Am5 juni 2009 22:29Hoi, weet iemand of het mogelijk is om online kaarten te kopen voor Amnesia op Ibiza? Doel ik vooral op bv. de Cocoonavonden thnx!
Alpha X5 juni 2009 22:30Ik denk dat je wel via de A27 kan rijden, maar ik zou toch voor de Bosch wasmachine gaan als ik jou was .
ZAZAZA18 juni 2009 10:17stel je vraag hier... https://partyflock.nl/topic/1032810:IBIZA_2009 het antwoord is trouwens... NEEN--> GEWOON DAAR OP STRAAT KOPEN