Partyflock
 
Forumonderwerp · 1045790
Hallo!

Wij zoeken dj's die op dinsdag 21 april in de aula van onze school willen draaien. Het is de bedoeling dat jij een aantal leerlingen van onze school gaat leren hoe je moet draaien als een dj.

Die leerlingen kunnen zich dan opgeven aan de dj contest in Doetinchem.

Jij mag dus draaien in een volle aula en ondertussen leer jij een aantal leerlingen hoe ze moeten draaien als een dj. Dit betekent dus dat je meer naambekendheid krijgt, want ook jou naam komt op de posters en de flyers te staan!
Oja, de stijl die gedraaid moet worden is dance. Een beetje muziek waar iedereen naar kan luisteren, want de school hoort het.

Dit hele gebeuren vind plaats in Doetinchem op het Graafschap College op 21 april van 09.45 tot 11.00 uur en van 14.45 tot 12.00 uur.

Lijkt het je wat? Of heb je nog vragen? Stuur een berichtje of reageer hierop :)

Groetjes,
DJ workshop-team

Deze flyer is vast een voorbeeld:
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 57803, 47011}
Ik zit zelf ook op het graafschap college, misschien wel een leuk idee om daar te draaien :)
 
Werkzaam bij Triple R-Events
Artiest {SHOWLIST artist 31337, 17972, 27639}
Niet echt in de buurt .. :)
ik vind dat geen probleem om te doen, maar om nou een vrije dag daarvoor te nemen enzo
en DJ Redje wil ook wel. Maar dat gaat er wel heftig aan toe hoor!
 
Ik wil de jeugd ook wel uitleg komen geven.

Leuke actie mensen;)
 
Artiest San Miquel
Uitspraak van opie | optjenkere op vrijdag 16 januari 2009 om 13:03:
ik vind dat geen probleem om te doen


dan zouden ze ook ECHT wat kunnen leren! :respect:
hehe thx 8)
en dat je dat al zegt na 1x me zien draaien op een zondag met een uber kater b)
 
jaaa je bent populair heur ;)
 
Uitspraak van Graafschap college op vrijdag 16 januari 2009 om 12:40:
van 14.45 tot 12.00 uur.


dat is best wel lang eigenlijk
Artiest {SHOWLIST artist 31027, 16404, 58027}
Slimme zet, gratis dj's voor gratis workshops. Maar dan heb je niet echt een proffesionele opzet.


Mochten jullie een kwalitatief goede workschop willen, neem dan contact op met Woute Slegt van Cup-A-Music...
prijs onder voorbehoud...

info@cupamusic.nl
06-15209292
 
Uitspraak van opie | optjenkere op vrijdag 16 januari 2009 om 15:09:
en dat je dat al zegt na 1x me zien draaien op een zondag met een uber kater b)


ja ben ik toch benieuwd hoe je gedraaid had als dat niet zo was geweest... :)
iets enthousiaster :lol:

mocht je een keer bij mij willen draaien en wat uitleg willen, ben je welkom (Y)
 
Uitspraak van Q-bix aka Bushdoctor op zaterdag 17 januari 2009 om 12:18:
Slimme zet, gratis dj's voor gratis workshops. Maar dan heb je niet echt een proffesionele opzet.


Mochten jullie een kwalitatief goede workschop willen, neem dan contact op met Woute Slegt van Cup-A-Music...
prijs onder voorbehoud...


cup a music

wat een plagiaat van een naam zeg
er is maar 1 cup a en dat is cup a core
 
Dante citeer 17 januari 2009 13:33

donateur! iets enthousiaster

mocht je een keer bij mij willen draaien en wat uitleg willen, ben je welkom



Ik wil wel draailes:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 januari 2009 om 14:42:
Ik wil wel draailes


jij ken volgens mij al aardig draaien :P
 
Heb je wel eens een mix gehoort van mij?:D
 
ja ik wel
jij draait toch enge meenstriem?
 
Uitspraak van Graafschap college op vrijdag 16 januari 2009 om 12:40:
Deze flyer is vast een voorbeeld:


Zou eerst eens beginnen met een workshop photoshop ofzo.
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 januari 2009 om 20:51:
Zou eerst eens beginnen met een workshop photoshop ofzo.


photoshop is beeldbewerkingsprogramma

en een programma als indesign en/of quark xpress zijn layout programma's
daar dient men een flyer mee op te maken :)
laatste aanpassing
 
Artiest Frontkiller
Leuke actie dit.. Ik draai alleen geen dance maar hardcore.. anders had ik me wel aangemeld denk ik. Ik zit daar zelf ook op school dus.

Leuk initatief :)
laatste aanpassing
 
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1601, 2607}
Artiest Canta
www.djschoolzuidholland.nl :) daar kan je docent dj's regelen :)

ik werk zelf fulltime dus ik kan niet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 januari 2009 om 14:28:
Ik wil de jeugd ook wel uitleg komen geven.


:roflol:
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 09:16:
www.djschoolzuidholland.nl


Beste idee idd (Y)

de dj's zijn goed in alle stylen eigenlijk :)

en die doen het elke dag en een club / thuis dj niet (Y)
Artiest {SHOWLIST artist 67539, 51721, 42542}
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 12:17:
www.djschoolzuidholland.nl

Beste idee idd

de dj's zijn goed in alle stylen eigenlijk


elke dj is goed in alle stylen!!

maar je heb er ook wat wannabe dj's tussen zitten!!


maar leuke inzet!!
greets
 
Uitspraak van DJ La Fleur op maandag 19 januari 2009 om 15:58:
wannabe dj's


dj redje
 
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 17:02:
wannabe


Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 17:02:
redje


Uitspraak van permanent verbannen op maandag 19 januari 2009 om 17:07:
Uitspraak van THP op maandag 19 januari 2009 om 17:02:
wannabe

Uitspraak van THP op maandag 19 januari 2009 om 17:02:
redje


 
Artiest Hungry
donateur! wat is enge mainstream?


Alle mainstream is eng...
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 12:17:
Beste idee idd

de dj's zijn goed in alle stylen eigenlijk

en die doen het elke dag en een club / thuis dj niet


Redjeng!! jij al cursus gedaan ?
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 17:02:
dj redje


Slotje, Ban, St*rf!
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 12:17:
Beste idee idd


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 januari 2009 om 14:10:
er is maar 1 cup


and 2 girls .......
Hallo Mensen... :)

We hebben een DJ gevonden!!! :)
Dus jullie hoeven niet meer te reageren, dat jullie het even weten... :)

Maar wel bedankt voor alle reacties, tof van jullie.... :D

Greetzz...

P.s. Als iemand weet hoe je dit forum bericht kan verwijderen vertel het dan even... :)
Uitspraak van Graafschap college op vrijdag 16 januari 2009 om 12:40:
meer naambekendheid krijgt, want ook jou naam komt op de posters en de flyers te staan!


Uitspraak van Graafschap college op vrijdag 16 januari 2009 om 12:40:
Deze flyer is vast een voorbeeld:


Ik denk niet dat het je naambekendheid als dj goed doet om op zo een lelijk ding te verschijnen :lol:
Artiest {SHOWLIST artist 51763, 51588}
Het is dat ik mijn rooster nog niet heb voor dan, maar op zich wel grappig om een keer aan mee te doen :)
 
alles behalve hardstyle...(L)