Partyflock

Forumonderwerp · 1066916

Ik woon in een flat met 22 woningen met bejaarden die al jaren hier wonen,

Ik woon er nu sinds januari en er blijven steeds klachten voordoen dat er overlast word veroorzaakt door vrienden/kennisen van mij die hier komen.

Vanmorgen heb ik voor het eerst een gesprek met de woningbouw erover gehad, en te horen gekregen dat ik binnen een maand mijn woning moet verlaten ook via de woning bouw kan ik niet meer reageren!

Ik word gewoon op straat gezet.

In het gesprek bleken dingen voor te zijn gekomen die niet door mijn doen of mensen die ik ken is gebeurt. en werden valse beschuldingen gemaakt dat ik de buren uitgescholden zou hebben :S

Maar zonder afspraken te hebben gemaakt over de klachten kunnen ze je er toch niet zomaar uitzetten?

Ben helemaal van slag en hoop dat er mensen zijn die weten hier mee om te moeten gaan. zodat ik deze woning gewoon kan behouden!

Help!!!
Uitspraak van Mike E op woensdag 15 juli 2009 om 07:33:
Jullie bijten net zo graag als jullie hondjes.

mijn hondjes bijten niet graag,ik ook niet maar als we bijten dan is het hard (6)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 23:08:
en wel die hond vanaf smorgen 6 uur laten blaffen

slaapilletjes met wat worst voor de hond :)
Uitspraak van Maula op woensdag 15 juli 2009 om 07:01:
en jij maar stoer doen dat jij zoveel Watt muziek in huis heb..... LOSERRRRRRRRRR

eigen schuld meiske
oude mensen worden/zijn para..
dus ik zou zowiezo niet in zon bejaarde flat gaan wonen

Uitspraak van Maula op woensdag 15 juli 2009 om 07:01:
kind kind daarvoor worden party's georganiseeerd zodat het in de woonwijken rustig blijf...

Ik zeg niet eens dit ik hier een party maak mgoed worden weer lekkere oordelen getrokken :/ meeste geluid dat hier vandaan komt is het kamp dat hier voor zit! ma dan draaien ze mooie muziek dus klagen ze niet, en als daar snachts muziek word gedraait ben ik de geen die ervoor word aangekeken :/

Heb de muziek gewoon normaal staan, ma als iemand op het balkon zit en ik heb de ramen open omdat zo warm is tuurlijk hoor je dan muziek :/

Uitspraak van Australian Girl op woensdag 15 juli 2009 om 14:02:
oude mensen worden/zijn para..
dus ik zou zowiezo niet in zon bejaarde flat gaan wonen

Tja als je geen andere optie hebt, had erzelf ook niet voor gekozen mgoed :p
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juli 2009 om 20:53:
je moet eerst een waarschuwing krijgen
en zo op straat gooien kan niet

als dit serieus is zal ik juridisch hulp inschakelen, weet je ook meteen wat je rechten zijn

Klopt,
In eerste instantie zal er een zgn gallerijgesprek plaatsvinden

Tevens kan een woningbouw je niet uit de woningzetten. Dit zal idd door de Rechtbank besloten moeten worden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 14:47:
Tja als je geen andere optie hebt, had erzelf ook niet voor gekozen mgoed

je kiest je eige woning toch wel zelf uit ??

of was je het thuis zo beu:p

Uitspraak van Australian Girl op woensdag 15 juli 2009 om 21:34:
Uitspraak van TeRReur__Meiskej_- :rot: op woensdag 15 juli 2009 om 14:47:
Tja als je geen andere optie hebt, had erzelf ook niet voor gekozen mgoed

je kiest je eige woning toch wel zelf uit ??

of was je het thuis zo beu

Neej was al tijdje uit huis, had een tijdje bij vrienden gezeten en via mijn instantie kwam ik in deze woning :)
oh zo..
joa dan is het idd niet zelf kieze
wel kut voor je..

maar nja wat doe je er aan..
helaas nix..
hopen maar dat je snel wat anders hebt
en beter natuurlijk
en sta je nu al op straat

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 juli 2009 om 20:47:
Maar zonder afspraken te hebben gemaakt over de klachten kunnen ze je er toch niet zomaar uitzetten?

maar je wist toch dat er alleen maar bejaarde wonen

ja s kut man .... als je dopy bent dan denk je vaak niet helder

als je optijd naar een rechter stapt dan is er soms nog wat aan te doen maar ja dan moet je daar dus wel brood nuchter aankomen wat niet altijd lukt

zelf had ik vijf vuilnis zakken op mn balkon staan

komt het riag samen met een rechter mn huis in en stoppen me in een inrichting en pushen me in een of andere kut flat

ja dat hoor je ha ha dan wel vaker .... eventjes niet bij de les en je bent je leuke woning kwijt ....

weer een heel gedoe om een echt leuke woning te vinden
en toen was het stil
laatste aanpassing