en hoe gaat de competitie? kan je t belgische nivo n beetje aan?
Nou het viel zondag niet bepaald mee. Bij gebrek aan 1e rijers, mocht ik gaan proppen. Daarbij had ik ook nog een compleet onervaren 2de rijer achter me, met als gevolg dat ik de eerste 5 scrums min of meer dubbel gevouwen werd, voetjes kwamen van de grond. De afgelopen twee dagen heb ik ook meer als quasi modo rondgelopen
Uitspraak van Petrochemical op woensdag 22 september 2010 om 21:31:Bij gebrek aan 1e rijers, mocht ik gaan proppen
weer n ervaring rijker
waren ze allemaal geblesseerd?
mijn enige scrum ervaring is flanker, 1 kwartiertje ofzo hahaha ik sta altijd center of fullback
klein veld lijkt me egt kut. omdat ik t van open ruimtes moet hebben en mn snelheid
Uitspraak van Petrochemical op woensdag 22 september 2010 om 21:31:Komende week weer nieuwe kans
succes
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 september 2010 om 19:57:Behoort USRS er ook bij of is het een satellietclub van Utrecht?
Uitspraak van Petrochemical op woensdag 22 september 2010 om 21:31:
Bij gebrek aan 1e rijers, mocht ik gaan proppen
weer n ervaring rijker
Ach ja ervaar je het ook eens hoe het voor de 1e rij voelt als je kut staat
Anyway dit weekend wel mooie wedstrijd gehad. Eerste 20 min was echt zwaar, heb toen echt vaak ergens onderop in een ruck gelegen hahaha. Maar daarna namen we het initiatief en gaven we het op de eerste 10 minuten van de tweede helft na niet meer weg. Eindstand 43-7
Voor degene die het gemist hebben, Neerlandse Rugby held Tim Visser in het sportjournaal:
http://nos.nl/video/187424-visser-maakt-furore-in-schotland.html
Uitspraak van Petrochemical op maandag 27 september 2010 om 22:53:Voor degene die het gemist hebben, Neerlandse Rugby held Tim Visser in het sportjournaal:
Leuk om te zien. Wist niet dat er NLer in het buitenland speelden en zo goed is
Uitspraak van Petrochemical op maandag 27 september 2010 om 22:47:Ach ja ervaar je het ook eens hoe het voor de 1e rij voelt als je kut staat
das waar. maar ik hoop dat die ervaring mij gespaard blijft.
ik ben sinds kort ook gelegenheids springer bij line-outs
Uitspraak van Petrochemical op maandag 27 september 2010 om 22:47:Eindstand 43-7
netjes, duidelijke cijfers
Uitspraak van Petrochemical op maandag 27 september 2010 om 22:53:Voor degene die het gemist hebben, Neerlandse Rugby held Tim Visser in het sportjournaal:
zal ff kijken zodra ik tijd heb (op mn werk)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 september 2010 om 15:57:Wist niet dat er NLer in het buitenland speelden en zo goed is
ik wist t toevallig, heb hem ook wel is zien spelen in oranje
Zo afgelopen weekend ook weer twee try's meegepikt
Loop nu 1 op 1, niet slecht voor een tweede rijer
Hopelijk kan er dit weekend weer een goed vervolg aan gegeven worden 
laatste aanpassing
Zo dadelijk de pub maar induiken om de finale van de Currie Cup te kijken: Natal Sharks vs Western Province (o.a. Schalk Burger, Bryan Habana)
Helaas weinig tijd gehad afgelopen weekenden om wat wedstrijden te kijken helaas.
Voor komend weekend zijn de weer vooruitzichten niet echt goed te noemen, voor zaterdag staat er een vriendschappelijk wedstrijdje tegen DIOK op het programma in het kader van Movember
Voor komend weekend zijn de weer vooruitzichten niet echt goed te noemen, voor zaterdag staat er een vriendschappelijk wedstrijdje tegen DIOK op het programma in het kader van Movember
haha mooi filmpje is dat 
ik heb helaas nie veel wedstrijden gezien afgelopen weekenden.
is dat doorgegaan?
onze wedstrijd was afgelast zondag. aankomend weekend denk ik ook
ik heb helaas nie veel wedstrijden gezien afgelopen weekenden.
Uitspraak van Petrochemical op maandag 22 november 2010 om 14:45:vriendschappelijk wedstrijdje tegen DIOK
is dat doorgegaan?
onze wedstrijd was afgelast zondag. aankomend weekend denk ik ook
Allemaal een sportief en succesvol rugby jaar gewenst!
Dit is de nieuwste rage blijkbaar in Nieuw-Zeeland:
de *Passback™ rugby ball*,
Bestellen kan via Dave 'duurt lang en alweer fout' Haynes
Btw Geux, zag dat jullie het nieuwe jaar ook goed zijn begonnen. Ik heb igg goede spierpijn van gister
de *Passback™ rugby ball*,
Bestellen kan via Dave 'duurt lang en alweer fout' Haynes
Btw Geux, zag dat jullie het nieuwe jaar ook goed zijn begonnen. Ik heb igg goede spierpijn van gister
laatste aanpassing
Komend weekend ook weer mooi rugby weekend
vrijdag nieuwjaarsborrel, zaterdag een "oefenwedstrijd" tegen Bemmel. Die gaan namelijk dan een promotie filmpje opnemen.
Zondag natuurlijk weer als vanouds knallen teggen MMRC/LSRG
vrijdag nieuwjaarsborrel, zaterdag een "oefenwedstrijd" tegen Bemmel. Die gaan namelijk dan een promotie filmpje opnemen.
Zondag natuurlijk weer als vanouds knallen teggen MMRC/LSRG
vanavond Wales v England 
ook proberen wat wedstrijden daar mee te pikken
Uitspraak van Manga Corps op dinsdag 25 januari 2011 om 13:39:Mooie middagen in de Ierse pub in het verschiet !
ook proberen wat wedstrijden daar mee te pikken
Ook de andere wedstrijden waren zeker het kijken waard.
Ierland - Frankrijk, wat een wedstrijd zeg.
Jammer van Schotland-Wales, daar had meer in gezeten, maarja al die fouten
Jammer van Schotland-Wales, daar had meer in gezeten, maarja al die fouten
URC 3 kan kampioen worden!!!!!
Nice!
Morgen gaan we met het tweeden naar Dukes - Hilversum, beloofd ook een spannende pot te worden.
Vervolgens met zijn alle wat eten en in Etten Leur de kroeg in duiken. Zondag aantreden tegen REL,
kortom beloofd ook weer een mooi rugby weekend te worden.
Volgens mij wel, maar dat zijn er mss 1/2 hoogstens geweest.
Maar inderdaad een aardig verschil, maar goed ze staan nu 2de in de 4de klasse, dus wellicht zit er nog een promotie in voor ze.
Maar ondanks wat we vrij brak waren, wel een aardige wedstrijd. Begonnen erg flitsend, door binnen 5 minuten al een penalty te benutten. Maardaarna begonnen de elende
. Hadden een vrij nieuwe en onervaren lijn (geloof dat we iets van 4 debuterende JH hadden)en dat was nogal drama, in het begin werden tackles gemist, was er te weinig support etc. Gelukkig ging het wel steeds iets beter maar stonden we in middels vrij fors achter. Tegen het einde van de eerste helft had ik toch mooi een try mee gepikt. Tweede helft ging stukken beter, 2 try;s gemaakt en maar 2 tegen, waarvan de laatste in de laatste seconden. Einduitslag 53-20
Maar inderdaad een aardig verschil, maar goed ze staan nu 2de in de 4de klasse, dus wellicht zit er nog een promotie in voor ze.
Maar ondanks wat we vrij brak waren, wel een aardige wedstrijd. Begonnen erg flitsend, door binnen 5 minuten al een penalty te benutten. Maardaarna begonnen de elende
Voor a.s. zondag staat URC 2 op het programma, ben benieuwd