Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 juni 2009 om 16:03:Ik nomineer mezelf
Vind ik nu valsspelen
vast niet... maar wordt wel echt wild van jou hoor... :waar-is-de-kots-smiley-als-je-hem-nodig-hebt
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 juni 2009 om 16:53:dat is iemand die mijn profiel heeft nagemaakt.. maar goed, ik val ook niet op jou bolle
Het is toch wat dat zelfs de dikke dames niets van je moeten he
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 18:46:echt weer zo'n huisvrouwentopic
Maar die zijn ook al niet onder de indruk
Feestman ik zou bijna zeggen dat ik je ben gaan missen,
jou topics zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 juni 2009 om 17:25:Uitspraak van R.I.P Samop maandag 29 juni 2009 om 17:22:
bitchfight
Al over?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 09:11:Uitspraak van El hombre casado op maandag 29 juni 2009 om 18:46:
echt weer zo'n huisvrouwentopic
Maar die zijn ook al niet onder de indruk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 09:43:volgens mij galmt het hier allemaal van de arrogantie ha ha iedereen stemt op zichzelf
Daar dacht jij vast niet aan he! Walter
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 09:43:volgens mij galmt het hier allemaal van de arrogantie ha ha iedereen stemt op zichzelf
Ik denk dat ze beter een keer de badkamerspiegel kunnen schoonmaken.
Dan zien ze gelijk dat ze een dikke nek hebben.
Van al dat geswaffel wordt die spiegel er niet schoner op.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 10:09:ben ik al genoemd?
Ze zoeken mannen in plaats van een schoothondje dat van het padje is afgeraakt.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 10:09:Ik denk dat ze beter een keer de badkamerspiegel kunnen schoonmaken.
Dan zien ze gelijk dat ze een dikke nek hebben.
Van al dat geswaffel wordt die spiegel er niet schoner op.
Hangt die spiegel zo laag bij jou?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 09:46:Daar dacht jij vast niet aan he! Walter
haha nou ik zou eerder een andere topic openen ha ha mooiste vrouw van partyflock
vind ik toch interesanter
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 10:18:Hangt die spiegel zo laag bij jou?
Ik heb geen spiegel in de douche.
Heb geen behoefte aan pottekijkers tijdens het douchen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 10:23:haha nou ik zou eerder een andere topic openen ha ha mooiste vrouw van partyflock
vind ik toch interesanter
Niemand houdt je tegen om te openen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 10:28:Niemand houdt je tegen om te openen
ja das ook weer zo
Wie wordt dit jaar miss partyflock 2009
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 10:32:ja das ook weer zo ik zal er eens over denken
Wie wordt dit jaar miss partyflock 2009
Is geopend..Kerel, voor je gedaan maar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 10:41:Is geopend..Kerel, voor je gedaan maar
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 10:23:haha nou ik zou eerder een andere topic openen ha ha mooiste vrouw van partyflock vind ik toch interesanter
daar zijn er alleen ook al twintig van geweest jongen, die sluiten ze meteen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 juni 2009 om 11:44:Die is echt een trotse winnaar!
is dit een grap?
wuahahahaahhahaahaah jij bent focking lelijk
kk bezem gooi jezelf weg ofso hahaha
wuahahahaahhahaahaah jij bent focking lelijk
kk bezem gooi jezelf weg ofso hahaha
kk leeeeeeelijk
ikzelf endan?
Uitspraak van actief op maandag 29 juni 2009 om 21:43:Ik nomineer StuntSletje024
kben gwoon populeeehr jongeeee
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 juni 2009 om 16:03:Ik nomineer mezelf
kan da nou ..... gisteren was je nog hier
Hier leefde hij nog...

laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 30 juni 2009 om 20:21:rot eens uit mijn topic... kleine kabouter XD
Voor een tijdje terug had jij verkering met een kleine kabouter
OT Bertje is wel geil