Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 21:42:http://www.youtube.com/watch?v=4xIzAs_XkGs
Omfg
Vetvetvetvetvetveeeeeeeeeeeeeeeeeeet
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 juni 2009 om 17:11:motte ze eens de boekjes in scannen en bij de downloads op de newsservers zetten
Of je doet niet zo stakker en je KOOPT een keer een game.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 juli 2009 om 21:29:Hij verkondigt altijd vol trots dat ie al ze games download.
wat een stumper dan
laatste aanpassing
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 23 juli 2009 om 10:44:wanneer komt deze uit?
november dacht ik
http://www.youtube.com/watch?v=sDLnco8PVjk
komen blijkbaar wat korte films aan over assassins creed..of dat wat is weet ik niet.
maar hebben jullie de nieuwe multiplayer mogelijkheden van mw2 ook gezien?
komen blijkbaar wat korte films aan over assassins creed..of dat wat is weet ik niet.
maar hebben jullie de nieuwe multiplayer mogelijkheden van mw2 ook gezien?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 augustus 2009 om 11:53:Gister special edition white besteld.
ik heb black, wat is het verschil weet je dat?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 augustus 2009 om 22:25:wat is het verschil weet je dat?
In de Assassin's Creed II White Edition vind je:
- de figurine van Ezio, maar dan met witte outfit
- een exclusieve in-game bonusmissie
...en natuurlijk de game zelf
Dit zit in die witte geen idee wat het verschil is.
Ik vind zelf die witte figurine mooier daarom heb ik even gewacht met pre ordering.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 augustus 2009 om 22:29:Dit zit in die witte geen idee wat het verschil is.
Blijkbaar is het dit (ongeveer):
Black Edition:
- Master Assassin Ezio figurine
- 3 Bonus in-game quests
* Palazzo Medicis in Florence
* Santa Maria Dei Frari In Venice
* Arsenal Shipyard Warehouse In Venice
- Game soundtrack
- 'Conspiracy Book', detailing game art and history
- Behind-the-scenes DVD
White Edition:
- Bonus in-game content (doesn't specify, likely the same as Black Edition)
- 'White' Ezio figurine (ie. default assassin outfit)
- Some stores also offer white hooded shirt
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 augustus 2009 om 22:24:Ik denk dat het enige verschil die figurine is kwa kleur.
oh, wikipedia zegt dat er in de white één bonus mission is. naja lekker boeiend toch
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 augustus 2009 om 21:10:wikipedia zegt dat er in de white één bonus mission is
Ik zie net 2 op playstation pure.
Weet je ik zie het wel.
Lekker boeiend idd.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 augustus 2009 om 21:10:oh, wikipedia zegt dat er in de white één bonus mission is. naja lekker boeiend toch
nouja die bonus missions
en alsof 3 missies het spel leuker gaan maken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 21:59:Ik vind het onzin dat ze die missies er niet standaard in doen maar je verplichten de special edition te kopen als je die missies ook wil hebben.
ja maar het rare was, dacht eerst dat de white edition meer zou kosten, maar de bediende wist me te vertellen dat als je bv assasins creed 2 gewone editie kocht dat je zowiezo ingeschreven was voor een white edition.
hopelijk dat het waar is!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 22:41:ja maar het rare was, dacht eerst dat de white edition meer zou kosten, maar de bediende wist me te vertellen dat als je bv assasins creed 2 gewone editie kocht dat je zowiezo ingeschreven was voor een white edition.
hopelijk dat het waar is!
Kopt ook zoeits vaags.
Ik wachtte zowiezo op die witte editie omdat ik die figurne mooier vind.
Maar had wel verwacht dat ik wat tientjes duurder zou zijn heel raar bezig ubisoft.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 22:53:Maar had wel verwacht dat ik wat tientjes duurder zou zijn heel raar bezig ubisoft.
ja dat had ik nou ook verwacht, daarom ik wacht nu af tot het spel er is.
want weet niet hoe of wat.
hopelijk dat ik die figurine heb echt wel mooi ding!
had eerst de gewone collectors edition besteld, maar was uitverkocht.
en had geluk want toen ik mijn white edition ging bestellen was het de laatste dag van de bestellingen.
nu nog ff afwachten!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 23:01:Waar heb je em besteld ?
game mania in belgie, maar je kan niet internationaal bestellen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 23:29:game mania in belgie, maar je kan niet internationaal bestellen.
ben je een belg dan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 augustus 2009 om 23:29:game mania in belgie
Daar was ie snel uitverkocht idd.
Free record shop heeft ze nog.