Uitspraak van sportfriek op zondag 26 april 2009 om 08:23:Thijs jammer dat ik je niet gezien heb ouwe
Ja je kan helaas niet alles hebben. Volgend feest beter
Uitspraak van sportfriek op zondag 26 april 2009 om 09:24:erg van genoten vooral met dat donderende geluid.
Ja man er zijn echt vet lekkere tracks met van die diepe rauwe kicks, ze spoken nog door mijn kop
Aan de buitenkant klonk het super, totdat onze kaarten gescand werden. Ongeldige kaarten werd er doodleuk gezegd, 1 van de 3 was goed en 2 mochten dus niet naar binnen. Gekocht in de winkel free record shop...en t systeem is altijd correct....Geen tijd voor uitleg, je wordt er gewoon zo leuk uitgegooid.
F*ck the system!
F*ck the system!
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 10:27:Gekocht in de winkel free record shop...en t systeem is altijd correct....Geen tijd voor uitleg, je wordt er gewoon zo leuk uitgegooid.
das inderdaad waardeloos
dus je heb het feestje moeten missen ?
wat een geluid, echt toppie dit jaar
vooral de main
vooral de main
Uitspraak van sportfriek op zondag 26 april 2009 om 10:30:Uitspraak van Deamie op zondag 26 april 2009 om 10:27:
Gekocht in de winkel free record shop...en t systeem is altijd correct....Geen tijd voor uitleg, je wordt er gewoon zo leuk uitgegooid.
das inderdaad waardeloos
dus je heb het feestje moeten missen ?
Ja, gewoon er uit gezet. Waardeloos, we zijn allemaal erg verontwaardigd hierover.
laatste aanpassing
jammer dat ik niet geweest ben, had The DJ Producer wel mee willen maken 
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 26 april 2009 om 13:12:Liepen ook allemaal van die halve gabbertjes
niet helemaal kaal,,boven kant aussie/australien,,onder gedeelte spijkerbroekkie?
waar te downloaden? 
laatste aanpassing
Zelf achteraan was het nog wel redelijk, en meer dan genoeg ruimte, dus helemaal los
Wildstylez was lekker binnen komen, DBLCK&STFN had ik iets meer van verwacht maar wel leuke live-set
tuneboy draaide weer het pleisterwerk van t plafond
Inderdaad he, lekkere nummertjes gehoord en het geluid stond erg hard, die BASS
Daarna beetje rond gelopen en toen weer terug naar de main voor Technoboy, precies zoals verwacht
Zany daarintegen gooide echt lekkere rauwe beats de zaal in
Toen voor ons de twee hoogtepunten van de avond: Noisecontrollers en Tat&Zat
Beter had IQ niet afgesloten kunnen worden
Volgend jaar zeker weer erbij
laatste aanpassing
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 26 april 2009 om 13:12:Wat een kutherrie hoorde ik rond 12 uur bij de Rai.
Liepen ook allemaal van die halve gabbertjes Niet mijn feestje....
Jezus wat een zeikerd ben jij zeg
Uitspraak van Too Many Daves op zondag 26 april 2009 om 13:12:Wat een kutherrie hoorde ik rond 12 uur bij de Rai.
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zondag 26 april 2009 om 12:51:Uitspraak van Thijs-Beatz op zondag 26 april 2009 om 11:13:
Q-dance mailen erover
free record shop afbrekeng
Haha, inderdaad! Doe je mee?
Heb inmiddels q-dance gemaild hierover, ben benieuwd wat ze zeggen
Uitspraak van Sharon!!!75Wat een kutherrie hoorde ik rond 12 uur bij de Rai.op zondag 26 april 2009 om 17:08:
Jezus wat een zeikerd ben jij zeg
Inderdaad
Vond 't wel chill.
Early was thopp! Voor de rest gewoon gezellig. Heb me nog een uur bescheurt om een gozer die met zn schoen aan 't bellen was. Eerst voor de grap maar opeens werd het best serieus. Leuk man pilleng
Verder goeie Rwina gezien, ook altijd leuk.
En mocht gewoon roken van de security.. Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Early was thopp! Voor de rest gewoon gezellig. Heb me nog een uur bescheurt om een gozer die met zn schoen aan 't bellen was. Eerst voor de grap maar opeens werd het best serieus. Leuk man pilleng
Verder goeie Rwina gezien, ook altijd leuk.
En mocht gewoon roken van de security.. Oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Was echt gekkehuis!!!
dj producer
Alleen jammr dat ze op de main niet wat harder afsloten, vond vince vorig jaar echt gruwelijk!
Top feest gehad
dj producer
Alleen jammr dat ze op de main niet wat harder afsloten, vond vince vorig jaar echt gruwelijk!
Top feest gehad
Uitspraak van Ton30071989 op zondag 26 april 2009 om 23:59:ik wil teruggg!
ik wil ook niet gaan slapen want dan ben ik morgen weer helemaal uit me flow
laatste aanpassing
Geweldig feestje weer
Vooral Tuneboy, Zany, Noisecontrollers waren top (The Pitcher draaide ook lekker trouwens), en niet te vergeten Tat & Zat
Hoop trouwens niet dat het thema CTRL-ALT-DELETE het einde betekent van In Qontrol, zou jammer zijn als ze met dit feestje stoppen
!! Of ze moeten bij Q een mooi nieuw concept bedenken ...
Vooral Tuneboy, Zany, Noisecontrollers waren top (The Pitcher draaide ook lekker trouwens), en niet te vergeten Tat & Zat
Hoop trouwens niet dat het thema CTRL-ALT-DELETE het einde betekent van In Qontrol, zou jammer zijn als ze met dit feestje stoppen
uitstekend vermaakt daaro in de RAI
Zowiezo beter als de voorgaande edities waar ik geweest ben, toppie gedaan van Q-Dance! En natuurlijk de bezoekers voor de goede sfeer
Ja ik vond vooral de sfeer een stuk beter dan vorig jaar.
Vorig jaar was het vooral gezellig. Maar bij editie editie ging het meer los
Hoop trouwens niet dat het thema CTRL-ALT-DELETE het einde betekent van In Qontrol, zou jammer zijn als ze met dit feestje stoppen !! Of ze moeten bij Q een mooi nieuw concept bedenken ...
Nee het zal niet het einde van IQ betekenen, athans het lijkt me niet. Het feest heeft volgens mij beter verkocht dan voorgaande jaren. Het was een stuk drukker. De bezoekers zijn tevreden. Q-dance zal zelf ook wel tevreden zijn. Dus ik zou niet in zien waarom ze het concept zouden moeten stoppen, na de editie van vorig jaar met "the last city on earth" kwam er ook nog deze editie
Vond dit echt de beste editie tot nu toe! Dit was me 3e keer en twijfelde in het begin nog wel of ik een kaart moest kopen of niet, blij dat ik dit heb gedaan !! geluid was echt stukken beter dan voorgaande jaren, de sfeer was echt super!!
Heel even in de Hardcore geweest maar daar vond ik het bagger, geen sfeer , meteen lomp gedoe..alsof ze bij een concert van Normaal waren.
Auto terug vinden vind ik altijd maar een ramp haha maar dit kan aan mij liggen!!
Geen ruzie , niemand nokkie zien gaan, geen lange wachtrijen dus wat mij betreft Prima feessieee!!
Heel even in de Hardcore geweest maar daar vond ik het bagger, geen sfeer , meteen lomp gedoe..alsof ze bij een concert van Normaal waren.
Auto terug vinden vind ik altijd maar een ramp haha maar dit kan aan mij liggen!!
Geen ruzie , niemand nokkie zien gaan, geen lange wachtrijen dus wat mij betreft Prima feessieee!!

![#81 -[D.K]-](/images/user/1238_3806499.png)