Partyflock

Forumonderwerp · 1052199
Peter aerts natuurlijk.
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 september 2009 om 09:34:
Overheem viel me nie tegen gister moet ik zeggen

Nou, spectaculair was het allerminst. Peter had in 2007 nog een keer moeten vlammen tegen Schilt en moeten stoppen. Jammer om de m.i. meest legendarische K1-fighter zo te moeten zien in de ring tegen 2e-rangs vechters. Kansloos het veelvuldig op de grond "duwen" van de vechter uit balans door Overeem trouwens. Moet hij niet te veel doen daar, want dan zijn ze hem zo zat.

finale word bonjansky vs hari.... de rest haalt het nivo gewoon niet

Peter Aerts!!

en niemand anders!

Ik heb wel mijn favorieten :jaja:

Maar zoals je weet is de winnaar pas bekent bij de laatste bel.
Je kan nog zo vaak favoriet zijn, maar het ongelukje zit in een klein hoekje O:)

Oke is niet geheel K1 ;p
laatste aanpassing
Nice filmpje. Die 1 voor laatste is wel nasty, zou me meevallen als die zijn nek niet heeft gebroken.

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 september 2009 om 12:24:
Peter Aerts!!

opa....snap me niet verkeerd. een legend in zijn tijd. maar dit is zijn tijd niet meer.
Uitspraak van DJ Sequence op zondag 27 september 2009 om 10:06:
Nou, spectaculair was het allerminst. Peter had in 2007 nog een keer moeten vlammen tegen Schilt en moeten stoppen. Jammer om de m.i. meest legendarische K1-fighter zo te moeten zien in de ring tegen 2e-rangs vechters. Kansloos het veelvuldig op de grond "duwen" van de vechter uit balans door Overeem trouwens. Moet hij niet te veel doen daar, want dan zijn ze hem zo zat.

Overeem is geen tweederangs vechter! Hij redt het niveau van 't k1 gebeuren prima, sterker nog hij staat nu al bij de laatste 8.
Dat vegen is een prima tactiek die Melvin ook tegen Bonjasky gebruikte. Daar had hij bijna geen antwoord op en 't is ontzettend vervelend als je steeds onderuit gehaald wordt.
Maargoed, Peter verloren, Manhoef verloren (wat opzich wel te verwachten is/was).

Goede opmerking van Fred Royers; "Als je een goede sterke grote man tegen een goede sterke kleine man zet..." al gebruikte hij dat bij de match van Badr Hari.
Overeem een tweederangs vechter :lol:

Die gast traint al zo lang op top niveau bij Golden Glory. Gevaarlijke outsider voor de belt.

De loting is echt super iig. Overeem - Hari in de semi en Bonjasky - Schilt in de andere.

Het kan alle kanten op.
laatste aanpassing

ring tegen 2e-rangs vechters

lol overheem een b vechter ? mma en pride held top klasse a vechter
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 september 2009 om 17:30:
lol overheem een b vechter ? mma en pride held top klasse a vechter

Hebben we het hier nou over een technisch hoogbegaafde kickboxer dan? Voor mij is het een omgeschoolde. Ik zou het direct met je eens zijn wanneer je stelt dat hij dit heel erg goed heeft gedaan, en zijn inzet en doorzettingsvermogen zijn van wereldklasse, maar ik ben van mening dat hij aan kickboxtechnieken en stijl nog zwaar tekort komt.
Uitspraak van Ibu op zondag 27 september 2009 om 16:22:
Hij redt het niveau van 't k1 gebeuren prima, sterker nog hij staat nu al bij de laatste 8.

Ja, nog ff. Bob Sapp zeker ook 'top of the world'? Schande voor de sport naar mijn mening, maar al een stukje verder gekomen dan Overeem, niet? Overigens ook MMA/Pride...

Anyway, kan hij zich verder ontwikkelen op techniek dan ben ik de eerste die dit toegeeft. Vooralsnog vind ik het zonde dat de gevechten er zo uit komen te zien door minimale techniek. Mijn mening.... en dat kun je niet vergelijken met goed ontwikkelde jongens. Dit vervuilt zeg maar.

Nou, spectaculair was het allerminst.

was niet spectaculair nee, ma die het zich toch zkr verbeterd (Y)
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 28 september 2009 om 08:22:
maar ik ben van mening dat hij aan kickboxtechnieken en stijl nog zwaar tekort komt

dat kun je ook over Schilt (3 K1 titels) zeggen en dat is heel wat anders dan een tweederangs vechter.

Denk dat hij zelf tot de b klasse heeft gevochten en toen naar mma is gegaan. Hij past zich moeiteloos aan, getuige zijn overwinningen op Hari en Aerts en de in mijn ogen onterechte dec. tegen Bonjasky.

De outsider 5 dec.
Omg wat is doe Overeem een monster. Ik hoop dat Hari zn revanche krijgt. Goed op afstand houden. Hari ftw !
Uitspraak van DJ Sequence op maandag 28 september 2009 om 08:22:
Hebben we het hier nou over een technisch hoogbegaafde kickboxer dan? Voor mij is het een omgeschoolde. Ik zou het direct met je eens zijn wanneer je stelt dat hij dit heel erg goed heeft gedaan, en zijn inzet en doorzettingsvermogen zijn van wereldklasse, maar ik ben van mening dat hij aan kickboxtechnieken en stijl nog zwaar tekort komt.

het ziet er mischien wat rottig uitmet dat lomp groote lichaam van hem maar kickboksen kan de man zeker wel!

en tegen badr gaan we zien wat ie echt kan, denk dat ie het niet gaat redden tegen een scherpe badr
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 september 2009 om 12:20:
finale word bonjansky vs hari.... de rest haalt het nivo gewoon niet

Ik zie Bonjasky niet voorbij Schilt komen.