Partyflock

Forumonderwerp · 1096629

AMSTERDAM - Afgelopen weekeinde is de bekende F-sider Joark overleden. De Ajax-fanaat zette zich jarenlang in voor de Supportersvereniging Ajax en de F-Side. In 2008 geleden werd de Amsterdammer vanwege zijn verdiensten als supporter toegelaten als lid van Ajax.

Joark, die leed aan een taaislijmziekte, was jarenlang in de ogen van de F-side een van de meest vereerde hooligans. Hij liet een spoor van vernielingen achter in vele voetbalstadions. Tot de Amsterdammer in rustiger vaarwater terechtkwam en hij besloot stewards in de Amsterdam Arena uit te gaan leggen hoe op te treden zonder dat dit agressie oproept. Ook regelde hij dat de F-side in de Arena opgevrolijkt mocht worden met graffiti. Een actie die door Ajax werd betaald.

Joark, vader van twee kinderen, werd in de loop der jaren zo, samen met zijn partner en evengrote Ajax-fanaat, Mirjam, spreekbuis namens een deel van de fanatieke supporters naar het Ajax-bestuur toe. "Ik vind, je kunt wel blijven schreeuwen en een grote bek hebben. Maar zorg maar eens dat er iets verandert. Alleen maar kankeren helpt niet", zei hij ooit in een Telegraaf-interview.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7109961/__F-side_icoon_overleden__.html?sn=binnenland,buitenland
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juli 2010 om 16:25:
elkaar de tievus in schelden in het stadion , maar als er dan 1 dood gaat opeens lief zijn tegen elkaar?

Blijkt wel dat jij er niet veel van begrijpt, van dit 'wereldje'. Verder maak ik geen woorden vuil aan je.

R.I.P.
hmmz een kroegmaat heeft die graffitie met vrienden gezet zal wel even informeren.

RIP

Uitspraak van Brabander Koning op maandag 5 juli 2010 om 12:32:
pfff die gast verdient nog geen eens een topic

jij moet dood sukkel

rust in vrede.
RIP Joark

A
F
C
A
bierkoor terecht gezet door jongeren van den haag :lol:

Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op maandag 5 juli 2010 om 20:32:
Blijkt wel dat jij er niet veel van begrijpt, van dit 'wereldje'. Verder maak ik geen woorden vuil aan je.

R.I.P.

klopt! houden zo :D

kk sjap dat je er bent
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 juli 2010 om 17:06:
en dan moet zeker iedereen mee leven als jij dat zegt

Hij vraagt toch niet of je mee leeft. Je kan ook gewoon een keer ergens niet reageren ipv een lompe discussie voeren.

RIP
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 juli 2010 om 17:04:
Nee, maar voor onze club is het een persoon die even wat meer is dan een doorsnee supporter, zo hoort men daar respect voor te hebben, dat hoeft ook niet, dat moet je zelf weten, maar ga dan geen zwakzinnige opmerkingen plaatsen, zelfde geldt wat mij betreft voor de minuten stilte die worden gehouden tijdens voetbalwedstrijden en het verstoren daarvan, dat hoort gewoon niet .

daaaag

Welkom op Partyflock.nl

desalniettemin RIP

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 juli 2010 om 17:04:
voor onze club is het een persoon die even wat meer is dan een doorsnee supporter

R.I.P.
Gezeik over al die voetbalclubs altijd..
Boeie voor wat voor club deze man was, hij is overleden op een veel te jonge leeftijd..

Rust zacht..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juli 2010 om 12:36:
R.I.P.

:respect: R.I.P (f)
Uitspraak van Koeng :d op dinsdag 6 juli 2010 om 03:58:
Welkom op Partyflock.nl

PF volk idd, in elk toppa vind je dit wel..

wel bizar dat hij een dag na de stop van de behandeling al overleden is? tenminste dat begrijp ik uit overige berichten?

rip

rip en voor de kansloze met hun loser reacties

stik in je slaap
Uitspraak van *david op dinsdag 6 juli 2010 om 14:47:
wel bizar dat hij een dag na de stop van de behandeling al overleden is? tenminste dat begrijp ik uit overige berichten?

euthanasie ;)

Joark, bedankt voor je humor, bedankt voor je inzet voor onze club

rust zacht!