Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 augustus 2009 om 00:13:Nee, die stuurt je zo wel een verzoekje
2 stuks
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 augustus 2009 om 00:13:die stuurt je wel een verzoekje
1 cola ijsje hahaha
Uitspraak van DJ DUTCHMAN JACK op zaterdag 8 augustus 2009 om 01:26:1 cola ijsje hahaha
patatje maggi
Uitspraak van lonsdale*hollandop dinsdag 4 augustus 2009 om 12:12:
makkelijke manier om wijfen voor 1 keer te neuken (relatieplanet
jammer dat internet vol zit met zielige mannetjes die geen hoer kunnen betalen...anders zou internetdaten een stuk makkelijker en veiliger zijn.
genoeg wijfen daar die ook maar 1 ding willen hoor, vooral die van ongeveer 28 tot 40
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 augustus 2009 om 01:10:Ik hou meer van piemels eigenlijk..
Dus je komt nu nog niet uit de kast
1 keer gedaan. wat was dat een ramp. we zouden samen naar een bioscoop een film pakken en daarna samen op stap. het was de eerste keer dat ik haar zou zien. dus met goeie verwachtingen begonnen we eraan. maar al snel bleek dat zij totaal niet zon prater was. en ze bleek nogal saai te zijn om het zomaar te zeggen. dus verder dan de bios zijn we niet geweest.
Daarna is het contackt helemaal weg. en het is maar goed ook haha
Daarna is het contackt helemaal weg. en het is maar goed ook haha
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 augustus 2009 om 15:56:1 keer gedaan. wat was dat een ramp. we zouden samen naar een bioscoop een film pakken en daarna samen op stap. het was de eerste keer dat ik haar zou zien. dus met goeie verwachtingen begonnen we eraan. maar al snel bleek dat zij totaal niet zon prater was. en ze bleek nogal saai te zijn om het zomaar te zeggen. dus verder dan de bios zijn we niet geweest.
Dit verhaal komt me bekend voor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 augustus 2009 om 23:52:want? Je bent geen lid?
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 augustus 2009 om 15:56:maar al snel bleek dat zij totaal niet zon prater was. en ze bleek nogal saai te zijn om het zomaar te zeggen. dus verder dan de bios zijn we niet geweest
uhm, in de bios ga je toch ook niet dialogen aan enzo
Je hebt ook niet handig aan gepakt boerharms
laatste aanpassing
eerste date moet simpel en kort blijven, zonder verwachtingen
alleen n kennismaking, dus niet eerst n maand online praten
laatste aanpassing
eerste date moet simpel en kort blijven, zonder verwachtingen
Man dat is per date verschillend
Ken er nu eentje die wil na 3 dagen op MSN al gaan daten
Als je allebei zeker van je zaak bent why not
internetdaten werkt vaak niet
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 8 augustus 2009 om 22:20:genoeg wijfen daar die ook maar 1 ding willen hoor, vooral die van ongeveer 28 tot 40
Waarom zou t niet werken?
Je leert elkaar bijv. via PF kennen.. Je gaat pben met elkaar, de volgende stap is msn.. daarna ga je bellen en smsen. En uiteindelijk spreek je iets met elkaar af.
Uiteraard zitten er
*edit*
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 augustus 2009 om 00:08:*edit*En natuurlijk zitten er mensen tussen die na 1 pb al afspreken en elkaar kapotneuken enzo..
whahaha te droog
Ik heb m'n vriend via PF leren kennen eigenlijk, was geloof ik op een maandag, de vrijdag daarna gingen we beiden naar Awakenings en zijn hij en een vriend van hem met mij en een vriendin meegereden. Eigenlijk puur omdat ze mee zouden betalen met benzine (ons voordeel) en zij niet met de trein hoefden (hun voordeel). Diezelfde avond al een mega klik en gezoend, daarna nog wat er omheen gedraaid omdat we eigenlijk beiden niet zaten te wachten op een relatie..maar wel helemaal verliefd dus blijven afspreken. En dat is nu 3,5 jaar geleden, we wonen nu 2,5 jaar samen en volgend jaar gaan we trouwen
!
Kan dus goed uitpakken
.
Kan dus goed uitpakken
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 augustus 2009 om 00:49:maar mijn zusje is nog steeds verliefd..
op het bier die op het aanrecht staat?
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 augustus 2009 om 01:25:op het bier die op het aanrecht staat?
bijdehand
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 augustus 2009 om 01:33:........zij heeft wel de liefde van haar leven ??? gevonden via zo'n internet dating site
dan is het toch goed
Uitspraak van DJ DUTCHMAN JACK op zondag 30 augustus 2009 om 01:26:ff wachten he eerst mijn ijsje
aahhhh maar ok omdat jij het bent zeg maar hoeveel wil je er hebben
eerst zien, dan geloven
hai hai lieffie
nep, fake bedoening, bla bla. beloven gouden bergen, en dan krijg je hoop stront
Dat gebeurt ook wel als een kerel tegen het lijf loopt in de kroeg
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 13:40:Die zijn tenminste al tevreden met stromend warm water....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 13:40:Geef mij maar gewoon de oldskool Oostblok catalogus
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 augustus 2009 om 23:14:Geef mij maar gewoon de oldskool Oostblok catalogus
Een kinderhand is snel gevuld
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 september 2009 om 17:12:heb ook 1 keer beleefd kwam ik vlakbij locatie stond er een vent. gatverdamme mooi doorgereden was toch met een andere auto dan afgesproken. ook zoiets is een aanrader. gewoon een andere auto die je gezegd hebt. valt het tegen rij je gewoon door.
op een groot station ook wel hoor