Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 6 mei 2009 om 12:47:amateur spul is dat !!
En jij kan het weten
Dan ben ik maar amateuristisch bezig, boeit me geen ene flikker. Ik vind het af en toe gewoon lekker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:48:True, maar toch blijf ik van mening dat ik met die pep meer schade aan mezelf aanrichte.. Net zolang wakker blijven totdat de voorraad op isen dan gewoon nieuwe gaan halen.. Dus nachtenlang niet slapen geen eten tot ik kotsmisselijk werd van mn langdurig lege maag, weinig drinken
Terwijl ik met coke gewoon netjes naar mn nest ga en voldoende slaap heb, de volgende dag weer normaal eet en drink.
Je zou bijna denken dat coke goed voor je is
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 mei 2009 om 17:14:Stelletje kankerdrugsgebruikers drink toch lekker cola
Uitspraak van skipper de piper op dinsdag 5 mei 2009 om 16:42:je gaat me toch niet vertellen dat je zo moeilijk aan speed of pep komt
Klopt, dat ga ik je ook niet vertellen
want zo moeilijk is het niet...
Uitspraak van Thomderanged op maandag 18 mei 2009 om 12:10:True, maar toch blijf ik van mening dat ik met die pep meer schade aan mezelf aanrichte.. Net zolang wakker blijven totdat de voorraad op isen dan gewoon nieuwe gaan halen.. Dus nachtenlang niet slapen geen eten tot ik kotsmisselijk werd van mn langdurig lege maag, weinig drinken
Terwijl ik met coke gewoon netjes naar mn nest ga en voldoende slaap heb, de volgende dag weer normaal eet en drink.
lol, moet je ook niet zoveel speed gebruiken!
Welke loser blijft dan ook doorgaan tot de vooraard op is, tja zo kan je wel 7 dagen wakker blijven als het moet, maar verstandig is het niet.
Gebruik speed alleen als een backup, het is echt onzin om zoveel te gebruiken, als je zoveel nodig hebt met je je zelf dan niet eens afvragen om mischien beter naar bed te gaan?
jesus met 1gr doe ik weken al niet maanden.
Daartegen over is coke nog veel erger, coke werkt veel korter dan speed, dus gebruik je meer.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 21:57:Ja als ik het in 1 keer haal heb ik hier voor 400 euro precies 2 ons
Maar als ik 2 ons in 1 keer haal snuif ik me hardstikke kaput daarom haalde ik 5 gr maximaal 10 gr per keer dak ginghale
Voor een pepjunk zie je er nog best goed doorvoed uit, no offence
Uitspraak van skipper de piper op dinsdag 5 mei 2009 om 16:42:hoe komt dat..
dat ligt dan echt aan jou !!
Hey mensen,
Heb laatst hele goede pillen gekocht. Geen mcpp, maar echte MDMA.
Ze zijn echt super, mochten jullie ook interesse hebben.
Ook speed verkrijgbaar!
Mail dan effe
wauw2009@yahoo.com
Groeten,
Heb laatst hele goede pillen gekocht. Geen mcpp, maar echte MDMA.
Ze zijn echt super, mochten jullie ook interesse hebben.
Ook speed verkrijgbaar!
Mail dan effe
wauw2009@yahoo.com
Groeten,
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 08:31:Weet iemand nog goede spulleke (pep) te koop in de omgeving A'dam - Alkmaar?
in amsterdam, 2de rotonde linksaf, in de 3de boom aan de linkerkant zit een deurtje, moeje ingaan, heel sneaky en daar kun je kopeng
Uitspraak van skipper de piper op dinsdag 5 mei 2009 om 16:42:je gaat me toch niet vertellen dat je zo moeilijk aan speed of pep komt
hier in de straat kan ik het al op 3punten halen
ik hoorde laatst wel van een maatje van me uit de stad dat ze er daaro vort 10,- p.gram voor betalen, echt schandalig!
hier is de prijs gewoon 5,- p.gram en 6gr voor 25,-
Uitspraak van Van den Bosch op vrijdag 5 juni 2009 om 16:53:hier is de prijs gewoon 5,- p.gram en 6gr voor 25,-
Hier is ook 10 euro +/- per losse gr, zkr wel goeie
Zelf doe ik het niet meer