Partyflock

Forumonderwerp · 1061736
DEN HAAG - Het verkeer heeft dinsdagochtend op diverse plaatsen last van de gevolgen van het noodweer dat in de nacht van maandag op dinsdag over Nederland trok.
Slecht weer 26 meislideshow
Behalve enkele wegafsluitingen op drukke punten, vielen waarschijnlijk door een technische storing de matrixborden uit boven de snelwegen in delen van Zuid-Holland. Dat meldde de ANWB.

Door wateroverlast sloot de politie de A20 bij het Kleinpolderplein in Rotterdam in beide richtingen af.

De A10 bij Amsterdam werd tussen de afslagen Geuzenveld en IJmuiden afgesloten. Op de A2 Den Bosch-Amsterdam stond rond kwart voor zeven bij elkaar bijna 30 kilometer file.

Windstoten

Het noodweer gaat gepaard met onweer, zware regenval en windstoten tot 105 kilometer per uur. Dat meldde een woordvoerder van het KNMI.

In Woensdrecht werden hagelstenen gesignaleerd van 5 centimeter doorsnee, aldus de zegsman die dat 'uitzonderlijk' noemde.

Wat een kutweer vannacht zeg.. was watertrappelen geblazen.

Nog meer mensen last van gehad of lag iedereen in zn nest ?

http://www.nu.nl/algemeen/1969242/noodweer-teistert-verkeer.html
laatste aanpassing
Aardig onrustig nachtje ja. Maar wel erg fascinerend om naar te kijken. Viel me op dat er ontzettend veel bliksem schichten waren, maar relatief weinig klappen.

Lekker wakker geworden op de bank. Stekkers eruit en doorslapen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 13:06:
Stekkers eruit

:lol: Ben dus niet de enige schijterd die dat doet...:P
T was erg vet, gisteren avond lekker zxitten genieten op het balkon :lief:
Vannacht ook nog eens, toen ging het tekeer met iets van 3 ontladingen per seconde :o

Uitspraak van Funk Fanatic op dinsdag 26 mei 2009 om 11:46:
Vooral van 10 hoog..

Da's een mooie foto man.
Ik liep toen buiten in die kut weer..

Maar die onweer was niet normaal:O

Die bliksems waren echt laag.

Je liep een kut in?

Damn, mijn vatje bier is van mijn balkon gewaaid

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 14:29:
Damn, mijn vatje bier is van mijn balkon gewaaid

:o gecondoleerd!

ben dus niet de eenige die er goed voor is gaan zitten (H)

Uitspraak van Alpha X op dinsdag 26 mei 2009 om 07:19:
Nog meer mensen last van gehad of lag iedereen in zn nest ?

lag in mn nest ja,.maar heb alles meegekregen!
damn,.. lekker heftig buitje :yes:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 14:34:
ben dus niet de eenige die er goed voor is gaan zitten

:yes: zoiets maak je maar 1 of 2 x per jaar mee. Dus even van genieten.

En uiteraard mijn vriendin laten schrikken door keihard op de rand van het bed te slaan :D

Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 26 mei 2009 om 13:10:
Stekkers eruit

Ben dus niet de enige schijterd die dat doet...

Heb voor miljoenen aan apparatuur in me huis.

Artiest The Vanisher
nou de teringzooi gaat hier ook eindelijk los,voornamelijk harde wind en regen!
Vanochtend zonnetje hier (L)

Mooie foto trouwens (Y)
Het begon hier om 03:30 en het is niet meer opgehouden tot 06:00 geloof ik. Ik heb ook vanaf 03:00 geen oog meer dicht gedaan. Liggen draaie, weer overeind, weer liggen draaien, weer overeind, zweten als een otter omdat het zo fokking benauwd was in bed :rot:
wij hebben niks gehad hier :no:
vanochtend rond 5 uur een buitje, zat wel wat onweer, maar niet echt hevig ofzo en vanmiddag 1 bui.. that's it..
Nu lekker de zon:D en wel fucking veel wind :/

Wat een fucking kut weer!
Dacht vanacht ff me rust te kunnen inhalen, maar nee hoor.
Weer een halve nacht wakker gelegen.

Vannacht van 03:00u tot 03:30u heerlijk op de bank gezeten met een bakkie thee en buiten gekeken naar het mooie tafereeltje hier..
Daarna was het wat minder, als een blok weer in slaap gevallen :)

niks van gemerkt :$
Uitspraak van Remsjo op dinsdag 26 mei 2009 om 16:21:
Het begon hier om 03:30 en het is niet meer opgehouden tot 06:00 geloof ik. Ik heb ook vanaf 03:00 geen oog meer dicht gedaan. Liggen draaie, weer overeind, weer liggen draaien, weer overeind, zweten als een otter omdat het zo fokking benauwd was in bed

Had ik idd ook last van
Uitspraak van actief op dinsdag 26 mei 2009 om 17:06:
niks van gemerkt

Als iemand je een klap geeft en je hoekt hem terug, ja inderdaad.
Uitspraak van M. :') op dinsdag 26 mei 2009 om 19:18:
Eyz wat een stakker

whha idd. maar blijft een strakke foto
viel hier wel mee

zo was goed heftig hier :O wel errug vetjes, alle schakelaars knalden eruit die klap was echt TE hard :lol: schrok me kapot B)
maar wauw wel mooi hoor dat natuurgeweld 8)
was indd vies broeierig warm!

Vooral van 10 hoog..

die foto kan ook nooit van 10 hoog genomen zijn. :lol:
Vette foto, dat wel!

Uitspraak van Remsjo op dinsdag 26 mei 2009 om 16:21:
Het begon hier om 03:30 en het is niet meer opgehouden tot 06:00 geloof ik. Ik heb ook vanaf 03:00 geen oog meer dicht gedaan. Liggen draaie, weer overeind, weer liggen draaien, weer overeind, zweten als een otter omdat het zo fokking benauwd was in bed

Same here. :jaja:
Zoo was idd heftig.. werd r ook wakker van en heb ook staan kijken haha maar al die bliksems achter elkaar, niet normaal joh.. deed me denken an die scene in begin van war of the worlds :P vlogen ook takken tegen de ramen an dat vond ik wel wat minder maar gelukkig is niks gebroken of weg gewaaid O:)

ik was rond een uur of 4 of 5 effe wakker vannacht en het was toen echt ongelooflijk noodweer!!! Was best een spektakel om naar buiten te kijken vannacht en te zien dat er zowat niks meer te zien was door de keiharde regen en storm. De bliksemflitsen schoten werkelijk van alle kanten door de hemel, voortdurend. Er was geen seconde geen bliksem te zien. Heftig weertje was dat ja...
Maar was weer verder gaan slapen. Hoewel ik 't nog lang hoorde donderen door m'n halve slaap heen.
laatste aanpassing

Vet zeg! Lijkt net alsof er allemaal takken van een boom uit komen. (bomen hebben het gewoon nageaapt)
laatste aanpassing

Uitspraak van HardstyleChick1908 op dinsdag 26 mei 2009 om 13:42:
Ik liep toen buiten in die kut weer..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 14:07:
Je liep een kut in?

:lol:
Bij ons was het niet zo'n slecht weer!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 01:47:
Vet zeg! Lijkt net alsof er allemaal takken van een boom uit komen. (bomen hebben het gewoon nageaapt

fractals komen overal in de natuur voor hoor

Vanaf 10 uur savonds al last van gehad tot diep in de nacht (n)