Partyflock
 
Forumonderwerp · 10874
­ Nederland
 
wat vinden jullie van een one night stand!!!!

vinden jullie het niks omdat het geen echte liefde is of vinden jullie het een onwijs lekkere ervaring!!:D :D :D
lets talk about it
Mijn laatste one night stand werd een hevige relatie!!!
 
Zo een kraam van de markt, die maar ff blijft staan ofzo ? ;)
zeg maar een soort zakdoek ???
Ik vind het niks, 1 keer gedaan heb het meegemaakt en ben niet van plan om het ooit nog te doen
 
tja dat moeten mensen zelf weten zelf zou k t niet kunnen k word veel te snel verliefd :S :kots:
 
Dance @ G 4 juli 2002 22:49
zeg maar een soort zakdoek ???

----

JA, maar dan blauw !
ik vond het altijd wel relaxed, niks geen verplichtingen enzo, ff douwen en klaar

"we bellen" waren meestal de laatste woorden

maar ik ga al bijna 7 maanden met me KANJER dus daar hoef ik niet eens meer aan te denken
laatste aanpassing
hahaha ja vooral dat WE BELLEN..
nott vaak niet eens haar telefoon nummer :P
naja ik ken het dus wel, en ik vond het idd wel relaxed zo als jeffrey al zegt, totaal geen verplichtingen HEERLIJK is dat.
rules! :D
Moet kunnen 8)

Heeft zijn plus en zijn minpunten :)

Vind er niks mis mee :p
moet kunnuh vinnik
als je daar zin in heb why not?
makkelijkste is wel als je bij die ander ben whehe
strax williej volgende ogtend niej weg :S
 
Lekker makkelijk geen gezeur.
Het was leuk ik zie je nog wel.
jah pesies whehe
wakkur worde en snel pleituh...
ksal gosur dus eg niej meenemuh nah mijn huis he...
phff strax blijftiej heluh ogtend hanguh ofsow
en moe juh um egt de deur uitwerkuh whehehe
 
Heb ook een keer gehad dat die gozer wou blijven. Ik had wel gezegd dat hij beter naar huis kon gaan en dat ik niet meer ging afspreken en toen dacht ie dat ik een grapje maakte.
Hij vond zichzelf blijkbaar te leuk om weggestuurd te worden.
Ik had gezegd dat hij er verder niets van moet verwachten.
Had ie het wel goed gedaan dan?
vast geen goede tong dan :P
Aan sexen tijdens een one night stand heb ik nooit gedaan. Een beetje zoenen en knuffelen vind ik op zo´n moment altijd wel spannend genoeg.

Meestal is het wel leuk ja, en als je een leuk meisje hebt weten te strikken is het ook wel goed voor je ego. Ik heb wel de ervaring dat het meestal uitloopt op een gebroken hart aan een van de kanten.
 
Had niks te doen met het goed doen, maar hij moest gewoon weg.
Je wilde hem gewoon geen valse hoop geven!!


Je was gewoon effe geil!!
 
Je snapt 't.

Ik had al van te voren gezegd dat hij hier verder niets van moest verwachten.

Wel lullig, maar.....
NaDiA_ jij ik one night stand :P hehehe
whahahaha
heb nog nooit aan sex op een ons gedaan. moeten we ook maar is gaan proberen. alle vrijwilligers vingers op steken
hoe denk je er nou zelf over lady dana??? ben je in voor dat soort geintjes of ga je niet meteen all the way?
Vind ut lekkerder met iemand waar ik om geef klinkt misschiem ouderwets maarja :S
dat denk ik ook thunder, maar wat kan het voor kwaad om het met iemand te doen die je amper kent??
mwa vond wel lache maar is toch minder leuk dan met je vriendin, die weet tenminste wat je fijn vind ed, op een one night stand ist altijd weer aanmodderen ;)

verder niks op tegen, wil wel vrijgezel blijven en op zo'n manier kom je dan toch nog aan je trekken whehehe :)
kijk met jou kna ik praten grimpie heb het de laatste tijd echt gehad met relaties maarja je blijft toch die behoeftes hoduen he
idd technolover :D

hebben we het morgen nog wel even over ok, tijdens een gezellig rondje :bounce: ;p
zeker zeker...zit nu al te bouncen hier op mijn chair heb zo'n zin
 
Ik doe aan one night stands met me ex..telt dat ook ;p
een ons is een ons ookal is het met je ex. hoe lang hoe je dat al vol eigenlijk, want heb het ook geprobeerd maar na een paar keer vond ik het maar nix meer
ik vind ut wel relaxed! zie je wel weer he!! :D
als het maar lekkol is :P
helemaal mee eens mizzy.....zin???
 
Sex met je ex, dat is natuurlijk geen 1 night stand. Maar ik doe dat ook nog wel eens wanneer de nood hoog is moet kunnen toch.
zin??? ooh nu ikke snappie doen :)
laatste aanpassing
is goed miz kzie je morgen, kom je ook naar de meeting van 12uur??
Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd, maar het lijkt me dus echt 10x nix! Ik zou het niet kunnen gewoon!! :)
Tja wat zeg ik hierover. Laten we maar zo zeggen, sex met een meisje/jongen waarvan je echt houdt is en blijft togg altijd het lekkerst
de spanning van een 1 night stand vond ik altijd wel gaaf maar sexen met iemand waar je echt gek van bent is toch ff specialer...
Ja dat vind ik nou ook!!

Jess
 
Paar keer gedaan, maar tot nu toe is het nog nooit echt geweldig geweest met zo'n one night stand.... Kheb liever sex met iemand waar 'k echt gek op ben.... 80x lekkerder :P
hoe meer in 1 nacht hoe beter!
lekker neuken dus :9
ik vind er echt niks aan, doe t liever met iemand waar ik echt om geef en sex met je ex ja dat vind ik op zich niet echt een one night stand.
Nou, ik zou het niet erg vinden eigenlijk.
 
1 keer nooit meer:(:s