Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op dinsdag 10 februari 2009 om 00:05:En lekker haagse joden zingen in business seats dit is op zeker een ekte
Rebus:
- die gozer
+ FC Lacoste
Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op dinsdag 10 februari 2009 om 00:05:Wel mooi die gozer met zijn vrouw hebben de dag van hun leven! En lekker haagse joden zingen in business seats dit is op zeker een ekte.
- die gozer
+ FC Lacoste
Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op dinsdag 10 februari 2009 om 00:05:En lekker haagse joden zingen in business seats dit is op zeker een ekte. En tegen Van Seumeren oke Jochie.
schitterend jah,heeey joggie
Uitspraak van FC Ultrajectum op dinsdag 10 februari 2009 om 00:47:parapapapapa
Doe dan wel de goeie versie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 02:21:patrick: De bal gaat erin.. bij Ado Den Haag.
kraay: Nee, die gaat er naast.. Helemaal niet, die gaat er naast
patrick: Nee, die moet bij ADO Den Haag erin
kraay: Waarom? Dan hebben ze een doelpunt.
patrick: Ja Utreg hep dan een doelpunt..
kraay: Oh...
Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op dinsdag 10 februari 2009 om 00:05:En lekker haagse joden zingen in business seats dit is op zeker een ekte.
Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op dinsdag 10 februari 2009 om 00:05:Wel mooi die gozer met zijn vrouw hebben de dag van hun leven! En lekker haagse joden zingen in business seats dit is op zeker een ekte. En tegen Van Seumeren oke Jochie.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:23:oh okee, is er ook een goeie versie?
vind deze wel strak.... rio favela-rap
gruwlijk gangster taaltje dat braziliaans
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:36:vind deze wel strak.... rio favela-rap
vind dat melodietje gewoon zwaar irritant. lijkt gvd wel een antiliaanse begrafenis joh
wel kicke docus over die favelas gezien.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:41:lijkt gvd wel een antiliaanse begrafenis joh
heje daar ook al een hekel aan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:41:wel kicke docus over die favelas gezien.
rode brigade....heb je trouwens City of God gezien ofterwel Ce da de deus?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:44:heje daar ook al een hekel aan
aan de dat jankgebler wel ja.
verder niks tegen antiliaanse begrafenissen want zuipen der whisky en gaan achteruit naar buiten savonds
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:44:heb je trouwens City of God gezien ofterwel Ce da de deus?
moeite waard?
ik heb die docu van discovery gezien met die swat teams die daar gewoon als legers opereren. je weet niet wat je ziet gek. komen ze hier met een top 20 van probleemwijken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:54:ik heb die docu van discovery gezien met die swat teams die daar gewoon als legers opereren. je weet niet wat je ziet gek. komen ze hier met een top 20 van probleemwijken
jah die Chris Ryan ofzo? je heb ook een vette docu van 2 uur over die rode brigade,is een beetje hetzelfde
maar die film van City of God is echt wreed,gebasseerd op waargebeurde feiten over
jeugdbendes
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:54:ik heb die docu van discovery gezien met die swat teams die daar gewoon als legers opereren. je weet niet wat je ziet gek. komen ze hier met een top 20 van probleemwijken
Met Chris Ryan oud SAS commando
kogels vlogen om zijn oren
er is ook hele vette documentaire over 2 nederlandse gasten die daar grafiti's maken in de slechtste favela's..... moeten ze echt 3 of 4x per dag stoppen omdat het oorlog is vliegen de kogels in de rondte en een halfuurtje later gaan ze weer verder met grafiti
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 15:59:jah die Chris Ryan ofzo? je heb ook een vette docu van 2 uur over die rode brigade,is een beetje hetzelfde
die boeken zijn master man.
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 16:04:die boeken zijn master man.
alles gelezen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 16:07:zijn ook aardig wat docu's over zijn avonturen geweest.... hij had toch in ze 1tje dwars door de iraakse woestijn naar syrie gelopen ofzow!?!
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 16:08:(de 8e man)
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 16:08:het mooiste is als je beiden boeken hebt gelezen van chris ryan en andy macnab over desert storm (de 8e man)
heb ze allemaal boven staan
ook Liberation Day van McNab
weet je welke gruwlijk is?
Delta Force van Eric Haney..... Jawbreaker over Afghanistan en ik vind Black Hawk Down als boek vele malen strakker als de film.... daar hebben ze het in 1,5 uur gepropt terwijl het een hele dag duurde jwt....
voor zover ECI boekenclub
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 16:16:Delta Force van Eric Haney
eens kijken bij bol zo meteen. delta force zijn toch die amerikaanse comando´s?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 16:16:heb ze allemaal boven staan
heb je die film´s ook gezien? bij die wadi met dat jongetje begon ik mcnab een beetje ongeloofwaardig te vinden
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 16:24:delta force zijn toch die amerikaanse comando´s?
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 16:24:heb je die film´s ook gezien?
Ja lang geleden ook maar ja
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 16:16:heb ze allemaal boven staan
Ik kom binnenkort weer ff kijken bij je, vakantie volgende maand jwt
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 17:00:heb je nou al geboekt dan?
Ja man
Is wel ander hotel geworden, maar ga ook dagje naar cairo toe nu
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 16:54:Ik kom binnenkort weer ff kijken bij je, vakantie volgende maand jwt
is goe joekie.... is niet veel nieuws bij gekomen hoor
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 17:00:pfff mijn geheugen is ook 2x zo slecht als 10 jaar geleden merk ik steeds vaker
de laatste tijd echt vaak.... ga ik wat doen zet ik 2 stappen..... weet ik gewoon niet meer wat ik ging doen hey
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 17:02:is niet veel nieuws bij gekomen hoor
Ja ok, maar heb vast nog niet alles gehad
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 17:01:Ja man Toevallig net bevestiging binnen gehad
Is wel ander hotel geworden, maar ga ook dagje naar cairo toe nu
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 17:02:de laatste tijd echt vaak.... ga ik wat doen zet ik 2 stappen..... weet ik gewoon niet meer wat ik ging doen hey
of je hebt net iets gedaan en dan nog na een minuut twijfelen of je het echt hebt gedaan
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 17:12:niet naar luxor dus?
Neeuh, ga liever naar Cairo.. luxor zit je weer uren in de bus. Nu vliegen we gewoon, veel beter en zie liever Cairo dan Luxor ook
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 17:13:Cairo dan Luxor
weet je wat de ellende is......;
tis allemaal zo egyptisch
Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 10 februari 2009 om 17:12:of je hebt net iets gedaan en dan nog na een minuut twijfelen of je het echt hebt gedaan
nounounou.... als je dan nog ouder als 50 wordt dan gaan we lachen hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 februari 2009 om 17:13:luxor zit je weer uren in de bus. Nu vliegen we gewoon, veel beter en zie liever Cairo dan Luxor ook
daar liggen die pyramides toch. cairo lijkt me echt zo´n drukke stinkstad met allemaal van die lastige pakki´s die je vanalles willen aansmeren