Partyflock

Forumonderwerp · 1073772

Brouwers wil met Nederland naar WK
Als het aan het Duitse Bild ligt, dan trekt verdediger Roel Brouwers binnenkort een shirt van het Nederlands elftal aan. Zelf heeft de speler van Borussia Mönchengladbach geen idee waarom hij er niet bij zit.

Hij 'rockt' de Bundesliga, schrijft boulevardkrant Bild. "Holland-Berti, bitte melde dich!" kopt het dagblad. Bondscoach Bert van Marwijk moet zich melden in Duitsland, want de voormalige speler van Roda JC is de gevaarlijkste verdediger, getuige zijn twee treffers met het hoofd dit seizoen.

"Ik heb geen contact met Van Marwijk en weet eerlijk gezegd niet waarom ik niet in beeld ben", zegt de 27-jarige Brouwers. "Het zou mooi zijn als hij eens belt." Brouwers zat eenmaal bij de selectie van Oranje onder 21, maar bleef de hele wedstrijd op de bank.

De lange verdediger denkt dat hij nooit 'in the picture' is gekomen, omdat hij niet voor de vaderlandse top drie heeft gespeeld. "Misschien komt het omdat ik nooit voor Ajax, PSV of Feyenoord speelde. Ik ben in Duitsland bekender dan in Nederland."

Brouwers zou graag met Nederland naar het WK in Zuid-Afrika afreizen. "Natuurlijk hoop ik daarbij te zijn", zegt de Heerlenaar. "Maar ik zie het wel realistisch. Ik was er nog nooit bij, dus zijn mijn kansen niet groot."

"Misschien komt het omdat ik nooit voor Ajax, PSV of Feyenoord speelde."

misschien komt het omdat je voor Borussia Mönchengladbach speelt :lol:

bert neemt nu ook loovens mee, dus zo gek zou het niet zijn...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 september 2009 om 17:17:
bert neemt nu ook loovens mee, dus zo gek zou het niet zijn...

Zit toch ook nog wel een verschil in of je speelt voor Celtic of Gladbach!

Brouwers ontkracht opgeklopt Oranje-verhaal

Roel Brouwers heeft zijn uitspraken van vorige maand in het juiste perspectief geplaatst. De 27-jarige stopper van Borussia Mönchengladbach sprak in september met boulevardkrant Bild, waarna diverse Nederlandse media zijn vermeende sollicitatie naar het Nederlands elftal aankaartten. “Ik heb het niet op die manier gezegd”, verklaart Brouwers nu. “Bild doet er altijd net even een schepje bovenop.”

In het interview werd Brouwers, sinds vier jaar actief in Duitsland, de vraag voorgelegd waarom hij niet in beeld was bij bondscoach Bert van Marwijk. “Ik heb alleen gezegd dat ik geen idee heb, dat de selectie aan de bondscoach is. Of ik dan niet naar het WK wilde? Natuurlijk, nogal logisch! Wie niet? Maar ja, het is Bild hè?”, aldus Brouwers in De Pers. “Mensen die mij niet kennen, vonden het behoorlijk arrogant.”

“En dat begreep ik ook”, verduidelijkt de oud-speler van Roda JC. “Maar vrienden en familie weten dat ik zoiets nooit zou zeggen. Ik heb inderdaad een interview aan Bild gegeven, maar ik heb dat niet op die manier gezegd. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat het er ooit van komt, voetballen in het Nederlands elftal. Oranje staat wel, ze hebben alles gewonnen in de kwalificatie. Daar verandert de komende tijd niet veel.”

www.voetbalzone.nl

wat jammer nou :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Wie?

brouwers heeft weer gescoord voor gladbach:roflol:
Uitspraak van Kneder-verseder op zondag 20 september 2009 om 12:22:
hij is tok de zoon van nol brouwer

:jaja: zit in de toiletpot verzameling :D

Rietje....

Brouwers is een fenomeen,want heeft als verdediger al 5 doelpunten in de bundesliga gemaakt en het het seizoen is pas halverwege:roflol:

zijn broertje voetbalt bij mij, verhaal van in oranje is zwaar overtrokken en heeft hij nooit gezegd, media maffia dit dat

klopt zij die laatst in de aftrap ook

Uitspraak van Fortuna op vrijdag 18 september 2009 om 14:13:
Wie?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 december 2009 om 17:20:
brouwers heeft weer gescoord voor gladbach:roflol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 december 2009 om 17:40:
Brouwers is een fenomeen,want heeft als verdediger al 5 doelpunten in de bundesliga gemaakt en het het seizoen is pas halverwege:roflol:

:roflol:

ik vind het toch knap van zo"n onderschatte speler:jaja:
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 december 2009 om 17:40:
Brouwers is een fenomeen

:roflol: