Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 00:04:ga geen beginners aan spul helpen
erg aardig van je
weet wat ik doe, als het om drugs gaat ben ik heus geen groentje
aan andere troep kan ik komen sta daar nooit verlegen om en daily use nope
zodra de zomer aanbreekt ben ik aan een pepdieetje
kom er alleen niet zo makkelijk aan als de afgelopen jaren
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 18:00:pfoe ik hoef maar 1 van de 8 nummers te belle en ik heb het zo
maar da doe ik nie meer pep is voor mietjes
ahhhh ben je bekeerd na 400 euro in de maand aan pep te hebben gesnoven?
nu is 't in eens voor mietjes? ook makkelijk om ineens met een andere wind mee te waaien hoor
Het antwoord op de topictitel is: vast niet, maar 't zal me aan me reet roesten. Alle pep kan me gestolen worden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 00:04:maar ga geen beginners aan spul helpen
help er dan maar wat gevorderden aan
Uitspraak van skipper de piper op woensdag 6 mei 2009 om 00:12:erg aardig van je
weet wat ik doe, als het om drugs gaat ben ik heus geen groentje
aan andere troep kan ik komen sta daar nooit verlegen om en daily use nope
zodra de zomer aanbreekt ben ik aan een pepdieetje
kom er alleen niet zo makkelijk aan als de afgelopen jaren
ja da moet jij weten je maakt er je eige kapot mee nie mij
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 6 mei 2009 om 00:57:ahhhh ben je bekeerd na 400 euro in de maand aan pep te hebben gesnoven?
heb zeer vette tijde met pep gehad maar wa die troep allemaal kapot heeft gemaakt hou je nie voor mogelijk en ik heb er iemand waar ik veel van hou veel pijn mee gedaan
en sos is veel lekkerder en nee ben niet verkeerd gebruik langer sos als pep maar gewoon ff een bad period gehad
heb zeer vette tijde met pep gehad maar wa die troep allemaal kapot heeft gemaakt hou je nie voor mogelijk en ik heb er iemand waar ik veel van hou veel pijn mee gedaan
same here, gelukkig is dat een fase geweest, wel een vette periode maar ook en periode waarin ik zelf in de afgrond zat.. vandaar dat ik er klaar mee ben..
Uitspraak van skipper de piper op dinsdag 5 mei 2009 om 16:42:hoe komt dat..
omdat het chemische tyfus zooi is
wees een vent en snuif dan het echt spul !!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 mei 2009 om 18:00:pep is voor mietjes
Jij VIND dat pep voor mietjes is
* guess I'm a pussy then!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 12:45:Jij VIND dat pep voor mietjes is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 13:27:En ga nou geen pbs sturen
ja zeg, dat had je eerder moeten zeggen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 03:18:en sos is veel lekkerder en nee ben niet verkeerd gebruik langer sos als pep maar gewoon ff een bad period gehad
als je nu zoveel coke snuift ben je de bad period imo nog niet uit
Uitspraak van Just me FY op woensdag 6 mei 2009 om 03:33:same here, gelukkig is dat een fase geweest, wel een vette periode maar ook en periode waarin ik zelf in de afgrond zat.. vandaar dat ik er klaar mee ben..
yep
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 6 mei 2009 om 18:14:als je nu zoveel coke snuift ben je de bad period imo nog niet uit
true true, maar als mn coke op is is het niet altijd paniek waar haal ik nieuwe zodra de laatste lijn weg is
ik hou me met coke betr in de hand dan met pep..
reken is uit 400e pep in de maand is zeker 40 gram kunnen er ook 80 zijn
650 coke is net 22 gram ofzo wa kunde dan beter doen
(ja.. beter doe je helemaal niks.. die ken ik al.. )
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 03:18:en sos is veel lekkerder en nee ben niet verkeerd gebruik langer sos als pep maar gewoon ff een bad period gehad
heel jou leven bestaat uit bad periodes
dus jij snuift 22 gram coke in de maand.... goed bezig
zoveel snuif ik denk ik nog niet in mn hele leven
? der zijn zat mense die met gemak meer as 5 gr op n avond weg werken en dan vind jij er 22 in de maand veel...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 19:44:heel jou leven bestaat uit bad periodes
and I love it, maar jij bent gemaakt in een bad period en je bent zelf ok pretty bad.. alleen helaas nie perodiek
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 20:25:nd I love it, maar jij bent gemaakt in een bad period en je bent zelf ok pretty bad.. alleen helaas nie perodiek
ik ben in een bad periode gemaakt boeiendddddddddddddddddd
maar ik heb niet zo,n verrot leven als jou whahahahahahahahha
doordat ik niet aan de teringzooi zit heb ik wel het recht om moeder
te zijn. jij niet he komt omdat je het iedere keer kapot maakt door die tering zooi van je.
en dan maar weer zielig gaan lopen doen op pf van ooh ik heb weer een miskraam gehad
is je eigen schuld lomp varken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:14:is je eigen schuld lomp varken
meth hoofdje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:15:eth hoofdje
heey yornas alles ok daar gek wijf die mi vida loca
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:15:meth hoofdje
hoe kan dat nou ze zegt net dat ze geen drugs gebruikt
Uitspraak van skipper de piper op woensdag 6 mei 2009 om 21:16:gezeik... gaat iemand mij nog aan de pep helpen
Komt maar richting gemert dan als je het toch perse wil, heb ok wel zin in een lijntje....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:17:mt maar richting gemert dan als
junk en in een ander topic ben je momenteel zwanger????
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:17:heb ok wel zin in een lijntje...
ik struikel over de lijntje hier
begeef me echt en verkeerde kringen blijkbaar coke, pillen, ghb allemaal in overvloed
maar een beetje speed/pep
nopes
en als ik er om vraag kijken ze me aan als of ik gek ben
is toch een schande, drama
dan op eens is iedereen heilig
nee dat is troep.. daar doet niemand aan
pff drugs is drugs
en iedereen doet het voor zijn eigen plezier of wat je reden ook is
nou en ik moet me plof kwijt van de coke
moet afvallen dus
hier met die pep
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:20:junk en in een ander topic ben je momenteel zwanger????
Hoelang gelede heb ik da nu al gezegd da kind kan inmiddels allang geaborteerd zijn?!
Uitspraak van skipper de piper op woensdag 6 mei 2009 om 21:22:en als ik er om vraag kijken ze me aan als of ik gek ben
is toch een schande, drama
dan op eens is iedereen heilig
nee dat is troep.. daar doet niemand aan
pff drugs is drugs
en iedereen doet het voor zijn eigen plezier of wat je reden ook is
nou en ik moet me plof kwijt van de coke
moet afvallen dus
hier met die pep
Ach joh trek et je niet persoonlijk aan.. 't is maar partyflock he
en je bent net aangemeld dus circa 80% geeft je direct de stempel fake..
Maar joh als je het toch perse wil.. in ruil voor een goeie lijn fix ik voor jou een ons voor 200eur
hahahahah
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:26:kan inmiddels allang geaborteerd zijn?!
is het ook zo?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 18:23:reken is uit 400e pep in de maand is zeker 40 gram kunnen er ook 80 zijn
tja als jij vindt dat het gewicht van de stoffen het zwaarst telt moet je die aanname inderdaad doen en stellen dat je coke gebruik verantwoorder is dan je pep gebruik in het verleden.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:26:da kind kan inmiddels allang geaborteerd zijn?!
kan, maar IS het ook zo? Dat is belangrijker. Of weet je het zelf soms niet?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:26:circa 80% geeft je direct de stempel fake..
hoezo fake
Uitspraak van skipper de piper op woensdag 6 mei 2009 om 21:40:hoezo fake
( Ik wil nou ok heel hard roepen... FAAAAAAAAAAAKE... )
Maar ik zal lief blijven
'Wa denkte gij godverdomme zelf'
Je bent de afgelopen maand aangemeld en komt meteen op het forum vragen om drugs. Plus het feit dat je geen foto van jezelf erop heb staan..
1. Tis een wout
2. Tis een faker
Uitspraak van !¤ Bad Sound Kills Good Music ¤! op woensdag 6 mei 2009 om 21:30:tja als jij vindt dat het gewicht van de stoffen het zwaarst telt moet je die aanname inderdaad doen en stellen dat je coke gebruik verantwoorder is dan je pep gebruik in het verleden.
True, maar toch blijf ik van mening dat ik met die pep meer schade aan mezelf aanrichte.. Net zolang wakker blijven totdat de voorraad op isen dan gewoon nieuwe gaan halen.. Dus nachtenlang niet slapen geen eten tot ik kotsmisselijk werd van mn langdurig lege maag, weinig drinken
Terwijl ik met coke gewoon netjes naar mn nest ga en voldoende slaap heb, de volgende dag weer normaal eet en drink.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 21:48:( Ik wil nou ok heel hard roepen... FAAAAAAAAAAAKE... )
Maar ik zal lief blijven
'Wa denkte gij godverdomme zelf'
Je bent de afgelopen maand aangemeld en komt meteen op het forum vragen om drugs. Plus het feit dat je geen foto van jezelf erop heb staan..
1. Tis een wout
2. Tis een faker
jij ben echt para
maar tja een fake wat jij wilt een wout ook goed
heb ook een sociaal leven dus vind het niet nodig om net als jou een foto van me zelf te plaatsen
de linkerhand hoef niet te weten wat de rechter doet
en wie zeg dat jij geen fake ben of een wout
omdat jij een foto heb geplaatst..
tja goeie dekmantel toch
Shit, ik bestel altijd ongeveer eens per half jaar 100 gram dex ( 60-70% ) voor 380 euro. En dat begon nu op te raken (nee niet in mijn eentje, maar met een aantal mensen deel ik dat dan)... is er niet meer (problemen bij die gast die levert... politie e.d.)
.
Oei oei oei... Het was zo goed spul. Nu moet ik weer op zoek naar een nieuwe dealer. En dan maar hopen op net zulke kwaliteit en dat het ook nog zo goedkoop kan
.
(dat wilde ik even delen met jullie
).
Oei oei oei... Het was zo goed spul. Nu moet ik weer op zoek naar een nieuwe dealer. En dan maar hopen op net zulke kwaliteit en dat het ook nog zo goedkoop kan
(dat wilde ik even delen met jullie
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 08:18:Shit, ik bestel altijd ongeveer eens per half jaar 100 gram dex ( 60-70% ) voor 380 euro. En dat begon nu op te raken (nee niet in mijn eentje, maar met een aantal mensen deel ik dat dan)... is er niet meer (problemen bij die gast die levert... politie e.d.).
Oei oei oei... Het was zo goed spul. Nu moet ik weer op zoek naar een nieuwe dealer. En dan maar hopen op net zulke kwaliteit en dat het ook nog zo goedkoop kan.
(dat wilde ik even delen met jullie).
nou dat is mijn probleem nou ook..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 mei 2009 om 18:23:reken is uit 400e pep in de maand is zeker 40 gram kunnen er ook 80 zijn
Tering
Daar heb ik hier bijna 2 ons voor....
Beetje duur als je 400e voor 40 tot 80 gr betaald
En NEE niemand hoeft een PB te doen want regel niks!
laatste aanpassing
goeie dex pep zou ik ook wel willen
Daar heb ik hier bijna 2 ons voor....
Beetje duur als je 400e voor 40 tot 80 gr betaald
Ja als ik het in 1 keer haal heb ik hier voor 400 euro precies 2 ons
Maar als ik 2 ons in 1 keer haal snuif ik me hardstikke kaput daarom haalde ik 5 gr maximaal 10 gr per keer dak ginghale
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 mei 2009 om 21:57:heb ik hier voor 400 euro precies 2 ons
2 ons pure cafeine dang

![[023] PimRitsel](/images/user/150835_1275853.jpg)