Ik ben ongeveer 2 maanden bezig met fitness en wat ik wil is dat ik graag een schema wil om al mijn spieren te laten ontwikkelen,wie weet er een goede raad voor mij?ik ben 18 jaar weeg 65KG lengte is 1,78cm
zondag weet je nog...
ohja...fookkkk
hmm dat is echt klote en ook niet helemaal goed hoor..
nahja, khad ook ni al me eten op voor de hele dag wat ik binnen had moeten hebben...ene kant ook me eigen schuld
beter nieuws is, dat ik morgen om 15:00 vrij ben
jeeeej!!!
extra vroeg weekend dus
jah, benen vanaaf....das helemaal niet
Uitspraak van Peetraatje op woensdag 4 november 2009 om 20:25:beetje anabole erbij, en gaan met die banaan
alsof dat helpt als ie zo weinig eet ...ken je juicen wat je wilt.
in je kuur moet je dubbel zo hard en zwaar trainen en eten, anders is het zonde van je geld
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 oktober 2010 om 15:10:alsof dat helpt als ie zo weinig eet ...ken je juicen wat je wilt.
in je kuur moet je dubbel zo hard en zwaar trainen en eten, anders is het zonde van je geld
ben ik weer
pfff wat een advies krijg je allemaal hahahahaha
Gewoon lekker trainen, als je de bouw hebt, zullen je spieren echt wel komen.
Heb je de bouw niet echt, zal je super moeten bikkelen voordat er iets komt.
Gewoon op je eten letten en trainen totdat jij denkt dat je niet meer kan.
jep, en mocht dat niet helpen...kan je moeder natuur altijd nog een handje helpen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 november 2010 om 14:59:mens wordt ook een dagje ouder soms en dan gaat het niet meer zo makkelijk als toen je 20 was
dat is zeker waar, maar gelijk naar hulpmiddellen grijpen is dan nog steeds geen goed idee in mijn ogen (zoiets moet een toevoeging zijn)
laatste aanpassing
dat is zeker waar, maar gelijk naar hulpmiddellen grijpen is dan nog steeds geen goed idee in mijn ogen
niet iedereen doet dat gelijk...als je pas 3maanden traint en je dan je eerste sustaatje zet, dan heb je geen basis en is het idd geen goede keus nee