Hey !
Ik heb op Hellbound een leeg plastic bekertje gevonden op de vloer..
Als jij hem kwijt bent, en weet wat er in zat..
Stuur me dan even een PB, dan stuur ik hem naar je op
Kan me voorstellen dat het kloten is om iets kwijt te raken op een feest..
Daarom geef ik het graag weer terug !
Mvg Spoook
Ik heb op Hellbound een leeg plastic bekertje gevonden op de vloer..
Als jij hem kwijt bent, en weet wat er in zat..
Stuur me dan even een PB, dan stuur ik hem naar je op
Kan me voorstellen dat het kloten is om iets kwijt te raken op een feest..
Daarom geef ik het graag weer terug !
Mvg Spoook
laatste aanpassing








