Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 21:32:Beste wensen nog trouwens.... heeft iemand mijn nummer toevallig ik krijg de hele tijd me voicemail
Gaat goed
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 20:05:had ik het tegen jou? opkk dan
hehe deze boy is lauw
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 18:42:wat een kk lijer ben je om deze foto zo te plaatsten, teveel jongens herkenbaar erop
inderdaad
4 arrestaties bij Utrecht-Ajax
UTRECHT - Na de wedstrijd FC Utrecht-Ajax zijn vier supporters gearresteerd bij stadion Galgenwaard.
Volgens woordvoerder Jens van de politie gaat het om lichte vergrijpen.
Duels tussen Utrecht en Ajax zijn vaak beladen. De politie had 300 man op de been. Daarnaast waren er 150 toezichthouders van de club en 150 beveiligers aan het werk.
de haat is definitief over
ik zeg:
FUSIE

UTRECHT - Na de wedstrijd FC Utrecht-Ajax zijn vier supporters gearresteerd bij stadion Galgenwaard.
Volgens woordvoerder Jens van de politie gaat het om lichte vergrijpen.
Duels tussen Utrecht en Ajax zijn vaak beladen. De politie had 300 man op de been. Daarnaast waren er 150 toezichthouders van de club en 150 beveiligers aan het werk.
de haat is definitief over
ik zeg:
FUSIE
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 maart 2009 om 21:57:de haat is definitief over
ik zeg:
FUSIE
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 1 maart 2009 om 21:48:Zie het probleem ook niet
geldt misschien wel voor andere??!!
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 1 maart 2009 om 22:21:
Met wie moet psv dan wel niet fuseren? Want die komen nergens..
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 maart 2009 om 22:21:geldt misschien wel voor andere??!!
Doelde daar niet op maar goed
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 1 maart 2009 om 22:27:leg uit jonge ?
Ik niet, beetje logisch nadenken hup hup..
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 1 maart 2009 om 22:44:pipo ben je toch
Carnavalpubliek zit in aidshoven hoor, niet nu met je zelf in de knoop komen..
Carnavalpubliek zit in aidshoven
Uitspraak van Brabander Koning op zondag 1 maart 2009 om 22:44:pipo