Partyflock
 
Forumonderwerp · 1089986
Hey !
Ik heb op Hellbound een leeg plastic bekertje gevonden op de vloer..
Als jij hem kwijt bent, en weet wat er in zat..
Stuur me dan even een PB, dan stuur ik hem naar je op :)

Kan me voorstellen dat het kloten is om iets kwijt te raken op een feest..
Daarom geef ik het graag weer terug !

Mvg Spoook
laatste aanpassing
 
heb je al geproeft?
 
Jongeee.. Marktplaats gek...wat nou teruggeven :/
Uitspraak van actief op maandag 5 april 2010 om 22:30:
Jongeee.. Marktplaats gek...wat nou teruggeven


Als ik geen reactie krijg, houd ik hem gewoon zelf...
Misschien later eens op marktplaats zetten (y)
 
Uitspraak van Spoookje op maandag 5 april 2010 om 22:25:
een leeg plastic bekertje


Uitspraak van Spoookje op maandag 5 april 2010 om 22:25:
er in zat..


hij was vol toen ik hem kwijtraakte vriend. dus beter bezorg je hem met inhoud terug, en snel een beetje.
laatste aanpassing
altijd leuk deze originele topics, humor van de hoogste plank :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 april 2010 om 22:33:
hij was vol toen ik hem kwijtraakte vriend. dus beter bezorg je hem met inhoud terug, en een beetje.


:$
:lol:
Uitspraak van d-russo op maandag 5 april 2010 om 22:33:
humor van de hoogste plank


goede uitspraak ook
Heej, je hebt m'n bier gevonden, dank je!

Stuur maar terug via de post ;)
Uitspraak van Gaveramon.NL op maandag 5 april 2010 om 22:50:
Heej, je hebt m'n bier gevonden, dank je!

Stuur maar terug via de post


Helaas het ging niet om bier..
Heb net al een PB ontvangen van een dame, die haar bier ook kwijt was..
Sorry, even verder zoeken (y)
 
Eindelijk weer eens een leuk onzintopic :LOL:
als er geen bier meer in zit is ie van mij !!
zonde he om m vol te verlieze
laatste aanpassing
 
ha die was van mij

er zaten een handjevol pillen in ongevreen dertig

die had ik daar in vestopt even maar is uit mn handen gevallen
 
Uitspraak van linwhaa op maandag 5 april 2010 om 23:36:
zonde he om m vol te verlieze


k heb der toch een aantal volle laten vallen :$
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 april 2010 om 23:45:
k heb der toch een aantal volle laten vallen


ik help je wel dragen volgende x ;)
en opdrinke natuurlijk hehehe
 
Uitspraak van linwhaa op maandag 5 april 2010 om 23:49:
ik help je wel dragen volgende x
en opdrinke natuurlijk hehehe


Deal ! (Y)