegen elkaar zouden hebben :rot:. Dat had ik namelijk veel leuker gevonden.
gaat altijd zo.. of althans de laatste jaren... eerst kon het publiek stemmen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 november 2010 om 20:39:
ach ja als het echt om het overleven ging bleven er niet 3 vrouwen over.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 december 2010 om 22:02:
Regina wel verdiend hoor, goeie winnares

:P

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 december 2010 om 08:53:
Gaat de finale bij Expeditie Robinson altijd zo ? : dat na een stemronde de winnaar bekend is. Ik dacht dat Tatjana en Regina een duel tegen elkaar zouden hebben . Dat had ik namelijk veel leuker gevonden.

echt niks aan die finale... winnaar moet eiland beslist worden dmv duel, gewoon een final proof waarin alle elementen nog eens terugkeren.