Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 19 juni 2009 om 14:34:echt he, het was zo duuuuur dit jaar niet normaal zeg.
4 muntjes voor 10 euro
Dit is overigens op bijna elk feest zo hoor.
En dan 4 muntjes voor een Vodka Redbull durven te vragen
Niet dat ik die zooi hoef oid, maar dat is gewoon afzetterij. Blikje redbull kost inkoop nog geen euro, en je hebt een lutje vodka.
ja dat was op mijn verjaardag 14-06-2003....
mn 1e en gelijk ook laatste Defqon geweest....weet wel dat ik t n superdagje vond maar puur omdat de muziek toen nog niet overal alleen maar hard, harder, hardst was....kan me n wereldset herinneren van Rank1 opgevolgd door n nog betere set van Cosmic Gate in de Orange tent....je hoefde niet te springen want door die vlonders ging je automatisch wel de lucht in
voor de rest veel in de Techno gestaan toen wat toen zo'n mega lange donkere 'tunnel' was
mn 1e en gelijk ook laatste Defqon geweest....weet wel dat ik t n superdagje vond maar puur omdat de muziek toen nog niet overal alleen maar hard, harder, hardst was....kan me n wereldset herinneren van Rank1 opgevolgd door n nog betere set van Cosmic Gate in de Orange tent....je hoefde niet te springen want door die vlonders ging je automatisch wel de lucht in
voor de rest veel in de Techno gestaan toen wat toen zo'n mega lange donkere 'tunnel' was
ik was d'r bij. Vanaf de eerste geen een editie gemist 
hoe kom je daar bij?
Volgens mij hadden ze 2 of 3 jr geleden bij de brown, was toen openstage, een schip gemaakt...
Main was gewoon heerlijk simpel met super marco may knallen

En aan de linker en rechterkant stonden zeecontainers, meer was het niet!!
main in de vorm van een schip
übervet
Volgens mij hadden ze 2 of 3 jr geleden bij de brown, was toen openstage, een schip gemaakt...
Main was gewoon heerlijk simpel met super marco may knallen

En aan de linker en rechterkant stonden zeecontainers, meer was het niet!!
laatste aanpassing
Uitspraak van Gelache woar op maandag 10 augustus 2009 om 23:13:vanaf t vierde jaar is het hard achteruit gegaan
is ook weer een beetje overdreven
Het is groter geworden en daardoor iets minder gezellig maar er zijn wel veel meer voorzieningen qua drank en toiletten bijgekomen. de organisatie is altijd nog top gebleven.
onze eerste live act als de donkey rollers (kijk rechts op het podium
oke geinig, was gewoon knallen hoor de hele dag daar gestaan! Nu is de main zo verschrikkelijk groot

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)