Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van actief op woensdag 14 april 2010 om 21:40:Moslim Vrouw Zoekt Serieuze Man. Eindeloze Database. Chat nu!
Serieus kan dat nooit zijn, omdat 9 van de 10 wordt uitgehuwelijkt.
Had er toen ik op de hbo zat 9 Moslima's in de klas zitten, toen er een half jaar voorbij was geeneen meer, waren allemaal uitgehuwelijkt en mochten hun opleiding niet meer afmaken, omdat ze voor hun man moesten gaan zorgen.
Dat denk jij ja, heb wel eens vaker meegemaakt hoor kutje dat wanneer je met je vriendje zit en hij mij ineens aankijkt en goed bekijkt wanneer ik toevallig langs kom lopen terwijl jij er gewoon bijzit!
Dus accepteer maar gewoon dat wij moslima's in de smaak vallen en zet je jaloezie aan de kant..
Hoe mooi je mag zijn je mag jezelf niet laten tonen aan mannen. Dat is overspel/zina wat jij pleegt en daar zit geen vergiffenis in. De Koran zegt nadrukkelijk dat de meeste helbewoners vrouwen zijn omdat ze zich te flirterig gedragen.
Je komt op voor een religie en zegt zelf dat je daar bij hoort terwijl je volgens mij geen idee hebt over Islam.
laatste aanpassing
Dat denk jij ja, heb wel eens vaker meegemaakt hoor kutje dat wanneer je met je vriendje zit en hij mij ineens aankijkt en goed bekijkt wanneer ik toevallig langs kom lopen terwijl jij er gewoon bijzit!
Dus accepteer maar gewoon dat wij moslima's in de smaak vallen en zet je jaloezie aan de kant..
Whahaha!! wat 'n grap! Denk dat de meeste NL mannen toch liever een leuke lange slanke NL meid willen i.p.v. zo'n klein bruin propje met een teveel aan haar en die ook nog 's stinkt!
En trouwens.. ik heb helemaal niks tegen moslims ofzo maar door lui als jij Lolliepop begin ik daar toch zeker over te twijfelen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 08:46:Dat is overspel/zina
Even voor de duidelijkheid, overspel/zina is volgens de koran wanneer ik met jou het bed in duik en daarnaast een man zou hebben.
Ga geen dingen zeggen die niet kloppen en die je niet weet...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 08:46:De Koran zegt nadrukkelijk dat de meeste helbewoners vrouwen zijn omdat ze zich te flirterig gedragen.
Bullshit dus..
Heb je wel eens gehoord of gelezen van de term die in de Koran staat, 'Laat een vrouw nooit huilen, want Allah(swt) telt haar tranen en het paradijs ligt aan haar voeten '.
Volgens mij kende je deze nog niet hé en dan aankomen met meeste helbewoners.. pffff
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 10:28:wat 'n grap!
Is geen grap, is werkelijkheid..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 10:28:een leuke lange slanke NL meid
Bij ons heb je ook zeker lange slanke meiden met een getinte huid en hoeven er niet eens voor op vakantie.
Veel moeite hoeven wij niet te doen hoor..
En voor de gene die er van houden, hebben we ook meiden met houvast zoals ik de meeste nederlanders heb horen praten.
Tja, nogmaals we vallen nu eenmaal in de smaak want de meesten willen absoluut geen witte bleke hollandse die alleen maar aardappels kan koken en de volgende dag weer dezelfde pot maakt en gierig is en niet meer weet dan dat.
Vind je het gek dat er tegenwoordig alleen maar nederlanders met buitenlandse meiden rondlopen?
Ik ken er genoeg en ben er zelf 1 van, dus pleur op joh..
En over het haar, hoe voller hoe beter hé, maar dat wil jij niet inzien met je jaloezie en haaruitval, dat weten we wel..
Jaloers over de bossen krullen van buitenlandse meiden die er hier in nederland rondlopen meid?
Of jaloers op het lange mooie bruine haar dat ze hebben?
Ga maar na, wij hoeven geen siliconen in onze billen of borsten of zelfs onze lippen vol te spuiten!
Hebben wij al in natura!!!
Jou zie ik daar wel van dromen maar ja blijf jij maar lekker bleek en nurtig want dat past beter bij je en doe geen moeite, meid.
Wij hebben al het overgenomen dat mooie exotische en het moderne en de mannen natuurlijk!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 10:28:En trouwens.. ik heb helemaal niks tegen moslims ofzo maar door lui als jij Lolliepop begin ik daar toch zeker over te twijfelen
Oja, of je er iets tegen hebt of niet, is mij een zorg.
Je mag zelfs HATEN, jou probleem.
Hoop dat je door mij zeker anders gaat denken en dingen gaat inzien die je niet wil inzien!
Wat ik zeg, is dat iemand vrij is om te geloven waar hij/zij in wil. Maar dat alleen iemands religie niet de basis is om die persoon te respecteren. Ik respecteer iemand op basis van gedrag en de keuzes die hij/zij maakt. Niet omdat die persoon Moslim, Boeddhist of Christen zegt te zijn.
Die eet jij al te graag kutwijf!
Je koopt m tegenwoordig stiekem ook in de supermarkt sletje..
verkopen ze je moeder in de supermarkt? das goedkoop
Veel moeite hoeven wij niet te doen hoor..
nou al dat gehars.. bovenlip, rug, benen, daar ben je toch wel ff mee bezig lijkt me
alleen maar nederlanders met buitenlandse meiden rondlopen
nee toch niet hoor
ik lach me zowat dood hier.. is standup comedian niks voor jou lolliepop? jezelf voor lul zetten online gaat al prima, dus voor een volle zaal zou het je helemaal moeten lukken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 10:28:die ook nog 's stinkt
Hey GROTE stinkhoer, daar ben ik weer eventjes want was vergeten te reageren over wat je zei over het stinken bla bla..
Luister jij eens even, denk dat jij de geurtjes die ik heb jij je niet eens kan veroorloven dus ik zou zeggen wandel eens een keer Douglas of een ander parfum zaak binnen waar jij nooit bent geweest en je zult vast schrikken wat jij daar tegen zult komen!
Meestal alleen maar buitenlandse meiden zoals ik en geurtjes waar jij alleen van hebt kunnen dromen en nooit hebt kunnen kopen.
Misschien een tip voor jou ja, om dat eens te gaan doen en vast en zeker dat je advies gaat vragen aan een buitenlands meisje die er toevallig staat.. Hahahaha...!!
Dus als je het over stinken hebt, sorry maar ik ruik jou vanaf hier en dat is niet zo denderend stinkerd!
Meestal alleen maar buitenlandse meiden zoals ik en geurtjes waar jij alleen van hebt kunnen dromen en nooit hebt kunnen kopen.
dat lijkt me stug als je alleen maar de hele dag thuis zit te pfen.. waar verdien je dan je geld mee.. o wacht je hebt natuurlijk een cam
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 12:49:wat doe je dan de hele dag op pf
Ze plaatst alleen maar domme opmerkingen.....
Lolliepopje
speciaal voor jou
https://partyflock.nl/topic/1091151:Beste_allochtonen_speciaal_een_forum_voor_jullie
speciaal voor jou
https://partyflock.nl/topic/1091151:Beste_allochtonen_speciaal_een_forum_voor_jullie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 12:32:verkopen ze je moeder in de supermarkt? das goedkoop
Ik dacht dat ik juist jou moeder laatst nog in de aanbieding zag staan..
Ze gaf zich weg voor een koopje!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 12:32:nou al dat gehars.. bovenlip, rug, benen, daar ben je toch wel ff mee bezig lijkt me
Niet voor de meesten van ons weggelegd maar mocht dat zo zijn, liever harsen dan blond behaard overal zijn en eventueel alles blonderen en dat haar er nog op hebben gatverdamme..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 12:32:nee toch niet hoor
Hahahahaha, dan ben jij 1 van de weinigen maar komt waarschijnlijk omdat je de aantrekkingskracht niet hebt voor de buitenlandse meiden vandaar dat je bij ons geen kans maakt!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 12:32:voor een volle zaal zou het je helemaal moeten lukken
Alles lukt me, lieverd!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 12:49:wat doe je dan de hele dag op pf als je zo hard werkt?
Tjah, dat zou je al te graag willen weten hé..
Nou, heb een vrije dag vandaag en mocht het zo zijn dat ik toch aan het werk ben, dan neem ik nog wel even tyd voor PF tussendoor.. geen probleem hoor.. En dan kan ik alsnog een heerlijke geur kopen!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 15:19:beter koop je scheermesjes ! el snorro
Whaha
Wat maak je je druk joh om 1 opmerking van mij.. gelijk 'n heel verhaal terug!
En meteen beginnen te schelden, je bent toch 36? Nou, je gedraagt je als 'n kind
van 14!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 15:26:Wat maak je je druk joh om 1 opmerking van mij..
Is dat zo?
Denk eerder dat jij zo snel wilde reageren op mijn reacties..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 15:26:En meteen beginnen te schelden
Ow heb ik dat gedaan dan?
Dus als ik zeg dat ik jou vanaf hier al ruik, ben ik aan het schelden???
Bullshit dus..
Heb je wel eens gehoord of gelezen van de term die in de Koran staat, 'Laat een vrouw nooit huilen, want Allah(swt) telt haar tranen en het paradijs ligt aan haar voeten '.
Volgens mij kende je deze nog niet hé en dan aankomen met meeste helbewoners.. pffff
Ja wel ken ze wel, en volgens mij staat er het paradijs ligt aan de voeten van je moeder.
Even voor de duidelijkheid, overspel/zina is volgens de koran wanneer ik met jou het bed in duik en daarnaast een man zou hebben.
Ga geen dingen zeggen die niet kloppen en die je niet weet...
Ik zeg overspel/zina omdat je schrijft in je tekst dat een man naar jou kijkt terwijl zijn nederlandse vriendin erbij staat. Dat las ik. Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Waar slaat dit forum op, dat buitenlanders niet leuk gevonden worden is te begrijpen ik ivnd ze ook niet tof maarjaa dan heb ik het over de buitenlanders die zich niet willen aanpassen(hoofddoeken en turks praten).
als ik kijk bij de fotos van Lolliepop is ze net als ieder ander maar dan alleen donderder haar en donkererde huidskleur en als wij geen last van hun geloof hebben waarom moet iedereen dan toch zorgen voor ruzie die nergens op slaat.
heb eerder respect voor de buitenlanders die hun best doen om zich nederlands te gedragen want dat is toch het doel van NL, gastvrijheid maar wel op een nederlandse manier.
als ik kijk bij de fotos van Lolliepop is ze net als ieder ander maar dan alleen donderder haar en donkererde huidskleur en als wij geen last van hun geloof hebben waarom moet iedereen dan toch zorgen voor ruzie die nergens op slaat.
heb eerder respect voor de buitenlanders die hun best doen om zich nederlands te gedragen want dat is toch het doel van NL, gastvrijheid maar wel op een nederlandse manier.
Ik denk dat je een parfum niet mag verwarren met een douchebeurt
Ah ik dacht dat het vanzelf sprekend was dat je eerst een douche beurt neemt...
Maar aangezien jij dacht dat je gewoon kon spuiten en klaar dan kan ik je inderdaad wel vertellen dat het verstandig is om eerst een douche beurt te nemen ja..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 16:02:moeder
Dacht dat je moeder ook een vrouw was??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 16:02:Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Niet verkeerd gelezen, maar verkeerd begrepen..
Waar slaat dit forum op, dat buitenlanders niet leuk gevonden worden is te begrijpen ik ivnd ze ook niet tof maarjaa dan heb ik het over de buitenlanders die zich niet willen aanpassen(hoofddoeken en turks praten).
heb eerder respect voor de buitenlanders die hun best doen om zich nederlands te gedragen want dat is toch het doel van NL, gastvrijheid maar wel op een nederlandse manier
Hier heb ik nou echt geen woorden meer voor..!!
Dat meen ik..
Petje af!
Niet voor de meesten van ons weggelegd
uhuh.. sure
dan blond behaard overal zijn en eventueel alles blonderen en dat haar er nog op hebben gatverdamme..
jai dieskriminiert..
dan ben jij 1 van de weinigen maar komt waarschijnlijk omdat je de aantrekkingskracht niet hebt voor de buitenlandse meiden vandaar dat je bij ons geen kans maakt!
ik dacht dat het voor buitenlandse meiden zo haram was om een relatie te hebben met een vrouw?
lieverd!
ik ben je lieverd niet.
En dan kan ik alsnog een heerlijke geur kopen!
misschien dat die geur dan een beetje gemaskeerd word
lolliepop vind zichzelf beter omdat ze moslima enz enz is.. heb ik het niet zo op, ik voel mezelf toch ook niet beter omdat ik volgens sommige wazi's tot het arische ras zou behoren
Uitspraak van actief op dinsdag 20 april 2010 om 18:25:Ga jij aub mooi wezen ofzo
zullen we dr opgeven voor 'lekker slim'
kan ze dr grote vriendin ook meteen meenemen...
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 april 2010 om 18:30:zullen we dr opgeven voor 'lekker slim'
kan ze dr grote vriendin ook meteen meenemen...
Daar zijn ze zelfs te dom voor
zie je op haar foto dat ze een hoofddoek op heeft?
doe toch eens niet zo kinderachtig
Ik ben geen voorstander van dit soort topics, want er komt alleen maar ambras van, maar ik vind dat Lollypop hier ook veel te ver gaat met kwetsen en het ophemelen.
Ik snap al sowieso niet dat er niet wordt opgetreden door een moderator.