Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 14:11:Het klopt dat het daar anders is als hier met dat is niet een kwestie van effe je schouders eronder zetten als je een keer 1-0 achterkomt en zo makkelijk deed hij het af. Alsof het zo is wanneer je 100 meter over de grens geboren wordt je ineens bij geboorte mentaal al anders in elkaar zou steken.
nee maargoed mentaliteit is iets wat je ontwikkeld door je omgevinginvloeden ed. , heeft niet zoveel met aangeboren te maken denk ik, en in duitsland hebben ze nu eenmaal wat andere opvattingen
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 14:11:Gaat wel iets verder dan dat. Ook qua opleiding van spelers, die zijn daar niet op ingesteld. Hier leer je combineren enzo
bijvoorbeeld, net zoals er in nederland geen verdedigers worden gemaakt, denk dat de meeste verdedigers tegenwooridg van het hoogste nivo in de jeugd allemaal voorin of op het middenveld hebben gespeeld
sta je als jongetje van 12 achterin te verdedigen als een malle maar kun je voor de rest niet echt voetballend meekomen wordt je afgeschreven, terwijl je in Italie of Duitsland juist erkent werd als niewue topverdediger en wordt je de nieuwe Materazzi
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 14:19:Duitsers zijn ook toernooi voetballers
ja en de bal is rond.
sjezus, hebbie soep met cliche-vermicelli op?
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 27 juni 2010 om 14:18:bijvoorbeeld, net zoals er in nederland geen verdedigers worden gemaakt, denk dat de meeste verdedigers tegenwooridg van het hoogste nivo in de jeugd allemaal voorin of op het middenveld hebben gespeeld
sta je als jongetje van 12 achterin te verdedigen als een malle maar kun je voor de rest niet echt voetballend meekomen wordt je afgeschreven, terwijl je in Italie of Duitsland juist erkent werd als niewue topverdediger en wordt je de nieuwe Materazzi
Juist, en intussen lopen alle trainers van de eerste elftallen bij bvo's te zeiken dat ze te weinig goeie verdedigers in eigen land kunnen vinden. Koekoek.
Meeste verdedigers van ons zijn begonnen als middenvelder.
En hoeveel verdedigers worden hier weggekocht die een groot succes zijn bij de echte top in het buitenland, de laatste was stam denk ik al weer. Van bronckhorst heeft het ook goed gedaan, maar is eigenlijk ook een middenvelder.
Uitspraak van dikke dragonder op zondag 27 juni 2010 om 14:35:zit je nu met mathijssen en heitinga een maagzweer te kweken
Zo veel kan het me gelukkig niet boeien dat ik er een maagzweer van krijg.
Maar ik heb dat dan meestal bij Feyenoord als ik mensen als Bahia ofzo bezig zie.
En sommigen vinden dan zo'n verdediger na een aantal jaar dan eigenlijk ineens nog best redelijk, puur bij gebrek aan beter.
Want waar je ook kijkt in nl: hij steekt zo slecht niet eens af maar je moet er eens 90 minuten op letten....dan weet je dat het aan de rest ligt en niet aan de kwaliteiten van bahia dat hij redelijk afsteekt.
Als je zulke middelmatige verdedigers uit het buitenland moet halen (niet eu, dus minstens 5 ton salaris) omdat er blijkbaar geen middelmatige verdedigers (of IETS betere
Het is wat dat betreft al tijden een probleem. Verdedigers worden hier weinig echt gewaardeerd (je hoort het vaak alleen als het fout gaat) dus waarom zou je het ook willen als je 10 ben
Uitspraak van Miss Pepperpot op zondag 27 juni 2010 om 16:21:1-0 voor Duitsland
Ga koken vieze landverrader!
Uitspraak van Miss Pepperpot op zondag 27 juni 2010 om 16:43:Ik vind dat ze zo'n kamerabewijs goed moeten keuren.
Die camera's zullen er niet komen zolang de bobo's, bestuursleden en andere geldwolven de scheidsrechters kunnen omkopen. Er gaan miljoenen in om, anders was die controle met rechtstreeks scheidsrechtercontact er allang geweest.
Deze scheidsrechter zou na deze wedstrijd precies hetzelfde moeten doen als Balkenende: OPTIEFEN!
laatste aanpassing
Die stomme Günther Netzer zegt ook net: "Ze hoeven niets te veranderen. Voetbal leeft hiervan, van zulke wedstrijden. Voetbal is drama, dat moet ook zo blijven!"
WTF? Ik vind dat Duitsland minstens met 2 doelpunten meer moet winnen, anders is het niet eerlijk. Kan Duitsland beter eruit vliegen.
Edit:
Al gedaan
WTF? Ik vind dat Duitsland minstens met 2 doelpunten meer moet winnen, anders is het niet eerlijk. Kan Duitsland beter eruit vliegen.
Edit:
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 16:50:dat jemoet gaan halen huphup
Al gedaan
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 juni 2010 om 16:55:En dan ziet zo'n grensrechter het niet eens.
Die kijkt ook niet schuin van bovenaf
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 juni 2010 om 16:57:Die kijkt ook niet schuin van bovenaf
Hihi

![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)