Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 oktober 2009 om 21:12:oud nieuws man
Ja ok, maar begin me er nu toch wel echt aan te storen..
Normaal gesproken.. boeit het me niet zo wat die admin's doen hierzo..
Maar nou worden topics zonder reden geblocked, omdat HUN het onzinnig vinden
En als je dan even nagaat dat er zoveel bullshit toppa's zijn..
Kijk als ik nou ga schelden, of me racistisch uitlaat.. maar dat doe ik helemaal niet -_-
Laatste tijd een beetje de indruk dat er iemand op me zit te letten ofzo..
Uitspraak vanTerwijl er echt héél véél onzinnige topics zijnPaRtY-VrOuWtJe
op maandag 19 oktober 2009 om 21:20:
Ja miljarden.. zag er net nog 1 staan met een video van een naakte meid er in..
Leuke meid hoor daar niet van, maar mijn topic was direct weg..en die met video staat er (geloof ik) nog steeds
Edit: dit mag dan weer wel blijkbaar..
https://partyflock.nl/topic/1076399:Partiejfl0lk_sekskanaal
laatste aanpassing
Edit: dit mag dan weer wel blijkbaar..
https://partyflock.nl/topic/1076399:Partiejfl0lk_sekskanaal
Daar dus
Uitspraak van º²º elfriede.ZIJ, omdat Zij het onzinnig vindenop maandag 19 oktober 2009 om 22:05:
Sue me !
Uitspraak van º²º elfriede.Eerste op me lijstje morgen!op maandag 19 oktober 2009 om 22:23:
Cool... ben ik ook eens een keer eerste








