Nou, ik zal het je uitleggen. Als je iemand met een Italiaans accent, Engels, Brits of russisch accent geil vindt.
Dan heb je het doorgaans over iemand die Nederlands spreekt met het accent naar keuze, zoals iemand met een Amsterdams accents of Limburgs.
Jan de Bont, die een Amerikaans accent heeft, Maxima die een accent heeft...
Ja, heel veel rare mensen.
Dan heb je het doorgaans over iemand die Nederlands spreekt met het accent naar keuze, zoals iemand met een Amsterdams accents of Limburgs.
Jan de Bont, die een Amerikaans accent heeft, Maxima die een accent heeft...
Ja, heel veel rare mensen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 augustus 2009 om 10:33:Engels Brits accent, of Brits accent in het Engels. En ja. En wat is er mee dan? Allemaal rare mensen hier
Ik zal m'n vriendin een bandje voor je laten inspreken
Dat je Engelse wijfen geil vindt, want het heeft niks met brits accent te maken
Dus dat.
Waar gaat het nou om? Je post Engels pratende vrouwen... natuurlijk hebben die een Brits accent. Als het nou Nederlands sprekende vrouwen waren met Brits accent, dan kan ik daar inkomen.
Zelfde als je een nummer van een Nederlandse artiest opzet en zegt dat je het Nederlandse accent zo leuk vindt
Dus dat.
Uitspraak van pl0fk0p-supernl op woensdag 5 augustus 2009 om 21:20:ik ga over 3 weken naar londen
heb daar 5 maand te tijd om een accent aan te leren gna gna
Eindelijk iemand die weet wat accent betekend.
Succes daar (met stage?)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 augustus 2009 om 11:44:aso in achterstandwijken woonende schreeuwlelijkers
East End