Partyflock

Forumonderwerp · 1059711
RAMMSTEIN ON TOUR - PRESALE IS GOING TO START!!!

Ticket-presale for the german Rammstein-shows in 2009 will start exclusively on www.rammsteinshop.de on June 12, 2009!

For all other european Rammstein-shows we will soon announce presale-starts and link to official ticket-sellers' pages. We kindly ask for Your patience!

Please note:
Tickets for german concerts are available on www.rammsteinshop.de only!
For other ticket-offers we assume no liability!

6 December 2009 Netherlands Arnheim GelreDome

(rammstein.com)
laatste aanpassing

Uitspraak van M op maandag 7 december 2009 om 17:18:
studenten

8) idd en die de poppen maar luguber vonden :S 8) ik vond dat juist super!!!!!!!!

Uitspraak van M op maandag 7 december 2009 om 17:18:
2004

Ben ik niet geweest :(
Maar dat is helemaal geweldig 8)
Zo verleden jaar was ik bij Slayer in Duitsland de hele zaal was gewoon een pit :respect: Ik zou en moest helemaal vooraan komen zn lange brede vent gevraagd of ie me mee na voren wilde nemen..
Maar ik was net zo snel weer op mn plaats dan dat ik voor was whaha :lol: Maar dat zijn de pits hoe ik ze graag zie (L)

in 2007 op Pinkpop bij Marilyn Manson was het ook al zo bagger :lol:
Allemaal van die broekkies die eigenlijk bang zijn :X
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 december 2009 om 17:46:
in 2007 op Pinkpop bij Marilyn Manson was het ook al zo bagger :lol:
Allemaal van die broekkies die eigenlijk bang zijn :X

Bij Korn was het dat jaar op Pinkpop wel redelijk stevig :D Bij MM deed het regenen als een gek. En ik was toen zo dronken, ik kon niks opmaken uit het filmpje dat ik gemaakt had. Bleek dat ik gewoon 5 minuten iemands nek heb lopen filmen 8)

Uitspraak van M op maandag 7 december 2009 om 18:35:
Bij MM deed het regenen als een gek.

Maar dat hoorde der gewoon bij (L)
De hele dag zon gehad.. En hij komt op en het gaat kei hard onweren en regenen (L)
laatste aanpassing
was mijn eerst rammstein concert en ik vond het echt vet
stonden niet in het episch centrum, maar hadden wel goed uitzicht bij de ingang van de pitarea aan de rechterkant.

alleen die terugreis met de bussen was een beetje klote, zeker als je voor de verkeerde bus staat te wachten maar ja verder zeer geslaagd

combichrist ook tof

Es war wieder Grossartig.
Goeie set. Wel wat kort maar dat kwam schijnbaar door de ziekte van een van de bandleden een paar dagen eerder.
Bummer voor die lui die naar concert in Luxemburg wilden. Die hebben iig nog iets om zich op te verheugen.
Zodra de DVD in de winkel ligt koop ik em
Allereerst, wat een top set! Eigenlijk zijn alle platen die ik wilde horen voorbij gekomen, van oude klappers zoals Feuer Frei, Links 234 en Du Hast, tot aan de nieuwe toppers van hun nieuwe album!

Helaas niet veel van de show gezien, omdat we bij de bar stonden. Ook klote dat je je jas nergens op kon hangen. Nouja, nergens... het kon wel. En daar hangt mijn jas nu waarschijnlijk nog altijd.
Verder vond ik het geluid vrij matig en schel. Vond amper iets van de zang. Maargoed, Gelredome... Zag ook maar iets van 8 line arrays ophangen aan het plafond. Vergeleken met afgelopen Qlimax (130 arrays) is het dan niet vreemd dat het geluid wat minder is. Verder gezellig feestje gebouwd, met een m.i. erg mat publiek. Schijnbaar verwend door de losbandigheid op houseparties!

Combichrist trouwens erg vet, zoals verwacht. Heerlijke combinatie van muziekstijlen! Fuck that shit!
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 7 december 2009 om 19:53:
Es war wieder Grossartig.