Partyflock

Forumonderwerp · 1078052

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het grote Geert Wilders/PVV topic" voor eenzelfde onderwerp.

'D66 dankt succes aan PVV'
Uitgegeven: 7 november 2009 09:29
Laatst gewijzigd: 7 november 2009 09:39

AMSTERDAM - D66 heeft zijn succes in de peilingen enkel te danken aan zijn oppositie tegen de PVV. Dat zegt PVV-leider Geert Wilders zaterdag in De Telegraaf.
© ANP"Ze zijn groot geworden door het verzet tegen ons." Daarom is D66-leider Alexander Pechtold volgens Wilders 'altijd haantje de voorste als er kritiek op ons kan worden geleverd'.

D66 is volgens de PVV-leider 'echt het ergste wat er is, nog erger dan GroenLinks'. Pechtold is in zijn optiek een 'glibberige teflonbuikspreekpop'.

Kritiek

De PVV kreeg deze week veel kritiek. Onder andere van minister van Wonen, Wijken en Integratie Eberhard van der Laan (PvdA).

Hij noemde de grote aanhang van de PVV een mogelijk gevaar voor de rechtsstaat. In een uitgelekt onderzoek waarover de Volkskrant vorige week zaterdag publiceerde zou worden geconcludeerd dat de partij een gevaar voor de democratie en de staatsveiligheid is.

Een van de onderzoekers zei later in de NRC echter dat nog helemaal geen conclusies zijn getrokken.

Volgens Wilders schieten zijn critici 'onder de gordel' omdat zij hem niet aankunnen.

http://www.nu.nl/politiek/2118038/d66-dankt-succes-pvv.html
laatste aanpassing

Zo kan je ook zeggen 'politie dankt bestaan aan criminelen'.

Waar schoftentuig (PVV) is, moeten er ook mensen zijn die hier iets aan doen.
Wanneer ruimen ze die blatende peroxide nicht nou onderhand eens op.....:/

dan samen met Pechtold, een pot nat.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 09:43:
D66

Alexander Pechtold

:rot:
D66 is volgens de PVV-leider 'echt het ergste wat er is, nog erger dan GroenLinks'. Pechtold is in zijn optiek een 'glibberige teflonbuikspreekpop'.

:lol: Op zich wel een goede kerel maar zijn standpunten zijn (N)
"Ze zijn groot geworden door het verzet tegen ons"

Tja, we waren even vergeten dat er vóór de PVV nooit een D66 bestaan heeft...

idd toen bestonden ze amper:D
Artiest {SHOWLIST artist 30020, 18755, 74664}
'glibberige teflonbuikspreekpop'

:roflol:

Hoe verzint ie het toch elke keer weer :P
Pehctold is wel een glibberaal.
D66 is met de actie van vorige week echt geen optie meer om op te stemmen :nee:
Pechtold werkt in mijn ogen maar al te graag mee om een klimaat te scheppen waarin Wilders kan worden omgelegd. die klootoog zou er nog blij ermee zijn ook (N)
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 11:36:
Pechtold werkt in mijn ogen maar al te graag mee om een klimaat te scheppen waarin Wilders kan worden omgelegd

En Wilders verspreid liefde wil je zeggen?
Pechtold werkt in mijn ogen maar al te graag mee om een klimaat te scheppen waarin Wilders kan worden omgelegd.

Volgens mij wringt Geertje zich zelf in die underdog positie hoor. Hij is er maar wat blij mee, want als de andere partijen hem zouden negeren, zou hij politiek al lang niets meer voorstellen. :s

Pehctold is wel een glibberaal.
D66 is met de actie van vorige week echt geen optie meer om op te stemmen
Pechtold werkt in mijn ogen maar al te graag mee om een klimaat te scheppen waarin Wilders kan worden omgelegd. die klootoog zou er nog blij ermee zijn ook

zelfde verhaal als met Pim toen. Wilders in een bepaalde hoek drukken waardoor dat soort zaken kunnen gebeuren. Probeer dan gewoon Wilders met politieke standpunten aan te vallen in plaats van deze achterbakse en trieste manier.
Pechthold = Held
Hij kan en durft tenminste een debat aan te gaan :respect:
Iemand die staat voor de vrijheid ipv de regeltjes fabriek van de PVV

Af en toe doet WIlders bijvoorbeeld alsof hij heel veel om dieren geeft
maar tegelijkertijd bestempelen ze milieu maatregelen als onnodig en klimaatveranderingen als onzin.
En dit allemaal eigenlijk alleen maar omdat links geen risico wil nemen en wel het beste met het milieu voor heeft.
laatste aanpassing

Pechtold kan alleen net zoals Wilders aangeven wat er kut gaat, maar verbeteringen ho maar, daarom goed dat ze beide in oppositie zitten.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 12:08:
Pechtold kan alleen net zoals Wilders aangeven wat er kut gaat, maar verbeteringen ho maar,

Dan ben je niet op de hoogte. D66 heeft overal een alternatief voor (y)

vast ja :roflol: net zoals Wilders en totaal niet realistisch of haalbaar, populistisich geneuzel.
laatste aanpassing
Uitspraak van Kleuzzz²³ op zaterdag 7 november 2009 om 11:39:
En Wilders verspreid liefde wil je zeggen?

Naja hij houdt wel publieke debat op gang over gevoelige zaken die de andere heren en dames in de politiek niet aan durven pakken.
Tis niet voor niets dat Wilders en de PVV zo groot kunnen worden. Mensen zijn ontevreden over hoe bepaalde zaken worden geregeld. en dan kan een niewe politiek partij daar de vruchten van plukken.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 12:02:
Probeer dan gewoon Wilders met politieke standpunten aan te vallen in plaats van deze achterbakse en trieste manier.

Dat kunnen ze niet omdat ze weten dat de onvrede die is ontstaat over bepaalde zaken hun eigen stomme schuld is.

Uitspraak van sportfriek op zaterdag 7 november 2009 om 12:06:
Af en toe doet WIlders bijvoorbeeld alsof hij heel veel om dieren geeft
maar tegelijkertijd bestempelen ze milieu maatregelen als onnodig en klimaatveranderingen als onzin.
En dit allemaal eigenlijk alleen maar omdat links geen risico wil nemen en wel het beste met het milieu voor heeft.

De PVV is ook een linkse partij eigenlijk.
Ze zijn vooral anti-religieus (anti-Islam) dat is een typisch links standpunt. De sP en PVdA zijn ook geen grote vriendjes met gelovige mensen. Al focust het zich bij die partijen metneme tegen de Christelijken en Protestanten.

Pechtold werkt in mijn ogen maar al te graag mee om een klimaat te scheppen waarin Wilders kan worden omgelegd.

Als Wilders wordt omgelegd (door een moslim) zal het probleem dat de PVV bestaansrecht geeft, eindelijk worden aangepakt.

Met een burgeroorlog.

Daarna kan iedereen zijn wonden likken en terugkeren naar de orde van de dag. En het probleem is??

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 12:19:
De PVV is ook een linkse partij eigenlijk.

Nee, want ze zijn kapitalistisch. Als je links bent ben je óf een communist óf een corporatist.

Of voorstander van een gemengde economie, dwz markt én staat. De PVV is op economisch gebied gewoon klassiek liberaal.

En de rest heeft niks met links/rechts te maken, maar met andere punten.

Politiek is een driedimensionaal iets:

links vs rechts
open vs gesloten samenleving
autoritair vs democratisch

Wilders is anti-islam (en niet uitgesproken anti-christendom of anti-joods, integendeel) en dat heeft niks met links vs rechts te maken, maar met open vs gesloten samenleving.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 12:46:
Als Wilders wordt omgelegd (door een moslim) zal het probleem dat de PVV bestaansrecht geeft, eindelijk worden aangepakt.

Met een burgeroorlog.

Daarna kan iedereen zijn wonden likken en terugkeren naar de orde van de dag. En het probleem is??

Burgeroorlog? :lol:
Het probleem waarom Wilders bestaansrecht heeft is eerder dat de immigratie niet stop wordt gezet en de huidige politiek veel te kritiekloos is als het gaat om de uitwassen van de islam in te perken die veel mensen niet willen.
Tja maar de traditionele linkse partijen hebben natuurlijk geen baat bij een immigratiestop want dan komt er niet genoeg nieuw stemvee voor links het land binnen. Dat de sociale samenhang van het land naar de klote gaat maakt partijen zoals de PvdA, Groen links en D66 niets uit.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 12:49:
Nee, want ze zijn kapitalistisch. Als je links bent ben je óf een communist óf een corporatist.

eigenlijk is Wilder seen hele nieuwe cathegorie waar nog geen naam voor is.
Ze is links als het gaat om standpunten over religie/islam en qua voorzieningen voor de mensen. Maar ze is op andere vlakken misschien weer rechts.

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 12:57:

Het probleem waarom Wilders bestaansrecht heeft is eerder dat de immigratie niet stop wordt gezet

Het probleem is niet de immigratie (hooguit wat huwelijksmigranten), het probleem zijn kinderen en kleinkinderen van GASTARBEIDERS en ingezetenen van overzeese gebiedsdelen ;)

Het zijn de Marokkanen en Antillianen die dit land verkloten, geen asielzoekers uit de Kongo of Afghanistan, Iran, China etc. Immigratie was slechts een probleem, in het begin van de jaren 80, toen allemaal de Turken en Marokkanen hun vrouw en kinderen lieten overvliegen. De Turken zijn redelijk terecht gekomen. Hebben weliswaar inkomensachterstanden (% Turken onder de armoedegrens is zelfs groter dan bij Marokkanen) maar hebben meestal werk en houden hun kinderen onder de duim zoals het hoort.

Met de immigratie stopzetten stop je alleen de instroom van onschadelijke minderheden uit allerlei conflictgebieden. Het probleem zijn echter niet de politieke vluchtelingen, maar de tweede en derde generatie Marokkanen, en allerhande Antilliaans tuig dat er maar op los neukt zonder condoom, en dat onze vrouwen verkracht en prostitueert en onze jongens coke levert.

Er is niet 1 naam voor, maar meerdere. Hij is een conservatieve nationalistische kapitalist. Vergelijkbaar met Filip Dewinter (alleen stukken minder capabel) en Jean-Marie Le Pen (maar net iets minder extreem dan de laatste)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 13:05:
De Turken zijn redelijk terecht gekomen. Hebben weliswaar inkomensachterstanden (% Turken onder de armoedegrens is zelfs groter dan bij Marokkanen) maar hebben meestal werk en houden hun kinderen onder de duim zoals het hoort.

Dat is zeker wel waar, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Maar dat heb je bij ieder volk wel (Y)

is niet de immigratie (hooguit wat huwelijksmigranten),

Nou dat onderschat je misschien wel.
Haal er 1 hier naartoe. en je heb binnen 10 jaar 8 nakomelingen van zo'n huwlijksmigrant :lol: dat zijn echt wandelende kinderfabrieken. En omdat 1 van de ouders de cultuur en taal niet onder de knie heeft hebben de kids ook al vaak een achterstand met alle problemen van dien.
Nee huwelijksmigratie is juist een probleem waat je U tegen zegt.

Met de immigratie stopzetten stop je alleen de instroom van onschadelijke minderheden uit allerlei conflictgebieden

die hoeven wij ook niet op te vangen vind ik. We doen al genoeg voor de rest van de wereld. we kunnen iet altijd het braafste jongetje van de klas zijn hoor. Eerst moeten we interne problemen oplossen voordat we weer de huilschoot van de wereld kunnen zijn.

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 13:17:
Haal er 1 hier naartoe. en je heb binnen 10 jaar 8 nakomelingen van zo'n huwlijksmigrant

Ja, maar dat is niet het probleem van de asielzoekers, maar een uitgebreide versie van het probleem met gastarbeiders en hun familie.

Dus de huwelijksmigratie is OOK de fout van de buitenlanders die hier al zitten. Bovendien gaat het meestal om uithuwelijking, dus het is sowieso niet het probleem van de migrant.
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 13:17:
En omdat 1 van de ouders de cultuur en taal niet onder de knie heeft hebben de kids ook al vaak een achterstand met alle problemen van dien.
Nee huwelijksmigratie is juist een probleem waat je U tegen zegt.

Eens, maar dat zie ik dus als een probleem m.b.t. de buitenlanders DIE AL HIER ZIJN, en niet de immigranten zelf, die er meestal niet eens voor kiezen. ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 13:21:
Eens, maar dat zie ik dus als een probleem m.b.t. de buitenlanders DIE AL HIER ZIJN, en niet de immigranten zelf, die er meestal niet eens voor kiezen.

Tja en dat is ook een reden waarom de PVV zo groot kan worden. ook die groep wordt helemaal niet goed gestuurd.

Met 'goed sturen' bedoel je dan niet gwn 'terug sturen'? 8)
Nee :roflol:
Zelfs Wilders heeft geen problemen met allochtonen die hier zijn en gewoon burgerlijk hun steentje bij dragen :d
Maar neemt niet weg dat bepaalde groepen gewoon extra gestuurd moeten worden.
allereerst lijkt het me wel handig als de overheid bepaalde groepen verteld dat kinderen krijgen/nemen in dit land ongelooflijk duur is. Ik vind het sowieso achterlijk dat allochtone gezinnen iets van 6 a 8 kids nemen terwijl ze daar niet de finaniele middellen voor hebben. en dan maar klagen dat ze het zo slecht hebben :rot:

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 13:39:
Zelfs Wilders heeft geen problemen met allochtonen die hier zijn en gewoon burgerlijk hun steentje bij dragen

Dat zegt ie. Ik denk dat hij net zo'n racistische gevoelens koestert als het grootste deel van zijn aanhang, is logisch, want dat zou verklaren waarom hij de demagogie gebruikt die hij gebruikt, en waarom hij bepaalde dingen een bepaalde naam geeft. Marokkanen vergelijken met de Palestijnse intifada, en de islam met een vloedgolf vergelijken.

Nu vind ik dat laatste niet eens erg, want religie is imo gewoon evil. MAAR;

Hij ziet (vermoed ik) 'goede buitenlanders' als een noodzakelijk kwaad, maar zou het liefst een 100% blank NL hebben.
laatste aanpassing

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 13:39:
Ik vind het sowieso achterlijk dat allochtone gezinnen iets van 6 a 8 kids nemen terwijl ze daar niet de finaniele middellen voor hebben.

Ik vind dat ze tokkies (buitenlander of NL maakt niks uit) gewoon geen kinderbijslag moeten betalen, en een eenkindspolitiek voor die mensen moeten hanteren.
zelfde verhaal als met Pim toen. Wilders in een bepaalde hoek drukken waardoor dat soort zaken kunnen gebeuren. Probeer dan gewoon Wilders met politieke standpunten aan te vallen in plaats van deze achterbakse en trieste manier.

:yes:
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 12:19:
Naja hij houdt wel publieke debat op gang over gevoelige zaken die de andere heren en dames in de politiek niet aan durven pakken.

Alleen het bespreekbaar maken idd van gevoelige zaken vind ik erg goed :yes: Je hoeft er niet mee eens te zijn, maar dat wil niet zeggen dat er dan ook niet over gesproken mag worden!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 13:49:
Hij ziet (vermoed ik) 'goede buitenlanders' als een noodzakelijk kwaad, maar zou het liefst een 100% blank NL hebben.

Dat zijn linkse onderbuikgevoelens waar we niet zo veel mee kunnen natuurlijk. Ik heb het idee dat dat heel erg mee valt.
Ik denk dat je nog verrast zal zijn over hoe tolerant de aanhang van Wilders eigenlijk is (de opkomst van wilders is een tegenreactie op de opkomst van de totalitaire in intolerante islam). Kritisch zijn is iets anders dan disrciminatie. als zal heftige kritiek door links altijd als dusdanig worden neergezet omdat anders de steun voor immigratie e.d. weg valt en dan komen we weer gewoon terug op het simpele machtsspelletje waarbij links gewoon zo veel mogelijk allochtoon stemvee het land in wil krijgen.
laatste aanpassing

Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 7 november 2009 om 13:57:
Dat zijn linkse onderbuikgevoelens waar we niet zo veel mee kunnen natuurlijk.

Nou nee, het is een educated guess ;)

Ik kom zelf uit Venlo, ik ben bekend met de kringen waarin elitaire rijkeluiszoontjes (zoals Wilders, wiens pa bij Océ werkte) hier op groeien, en ik ben bekend met hoe racistisch de gemiddelde Noord-Limburger is. Vergis je niet, de meeste mensen hier zijn allesbehalve tolerant ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 14:00:
Ik kom zelf uit Venlo, ik ben bekend met de kringen waarin elitaire rijkeluiszoontjes (zoals Wilders, wiens pa bij Océ werkte) hier op groeien, en ik ben bekend met hoe racistisch de gemiddelde Noord-Limburger is. Vergis je niet, de meeste mensen hier zijn allesbehalve tolerant

Mwah de meeste PVV stemmers die ik ken zijn juist heel erg gematigd en gewoon heel normaal volk wat gewoon werkt. Ik heb geen extreme standpunten bij die mensen kunnen ontdekken :nee:
Veel aanhang van de PVV is gewoon door normaal volk he ;)
Daarom kan de PVV zo groot worden. Tis geen niche waarin ze voorzien maar een volksbehoefte.
laatste aanpassing

Ja, maar als een partij zou op staan die op de SP lijkt qua standpunten, maar daarnaast fel anti-islam is, zijn ze weer allemaal weg bij de PVV.

Juist omdat het de 'gewone man' is die op Wilders zou stemmen, zitten die mensen feitelijk verkeerd bij een marktliberale partij.

Nationalisme is geen monopolie van rechts, in veel landen zoals Griekenland en andere landen waar links traditioneel veel sterker is dan hier, heb je ook veel links-nationalisten.

Dat is hier ook nodig vind ik. Links is goed voor de zorg, het onderwijs, de betaalbaarheid van woningen enzo, en is alleen slecht voor de portemonnee van de 5% rijkste mensen.

Rechts is alleen goed vanwege hun standpunten over integratie.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 14:12:
zijn ze weer allemaal weg bij de PVV.

Probeer dan gewoon Wilders met politieke standpunten aan te vallen in plaats van deze achterbakse en trieste manier.

Die gaat die toch uitgebreid uit de weg?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 14:00:
Nou nee, het is een educated guess

Ik kom zelf uit Venlo, ik ben bekend met de kringen waarin elitaire rijkeluiszoontjes (zoals Wilders, wiens pa bij Océ werkte) hier op groeien, en ik ben bekend met hoe racistisch de gemiddelde Noord-Limburger is. Vergis je niet, de meeste mensen hier zijn allesbehalve tolerant

Wilders wil dat mensen die hierheen komen een toegevoegde waarde aan dit land kunnen leveren, daar is helemaal niks mis mee, aangezien vrijwel elk land dat al zo hanteert, NL loopt daar gewoon stukken achter mee. Australie Canada etc kom je alleen maar het land in wanneer je aan kunt tonen dat je van toegevoegde waarde bent voor dat land. Op dit punt geef ik hem dus ook groot gelijk.

denk ook dat racisme totaal los staat van Wilders, het zijn eerder proteststemmers tegen het huidige beleid, wordt ook wel vaker gesuggeert dat alleen laag opgeleiden op hem zouden stemmen, natuurlijk ook crap.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 15:11:
Australie Canada etc kom je alleen maar het land in wanneer je aan kunt tonen dat je van toegevoegde waarde bent voor dat land. Op dit punt geef ik hem dus ook groot gelijk.

Het probleem is echter niet de toestroom van asielzoekers, want die zijn meestal middelbaar of hoger opgeleid. Die zijn dus (al slaat het een generatie over vaak) van nut voor de maatschappij omdat hun kinderen straks een goede opleiding hebben afgerond en veel belasting gaan betalen.

Het probleem zit'm juist in de allochtonen die ALLANG HIER zijn ;)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 15:11:
denk ook dat racisme totaal los staat van Wilders

Ja, racisme is iets dat gewoon in de menselijke natuur zit. Het ontkennen is dom, er aan toegeven is ook dom (moordneigingen enzo zitten ook in de menselijke natuur, dwz ze komen van nature voor, en daar geef je ook niet aan toe).

Racisme moet je kanaliseren vind ik, ermee om leren gaan zodat het zomin mogelijk shit veroorzaakt.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 15:14:
Het probleem is echter niet de toestroom van asielzoekers, want die zijn meestal middelbaar of hoger opgeleid. Die zijn dus (al slaat het een generatie over vaak) van nut voor de maatschappij omdat hun kinderen straks een goede opleiding hebben afgerond en veel belasting gaan betalen.

Het probleem zit'm juist in de allochtonen die ALLANG HIER zijn

valt wel mee, er komen nog steeds genoeg goudzoekers hier het land binnen, waarvoor letterlijk 100den miljoenen worden uitgetrokken door de overheid.

ik geloof persoonlijk ook niet in Wilders maar van mij mag die wel veel stemmen krijgen om gewoon eens even flink tegen de bestaand politiek aan te schoppen.
laatste aanpassing
ik denk dat de mensen die nu ontevreden zijn over de huidige politiek ook niet veel andere keus hebben dan wilders.
al is er maar 1 partij die min of meer hetzelfde zegt als wilders maar dan in een andere toon dat daar dan heel veel wilders stemmers achter aan lopen.
ik snap niet dat er niet 1 partij is die ongeveer dezelfde weg inslaat als wilders.
lijkt me een gat in de markt voor de komende verkiezingen.

andere partijen zien het wel, daarom demoniseren ze Wilders de rechts extremistische hoek in, precies zoals ze toen met Pim Fortuyn gedaan hebben. Erna zielig lopen doen dat ze het nooit zo bedoeld of gewild hebben.
Artiest {SHOWLIST artist 13300, 34156}
Uitspraak van Bobje op zaterdag 7 november 2009 om 12:09:
Uitspraak van X-Ception op zaterdag 7 november 2009 om 12:08:
Pechtold kan alleen net zoals Wilders aangeven wat er kut gaat, maar verbeteringen ho maar,

Dan ben je niet op de hoogte. D66 heeft overal een alternatief voor (y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 12:14:
vast ja :roflol: net zoals Wilders en totaal niet realistisch of haalbaar, populistisich geneuzel.

Jawel hoor. Staat allemaal netjes in de tegenbegroting (hier ) welke ook helemaal is doorgerekend door het CPB ( zie hier )
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 13:49:

Dat is op zich wel een interessant punt.
En ik denk dat zijn aanhang hier ook zeer verdeeld over is.
Misschien een aanknoopings punt om verdeelheid te zaaien in zijn partij en bij zijn aanhang :-P
Maar de speerpunt van deze partij blijft onveranderd en dat is zoveel mogelijk buitenlanders die geen toegevoegde waarde hebben terug sturen.
En daarin zijn ze het allemaal wel met elkaar eens waarshijnlijk.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 15:53:
aarom demoniseren ze Wilders de rechts extremistische hoek in, precies zoals ze toen met Pim Fortuyn gedaan hebben

Het verschil: Fortuyn was niet rechts, hij was wel populistisch en nationalistisch, maar balanceerde tussen links en rechts in.

Bij Wilders is het nog enigszins terecht dat ze hem als een extremist weg zetten.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2009 om 16:11:
Bij Wilders is het nog enigszins terecht dat ze hem als een extremist weg zetten.

terecht of niet terecht.hij heeft behoorlijk veel aanhangers.
zegt genoeg lijkt me
Pff

Hij noemde de grote aanhang van de PVV een mogelijk gevaar voor de rechtsstaat.

Ach, iedereen die z'n kop niet in het zand steekt en de problemen bij de naam durft te noemen wordt gezien als een gevaar voor de rechtsstaat.
Uitspraak van Niels van Mil op zaterdag 7 november 2009 om 15:58:
Jawel hoor. Staat allemaal netjes in de tegenbegroting (hier ) welke ook helemaal is doorgerekend door het CPB ( zie hier )

Het heeft toch geen zin om die discussie te voeren. Ze roepen hier dat D66 net zo ondoordacht en populistisch is als Wilders, maar ze hebben zich er verder geen moment in verdiept. Zie zien niet dat D66 (en vele andere partijen ook trouwens) met oplossingen komt, maar dat Greet alleen roept wat er mis is, en zichzelf steeds verder in de underdog positie probeert te manouvreren...