| Betreft: | evenement: Pukkelpop, donderdag 19 augustus 2010 om 10:00 evenement: Pukkelpop, vrijdag 20 augustus 2010 om 10:00 evenement: Pukkelpop, zaterdag 21 augustus 2010 om 10:00 evenement: Pukkelpop, woensdag 18 augustus 2010 om 10:00 |
omdat lowlands is uitverkocht
Eerste keus ook lowlands maar de line up van pukkelpop is atm net zo goed of miss wel beter
Wil zeker checken:
Prodigy
Chase & Status
Flying Lotus
Nosaj Thing
Joker
Gonjasufi
Four Tet
Netsky
Caspa
Magnetic Man
Plastikman
Laurent Garnier
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juli 2010 om 19:21:geen camping A, B, C, whatever. gewoon 1 groot grasveld vol met tentjes en zeker gezellig ja, al zijn de belgen wel vrij bedeesd en bij vlagen een beetje irri. geen 24-uurs tent, maar de Boilerroom gaat volgens mij standaard door tot een uurtje of 4.
okie dokie goeie shit
hoe is de controlle bij de ingang van de camping en naar het festival toe eigenlijk?
wordt je gefouileerd?
ik wil ook spuitbus met lachgas patronen mee nemen enzo en bier enzo mag dat wordt daar moeilijk over gedaan?
en kan je net zoals bij lowlands steeds van camping naar festival terrein hobbelen en weer terug?
hoe is de controlle bij de ingang van de camping en naar het festival toe eigenlijk?
wordt je gefouileerd?
ik wil ook spuitbus met lachgas patronen mee nemen enzo en bier enzo mag dat wordt daar moeilijk over gedaan?
en kan je net zoals bij lowlands steeds van camping naar festival terrein hobbelen en weer terug?
haha de controle is lachwekkend. ze voelen meestal even aan de buitenkant van je tas of er geen glas in zit, want dat mag niet, dus lachgas patronen, bier, mag allemaal, als het maar niet in een glazen fles zit.
fouilleren hebben ze ook nog nooit van gehoord volgens mij. vorig jaar werd er letterlijk aan me gevraagd of ik niet 'te veel' drugs bij had. ik antwoordde ontkennend, en toen was het goed
tussen camping en festivalterrein pendelen kan zonder problemen. ligt ook lekker dicht bij elkaar, dus dat is wel ideaal.
laatste aanpassing
Idd maar je mag wel drinke mee naar binne nemen Maar Niet het dopje
whahah I
Belgen...!
Uitspraak van dnb_pietler op woensdag 11 augustus 2010 om 16:09:maes
kan er mee door alles is beter dan grolsch op lowlands...
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 juli 2010 om 23:28:beetje een beroerde naam voor een feest
Jep,pinkpop past beter bij je of wat.....
Maaruh,wij zijn van de partij: NOFX,Blink 182,Limb Bizkit,Iron Maiden,The Prodigy,Bois Noize.Wordt een mooi festival
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 juli 2010 om 23:28:beetje een beroerde naam voor een feest!
En de grap is dat het ook echt is vernoemd naar puistenkopjes
Nee, Rimpelrock(Pukkelpop voor bejaardenbond, wat afgelopen weekend was) is een goeie naam
Uitspraak van [WBS] Joker.one op maandag 16 augustus 2010 om 17:55:Pukkelpop here we come
Heb er zin in!!!!
yes maat alles is in huis voor een zeer geslaagd weekend
Eigenlijk was Pukkelpop 2e keus ivm met de uitverkochte editie van Lowlands maar Pukkelpop was minstens net zo vet 
Was heb ik een goeie tijd gehad me onze zuiderburen, echt prima vermaakt en veel goeie muziek gehoord!!
En inderdaad Kaasie de namen die je hierboven noemt waren zeker de hoogtepunten!!
Eindconclusie: Pukkelpop is zeker een aanrader
Was heb ik een goeie tijd gehad me onze zuiderburen, echt prima vermaakt en veel goeie muziek gehoord!!
En inderdaad Kaasie de namen die je hierboven noemt waren zeker de hoogtepunten!!
Eindconclusie: Pukkelpop is zeker een aanrader













![Thom-ass [Neetjur Wan 2002 - 2010]](/images/user/5493_3517894.jpg)
![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)