och och och wat een drama
tja ik verveel me he
en dan hap ik wat af
van wat ik zag vind ik die beauty's net zo lelijk.
ja ik heb spijt
Wat was ik blij dat ze had gewonnen, zo'n prachtig wijf!!
Ja helemaal top dat zei heb
Kan mij niet voorstellen dat die nerds verlegen zouden moeten worden van zo een meisje met zo een dun lichaampje dat ze niet weten hoe ze haar moeten verleiden
beauty en the Nerd komt binnenkort op tv
ik ben 0.93m en ik weeg 10 kilo
moet eerlijk zeggen dat ik zoals de meesten niet zo graag dwerg of lilliputter hoor, maar lig daar nou ook weer niet van wakker hoor, snap het wel dat mensen mij zo noemen
ga maar effe gebukt staan dan, zal ik je anaal vernederen met tarzan en laat ik je daarna met dat boompje in je kont rondjes over de dam rennen, in je blootje (en ik met de zweep djin opjagen)
je zegt het verkeerd man........je bent 93 centimeter GROOT en je weegt 10 kilo ZWAAR
ja ik denk dat de meeste het ook niet als beledigend bedoelen, tis meer een verzamelnaam denk ik.
en als mensen dan niet weten waar ze over praten gebruiken ze die naam.
ik ben mn hele jeugd loempia of kutchinees genoemd.........sja......tis maar wat je dr mee doet........
mij boeide het nooit wat, want juist die gasten die me uitscholden.........hun vriendin neukte ik in het weekend........
ja djidon zo kan ik het ook zeggen he idd
ja weet ik wel, ik neem mensen dan ook niks kwalijk hoor, ben niet zo'n overgevoelig type
haha goed gedaan man, ik zal een voorbeeld aan je moeten nemen
bedankt
jij bent best vaak een bezienswaardigheid voor mensen en daar zou ik dan weer helemaal gek van worden
dat gestaar.........
euhm, ik wil dr ook bij zeggen dat ik vroeger ook heel hard kon lopen hoor, whehehehehe
ja dat is wel zo idd, mensen kijken me echt ALTIJD na, van kinderen kan ik dat nog hebben, lijkt me normaal maar volwassenen kunnen echt lomp doen
oei, dan kan IK misschien toch beter uitkijken met mn korte beentjes haha
de iets oudere kinderen van zo'n 8 à 10 die wilen me altijd oppakken als een pop, dat vind ik al minder, maar ja die bedoelen dat ook niet slecht he
als ik uitga en een leuke lange meid pakt mij op om een praatje te maken of om te dansen vind ik dat niet echt erg als ik mn neus tussen een paar mooie borsten mag steken......
euhm MAXILENIE?!?!
haha wel geinig he dat ik hier als waarschijnlijk één vd kleinste mannetjes van NL één van de langste meiden tegen kom.
heb al een paar keer met haar gechat hier hoor, en ik denk dat een afspraakje er binnenkort wel in zit....
dan zullen de mensen NOG meer omkijken haha
zie je mij al tussen die borsten van lenie ? moet je echt goed kijken denk ik haha
Ik kan me nog wel een stripverhaal van Joop Klepzeker herinneren dat een lilliputter te pakken werd genomen door een grote dikke negerin die hem zo in de pruim stopte en zich bevredigde met die lilliputter...
Zie dat nu ook helemaal voor me