Partyflock

Forumonderwerp · 1058392
Mag dit wel dan?
Wat ben jij er snel bij. Aan de livestream te beluisteren is het daar ginder wel helemaal dik in orde.

Ja was leuk feest:P (mee luisteren via de stream:P)
Uitspraak van R!etje :D op zondag 26 april 2009 om 02:18:
Leuke muziek dus

Zeker weten (ook al meeluisterend)
laatste aanpassing

http://stream01.platform02.true.nl/qdance-hard.m3u

Genieten:)
Houden we het nog on topic ;)

Het was een geweldig feest alleen stond de muziek iets te zacht naar mijn mening!!!
vond t vet alleen al die vechtpartijen waren kut
geen vechtpartijen gezien, vond geluid in main en early juist lekker, tuneboy draaide weer het pleisterwerk van t plafond..
Uitspraak van Busty. op zondag 26 april 2009 om 07:00:
vond t vet alleen al die vechtpartijen waren kut

Nee heb ik ook niet gezien gelukkig
Verder vond Ik vond het zeker wel 1 van de beste edities.
Misschien zelfs wel de beste.

Geluid en decor top :respect:
en voor het eerst in jaren was het weer eens drukker ipv rustiger. Ben eigenlijk over alles wel tevreden :d
Super sets gehoord van o.a. Avio-live, DFSTF-live, Wildstylez, Headhunterz, Noize supressor, Ran-D, Noisecontrollers en Tat&Zat

Heldig was het :lief:

Nu eff pitten :bye:
was zeker erg vet.
goed geluid overal, gezellige mensen.
Alleen de afsluiters in de hardcore en early zaal waren toch een stelletje prutsers
DJ producer doet toch wat ie wil.. en dat is geen vette hardcore of terror maar een zooitje drum and bass (please ban deze DJ voor het niet houden aan het concept)
in de Early rave draaide volgens mij The voyager ofzo? Die draaide een hoop Slechte ruffneck nummers, 1 en al gejengel zonder hoogtepunt. (slaap verwekkend)
Die Ruffneck heeft volgens mij 300 goeie nummers en 300 waardeloze nummers gemaakt en vandaag hoorde we alleen de slechte nummers
Gelukkig op het eind toch lekker los gegaan in de hardstyle area
Een area waar ik normaal gesproken al jaren niet meer kom
maar heb de hardstyle herondekt :-P :lief:
ook veel mooie dames trouwens in de hardstyle area (lees in mijn geval: veel dames met stevige kontjes :bloos: )

lekker los op het setje van Zatox....dat beukt tenminste nog een beetje vergeleken met dat gejengel van Ruffneck en drumm & Bass van DJ producer. :bounce:
De avond is gered! ;-)

Thijs jammer dat ik je niet gezien heb ouwe :-)
laatste aanpassing

Uitspraak van sportfriek op zondag 26 april 2009 om 08:23:
Thijs jammer dat ik je niet gezien heb ouwe :-)

mij wel :cheer:

zaal 4 was (Y) de rest kut :/
hardstyle is gewoon echt niet mijn ding en het publiek kan ik ook niet mee overweg
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 09:20:
mij wel

Yes! en volgende keer wil ik jullie samen zien, vraag maar aan oma of ze op de kleine wil passen :-)
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 april 2009 om 09:20:
hardstyle is gewoon echt niet mijn ding en het publiek kan ik ook niet mee overweg

Ik dacht ook dat ik daar niet meer van hield, maar dat was toch een lekker hardstyle setje.
erg van genoten vooral met dat donderende geluid. :lief:
Heb zelf wel de neiging om harder te gaan dan het tempo dus moest wel ietsje inhouden om in de pas te blijven met de beats.
Heb thuis express nog een paar Hits van ABBA geluisterd zodat het contrast met de anderse stijlen wat groter zou lijken
Het heeft gewerkt ;-)
laatste aanpassing