Uitspraak vanMijn onbereikbare liefde is P uit VolendamAudiowaste
op woensdag 29 april 2009 om 11:45:
Lieffie, ik heb je al meermaals verteld dat Poison uit Amsterdam komt.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 11:51:Lieffie, ik heb je al meermaals verteld dat Poison uit Amsterdam komt.
ze zou willen dat ze uit volendam komt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 11:53:haal ff die haring uit je kanis.
haal ff die paling uit dat 13 jarige meisje
we hebben het over onbereikbaar in de zin van dat je die persoon nooit zou kunnen krijgen, Frank.
Niet over het er niet bij kunnen ivm lengteverschil of zoiets
In beide gevallen ben je toch onbereikbaar schat?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 11:51:Lieffie, ik heb je al meermaals verteld dat Poison uit Amsterdam komt.
Poison HIVy ?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 09:32:wie was jouw onbereikbare liefde? waar was dat?
En waarom was hij/zij onbereikbaar?
ja die had ik...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 12:00:alleen een volendammer denkt zo..............
de rest van nederland gooit fuiken uit, jullie 13 jarige meisjes...........
raar volk.........
asjeblieft
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 11:44:ah koetsjiekoetsjiekoetsjie.........vriendje dr bij gehaald?
ken der nie eens
reageer alleen om die uitspraak van jou
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 12:00:de rest van nederland gooit fuiken uit, jullie 13 jarige meisjes...........
raar volk.........
ben jij geen nederlander dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 12:00:de rest van nederland gooit fuiken uit,
heel nederland aan het vissen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 12:00:jullie 13 jarige meisjes...........
dan zou je zeker maar wat graag binnenkort een langs willen komen zeker
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 11:56:ik hou van ze, altijd gastvrij daaro en vis
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 12:00:alleen een volendammer denkt zo..............
de rest van nederland gooit fuiken uit, jullie 13 jarige meisjes...........
raar volk.........
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 11:56:ik hou van ze, altijd gastvrij daaro en vis
ja, je komt als buitenstaander echt makkelijk die samenleving binnen daar
volendam is gewoon een eng dorp, alleen al door hun algehele xenofobie. krijg je enge toestanden van, vraag maar aan dhr mendel, dis kan dat wel uitleggen waarom dat niet lang goed gaat.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 09:32:wie was jouw onbereikbare liefde?
het meisje met het witte rokje uit de clip van Lambada
en dan hoor je bij 1:09 "waar is toch dat zebrahondje vooooor"

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 13:14:Graag
Oja Dante is mijn onbereikbare liefde
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 29 april 2009 om 13:14:n dan hoor je bij 1:09 "waar is toch dat zebrahondje vooooor"
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 13:17:Oja Dante is mijn onbereikbare liefde
nietes, ik ben z.g.a. binnen handbereik
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 april 2009 om 13:48:beter maak jij je druk om mijn paling in jouw zure sloot )Y)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 09:32:wie was jouw onbereikbare liefde? waar was dat?
En waarom was hij/zij onbereikbaar?
Teveel om op te noemen, het begint leuk maar dan zien ze foto's van mij
hoor ik nooit meer wat van ze.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 14:31:Teveel om op te noemen, het begint leuk maar dan zien ze foto's van mij
hoor ik nooit meer wat van ze.
Is het zo erg dat je jezelf maar meteen verwijdert?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 09:32:wie was jouw onbereikbare liefde?
liefde wat is dat ?
Ben daar al jaren geleden het geloof in verloren
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 29 april 2009 om 14:31:hoor ik nooit meer wat van ze.
tja dat krijg je met een rooie stier