moet zeggen dat je foto's echt zwaar belabberd zijn jij was tevens ook degene die zei dat de foto's op de TTM site zouden komen toch.... Niet zo netjes
Prima dat je dat vindt.
Wellicht heb je me ook verkeerd verstaan in de herrie, omdat ik puur voor de lol en vanuit P60 schiet doe ik niet aan dingen als kaartjes. Ik vertel altijd dat ze op p60.nl of op clubraw.nl wel ergens voorbij komen, geen zin om hele ingewikkelde verhalen op te gaan hangen ook op zo'n moment. Da's dus geen absolute belofte dat ze er echt echt op komen staan. Als er bij TTM wat mee gedaan wordt, leuk, maar als dat niet zo is ook goed.
Ze hebben m'n foto's trouwens wel vermeld in een nieuwsbericht op de voorpagina van ttm.nl. Die 'flickr site' waar ze het over hebben is gewoon de algemene fotosite van P60 waar de foto's van _alle_ producties op staan van het podium. Ik heb met TTM afgesproken dat ik altijd een mailtje drop als ik foto's heb, en dan kijken ze bij TTM zelf wat ze ermee doen. Overigens is de gallery op ttm.nl al sinds maart niet meer bijgewerkt, blijkbaar liggen de prioriteiten daar ook anders.
Om even toe te lichten; Ik ben als technicus in P60 allereerst verantwoordelijk voor de (licht) show, heb ze bijna allemaal meegemaakt en denk dat ik er sinds de start van r_AW in P60 maar 3 of 4x niet bij ben geweest. Na ruim 6 uur opbouwen en voorbereiden hoef ik tijdens het feest niet constant achter de lichttafel te zitten. Meestal heb ik mn camera wel mee zodat ik wat plaatjes van de productie kan schieten.
Zodra ik 1 stap op de dansvloer zet zijn er altijd mensen die 'ook ff op de foto willen'. Natuurlijk schiet ik dan ff wat foto's van de mensen, als je weigert heb je ook weer zure gezichten. En aan de reactie van de mensen als ik de foto's laat zien is te merken dat ze het leuk vinden.
Om eerlijk te zijn ben ik zelf altijd wat minder enthousiast over dat soort foto's, puur omdat het niet mijn primaire doel is. Volledige reportages inclusief partypeople is bijv. Snackyman veel beter in. Als het om fotografie gaat zijn concerten meer mijn ding.
Wat ik me trouwens wel afvraag is waarom je de foto's dan zo belabberd vindt, zeg dat gewoon, dan heb ik er nog wat aan.
moet zeggen dat ik je reply echt zwaar belabberd vind... Niet zo netjes.