Onderwerp is dubbel!
Zie "Borstvergroting" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 februari 2009 om 14:15:je kan het wel gebruiken joh!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 februari 2009 om 14:15:je kan het wel gebruiken joh!
oh is dat een meisje?
OT; ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen het kunnen gebruiken, en er dan zekerder van worden.
Zo'n dubbele rug is natuurlijk ook niets. Bij de mensen die het in "normale" proporties houden ziet het vaak niet eens nep uit.
Maar van die wijven die al een normale cup maat hebben (pak m beet maatje 75b) vraag ik me af waarom en vooral voor wie ze zoiets doen.
Aan de andere kant, ben toch gewoon tevreden met jezelf, niemand is perfect.
en jij kan wat aan die verlepte kop van je doen, Sharpei
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 februari 2009 om 14:15:zoekfunctie HOER!
Ahhh gossie toch, ben je in de overgang dat je zo'n kort lontje hebt!
Sorry niet iedereen zit 24x7 op Partyflock en weet dus alles hier te vinden!
See yaaaaaa
Uitspraak van G.I.T. haaiOf bier.op woensdag 4 februari 2009 om 14:21:
Donker bier ook wel tietbier genoemd
Zij heeft geen tieten nodig om er beter uit te zien dan jou
laatste aanpassing
vanwaar deze agressie jegens een meisje met enkel goede bedoelens?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:21:en jij wat aan die verlepte kop van je
idd jah
ze is jalours dat die borsten niet gaan hangen zoals die van haar wel doen
ze zal wel geïrriteerd zijn omdat haar tepels over de grond schuren
als ze niet fake was btw
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 4 februari 2009 om 14:24:vanwaar deze agressie jegens een meisje met enkel goede bedoelens?
Thx! gelukkig zijn er ook nog mensen die het snappen! pfiewwww
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 4 februari 2009 om 14:24:agressie
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:25:agressief
hihi ik was eerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:24:Zij heeft geen tieten nodig om er beter uit te zien dan jou
Dankje
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 4 februari 2009 om 14:24:vanwaar deze agressie jegens een meisje met enkel goede bedoelens?
Mee eens.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:21:Sorry niet iedereen zit 24x7 op Partyflock en weet dus alles hier te vinden!
Dat is precies waar de zoekfunctie voor bedoeld is!!!
nvt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:29:Sorry niet iedereen zit 24x7 op Partyflock en weet dus alles hier te vinden!
Dat is precies waar de zoekfunctie voor bedoeld is!!!
Sorry, mn ogen zitten niet los vandaar dat mijn oog er niet op gevallen was
Dan hier maar een serieuse reactie ; Ik vind het een goed ding voor meiden die verekte ongelukkig over hun voorkomen zijn en geef ze groot gelijk als ze het doen . Toevallig is er gister een kennis van me geweest en heeft een borstvergroting laten uitvoeren . En als een dame een cup a heeft en voelt er eigen minderwaardig . Gewoon doen
Heb er wel moeite mee als het een dame is die al cup c heeft . Maar ook daar kan de dame in kwestie moeite mee hebben natuurlijk en kan ik niet over oordelen . Dus eigenlijk zeg ik gewoon doen als je er ongelukkig er bij voelt .
Uitspraak van G.I.T. haaiik heb weleens gehoord dat het ook wel helpt als je met een toilet papiertje tussen je borsten wrijftop woensdag 4 februari 2009 om 14:33:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:35:nee dan groeien ze, is bij je reet ook gelukt
Ahum... ok...
gewoon niet doen. werk liever aan wat er zich tussen je oren afspeelt en wees blij met jezelf
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:37:Ahum... ok...
ik doe aan borstvergroting door handoplegging, met een niet goed geld terug garantie!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:35:nee dan groeien ze, is bij je reet ook gelukt
Dan heb jij Amber d'r album nog niet bekeken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:38:ik doe aan borstvergroting door handoplegging, met een niet goed geld terug garantie!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:35:Dan hier maar een serieuse reactie ; Ik vind het een goed ding voor meiden die verekte ongelukkig over hun voorkomen zijn en geef ze groot gelijk als ze het doen . Toevallig is er gister een kennis van me geweest en heeft een borstvergroting laten uitvoeren . En als een dame een cup a heeft en voelt er eigen minderwaardig . Gewoon doenHeb er wel moeite mee als het een dame is die al cup c heeft
dat is precies wat ik net ook al zei.
Maar blijkbaar wordt er alleen gekeken naar de negatieve reacties.
Uitspraak van opie | optjenkere op woensdag 4 februari 2009 om 14:38:gewoon niet doen. werk liever aan wat er zich tussen je oren afspeelt en wees blij met jezelf
Wat er tussen je oren zit zie je niet in de spiegel, maar je borsten wel . Dus blijft het telkens weer een obstakel en is de dame er nog steeds ongelukkig door .
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 februari 2009 om 14:15:zoekfunctie HOER!
keb vlopje gedrukt
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 4 februari 2009 om 14:25:ze is jalours dat die borsten niet gaan hangen zoals die van haar wel doen
maar waar zijn die tieten dan? want ik zie ze niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:46:maar waar zijn die tieten dan? want ik zie ze niet
nou idd. hoe kan ze nou niet tevreden zijn met iets wat ze niet heeft.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:42:Wat er tussen je oren zit zie je niet in de spiegel, maar je borsten wel
Hang je de spiegel gewoon wat hoger, probleem opgelost
er zullen wel een aantal dames zijn die dit ook graag willen maar niet durven en daarom gefrustreerd zijn?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:46:maar waar zijn die tieten dan? want ik zie ze niet
Van wie?
een geintje moet kunnen maar soms nemen de grapjes sneue vormen aan eerlijk gezegd
laatste aanpassing
Uitspraak van Dre@mc@tcher op woensdag 4 februari 2009 om 14:49:Van wie?
T.O.
Ze heeft ook niks dat kan gaan hangen