Partyflock

Forumonderwerp · 1067462
Authentieke, funky techno met een vette drive, waar vind je dat nog? In een scene die gedomineerd wordt door quasi-hip minimaal gepingel valt er voor de liefhebber van de rollende techno groove maar bar weinig te kiezen… Speciaal daarom presenteert het internationale online dance magazine 365Mag.com op Vrijdag 17 Juli de kick-off van haar nieuwe techno concept in de Amsterdamse Panama: Positive Education! En omdat een goed begin het halve werk is heeft de crew niemand minder dan het legendarische duo Slam, techno grootheid Steve Rachmad en de Britse bad boy Leama uitgenodigd![/b]

Uitspraak van Ritzi Lee op zaterdag 18 juli 2009 om 10:15:
zeker hoeft dat niet. als je kijkt naar wat bijvoorbeeld mijn label doet, of Theory, Token, ... Rollen is meer een gevoel dan een sound. Een funkende groove in combinatie met shuffelende arrangementen. En dan mag het gewone techno, hardtechno, minimal, jungle, electro, noem maar op zijn. Rollen is een gevoel dat je vooruit geduwd word. Niet afgeremd, of achteruit getrokken.

Precies!

Maar dat begrijpen de meeste artiesten niet. Daarom vind Paul Ritch, Paco Osuna en Alex Under wel leuk maar Beyer, Magda en Hawtin niet.

Techno zonder drive = geen techno.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 19:06:
Daarom vind Paul Ritch, Paco Osuna en Alex Under wel leuk maar Beyer, Magda en Hawtin niet.

grappig! want richie en magda zullen ongetwijfeld een plaat van under, osuna en ritch in hun set draaien :).

Ja... al draaien ze alleen maar goede platen in hun set. Dan nog moet je het tot één geheel smelten en drive behouden is een kunst.

Vroeger was Hawtin daar koning in. Decks,FX and 909 is nog steeds een blueprint hoe een stoomtrein op gang te brengen. Hij, Vath, Carola en Villalobos moeten gewoon eens stoppen met ketamine snuiven en weer eens lekker aan de coke gaan.

Check trouwens allemaal eens Fabric 9 mixed by Slam. Heerlijke mix compilatie van Slam uit de gouden tijd.

Slam en Rachmad zou vroeger een killer line-up zijn. Ik denk gewoon niet dat ze de belofte hierboven kunnen waarmaken.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 19:17:
Hij, Vath, Carola en Villalobos moeten gewoon eens stoppen met ketamine snuiven en weer eens lekker aan de coke gaan.

hehe mooie uitspraak
Artiest Stroef
Ik ben nu wel benieuwd hoe het was eigenlijk... Iemand?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 juli 2009 om 10:30:
Misschien moet ik boetes gaan uitdelen

Ik zou een scheidsrechterpakje aan doen en rode kaarten gaan uitdelen, ben je ook nog minimal fashionista erbij (y)

Joyan: kleine zaal werd het lekkerst gedraaid!! weer afgesloten in de 80
Mickey110: topfeesssie!!
Mrszz: Helaas was het niet Steve zijn avond... Slam was lekkerrrr.
TeatroKultka: goed naar ons zin gehad!

En ze deelden heel veel gastenlijst plekken uit dus de echte technokenner heeft door de marketing bla bla heen geprikt.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 19:17:
Hij, Vath, Carola en Villalobos moeten gewoon eens stoppen met ketamine snuiven en weer eens lekker aan de coke gaan.

:respect:
Het was een leuk feessie. Niet erg druk, en aan het begin de avond was het in de kleine zaal leuker/drukker.
Rachmad vond ik een beetje mild ( voor mij persoónlijk is dát geen techno) en Slam...top! :respect:
Als je voor zo "weinig" mensen toch nog lekker blijft draaien en iedereen blijft dansen...top. Op Awakefest draaiden ze een stuk harder, maar dat was voor deze avond waarschijnlijk té geweest...Ik heb genoten.

Artiest Roman Coskun
Uitspraak van Gijssie! op donderdag 16 juli 2009 om 10:46:
124 bpm met techno kan makkelijk. Het aantal bpm bepaalt niet wat voor stijl muziek het is.

qft.

of misschien ben ik wel iets te nieuwe-garde...
ja want ik weet niet wat qft is
ja what the fuck betekend qft? haha

QTF

1. Quoted for truth. OR
2. Quit fucking talking
dus nu weten we het nog niet, maar ik heb wel weer een sms woordje geleerd

Leerzame techno avond, komt er een schrifelijke overhoring aan het einde van het feest?
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juli 2009 om 11:32:
QTF OR 2. Quit fucking talking

Volgens mij bedoel je: Quit talking fucking...QTF...

Maar wat ik niet begrijp, is dat je eerst zegt dat het een rukavond wordt met deze artiesten. Maar dan ga je wel...? :nocheer: ?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 juli 2009 om 19:06:
Techno zonder drive = geen techno

Wat jij drive noemt, is puur subjectief. Dus zeg niet dat het zo =. Techno blijft een gevoelopwekker, net als coke en net als coca...cola...Hou je niet van prik? Dan schud je net zolang totdat je een zoet goedje krijgt...Some people like and some people don't...
laatste aanpassing
volgens mij ben jij een beetje te laat
vette vingers style
Kunnen we een keer de andere tepel zien? :)

Panama :dood:
Uitspraak van Fabio op donderdag 30 juli 2009 om 10:40:
Kunnen we een keer de andere tepel zien?

acco zit in portugal voor een paar maanden, hij zal daar wel vaak met ontblood bovenlijf lopen. dan kan je ze allebij zien. tegelijk!
laatste aanpassing
Uitspraak van anders op donderdag 30 juli 2009 om 13:07:
acco zit in portugal voor een paar maanden, hij zal daar wel vaak met ontblood bovenlijf lopen. dan kan je ze allebij zien. tegelijk!

:lol:
daarom vindt ie het ook niet erg dat ik deze avatar hou :P
Uitspraak van stefotronic op donderdag 30 juli 2009 om 00:22:
volgens mij ben jij een beetje te laat

Heh? Wat? Is het al voorbij?

Volgens mij had jij je camera te dicht bij je hoofd bij het maken van jouw
Uitspraak van anders op donderdag 30 juli 2009 om 16:13:

Te veel licht, dat doet wat met je gezicht...he dat rijmt..
laatste aanpassing