Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:43:ik kan je vertellen dat dat geen aanrader is
harsen!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:50:scheer me ook met goedkopen mesjes, no problemo
doe erdaarna altijd babyolie op, krijg je geen scheeruitslag
ah ik begrijp hieruit dat je ook een zak hebt?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:50:doe erdaarna altijd babyolie op,
Zal lekker ruiken aan het eind van de dag (N)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:52:ah ik begrijp hieruit dat je ook een zak hebt?
wijsneus
me kut
is net zo gevoelig
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:54:Zal lekker ruiken aan het eind van de dag
ruikt die van jou wel lekker dan?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:53:ik doe het altijd goed
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:55:ruikt die van jou wel lekker dan?
Duh
Nee maar ff serieus een hele dag met een babieolie ingesmeerde zak rondlopen ruikt aan het eind van de dag echt niet lekker (N) of poes.. Dat zal nog erger ruiken
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:56:Nee maar ff serieus een hele dag met een babieolie ingesmeerde zak rondlopen ruikt aan het eind van de dag echt niet lekker
maar voelt wel zacht aan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:57:maar voelt wel zacht aan
Nou ik heb liever een fris ruikend poesje wat iets minder zacht is dan een stinkend glad poesje..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:58:Nou ik heb liever een fris ruikend poesje wat iets minder zacht
duidelijk haar erop
Uitspraak van º²º Lieverdinie op vrijdag 6 maart 2009 om 11:58:bakra's hebben ook vooral grote ballen.en weinig piemel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:59:je broer heet zo?
op de markt verkopen ze ook veel worst
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:58:Nou ik heb liever een fris ruikend poesje wat iets minder zacht is dan een stinkend glad poesje..
en wel glad neem ik aan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:03:en wel glad neem ik aan
Ja duhh maar als je moet kiezen tussen die 2
Maare smeer er nooit olie o.d. op en het is superglad, ask my boyfriend
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:03:maar zo ruw als schuurpapier?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:04:Dan is ie toch behaard?
hoeft niet he.. misschien heb je van die hele ruwe schaamlippeng
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:05:hoeft niet he.. misschien heb je van die hele ruwe schaamlippeng
Nee wel hele lange tot aan mn knieeen
Maar ssssht niet verder vertellen he!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:04:Maare smeer er nooit olie o.d. op en het is superglad, ask my boyfriend
netjes
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:06:Nee wel hele lange tot aan mn knieeen
Maar ssssht niet verder vertellen he!
das lastig als je een minirokje draagt.
maar je geheim is veilig bij mij hoor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:08:Ik vind wel dat ALLE vrouwen zich verplicht moeten scheren onder hun oksels, vind dat echt geen porum meer al dat shag
als vrouw zijnde ben ik het helemaal met je eens
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:08:Ik vind wel dat ALLE vrouwen zich verplicht moeten scheren onder hun oksels, vind dat echt geen porum meer al dat shag
wanneer ben jij dan OOIT eentje tegen gekomen die dat wel had ?
ik ben 1x een hippy wijf tegen gekomen in Goa.
verder nog nooit !!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:08:Maar goed, scheermesjes van 1 euro zijn niet goed voor je zak
zover ben ik na gister ook ja
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:08:das lastig als je een minirokje draagt.
Dan maak ik de blits
wanneer ben jij dan OOIT eentje tegen gekomen die dat wel had ?
ik ben 1x een hippy wijf tegen gekomen in Goa.
verder nog nooit !!
Ga maar eens kijken op een mooie zomerdag op het strand
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 12:11:zover ben ik na gister ook ja
Maar voor de rest zijn er geen vitale onderdelen beschadigd???
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 maart 2009 om 11:56:Nee maar ff serieus een hele dag met een babieolie ingesmeerde zak rondlopen ruikt aan het eind van de dag echt niet lekker of poes.. Dat zal nog erger ruiken
kom je daar nou bij