Wie heeft dat ook weleens dat je echt uren doet over je laatste biertje, en dat ie dan lauw en prikloos is, en dat je daar na een tijdje van gaat balen omdat dat dan het laatste biertje is en je ineens dan weer trek hebt in bier en dat je dus dat lauwe biertje met moeite dan maar op gaat drinken?
Uitspraak van !!!Vivir sin dormir op woensdag 5 augustus 2009 om 06:59:Wie heeft dat ook weleens dat je echt uren doet over je laatste biertje, en dat ie dan lauw en prikloos is, en dat je daar na een tijdje van gaat balen omdat dat dan het laatste biertje is en je ineens dan weer trek hebt in bier en dat je dus dat lauwe biertje met moeite dan maar op gaat drinken?
het is wat
Uitspraak van !!!Vivir sin dormir op woensdag 5 augustus 2009 om 06:59:Wie heeft dat ook weleens dat je echt uren doet over je laatste biertje
ik niet
mn bier is op maar ik ben nu aan de wodka 
Uitspraak van !!!Vivir sin dormir op woensdag 5 augustus 2009 om 06:59:Wie heeft dat ook weleens dat je echt uren doet over je laatste biertje, en dat ie dan lauw en prikloos is,
Sinds wanneer zit er koolzuur in bier?
Ga jij lekkuhr over op de fanta
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 augustus 2009 om 12:58:Eigenlijk vind ik wel een beetje jammer als vrouwen bier uit fles drinken..
En zeker als het ook nog jupiler is ..
Daarom drinken wij bier uit een wijnglas, met rietje, en schijfje citroen.
Uitspraak van !!!Vivir sin dormir op woensdag 5 augustus 2009 om 06:59:Wie heeft dat ook weleens dat je echt uren doet over je laatste biertje
Ik ken wel iemand die weleens zo lang over z'n eerste biertje deed.
Uitspraak van !!!Vivir sin dormir op woensdag 5 augustus 2009 om 06:59:Wie heeft dat ook weleens dat je echt uren doet over je laatste biertje, en dat ie dan lauw en prikloos is, en dat je daar na een tijdje van gaat balen omdat dat dan het laatste biertje is en je ineens dan weer trek hebt in bier en dat je dus dat lauwe biertje met moeite dan maar op gaat drinken?

![D. VN [FR] :hyper:](/images/user/246300_1646749.jpg)

![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)