Partyflock

Forumonderwerp · 1044789
Binnenkort starten de opnames voor een nieuwe serie van het tv-programma Jong (Nederland 3). Graag vertel ik daar iets meer over.

Het is de bedoeling om in deze serie mooie portretten te maken van jonge mensen met een bijzonder verhaal. We zijn altijd op zoek naar mensen met een bijzondere hobby, beroep of levensstijl. Presentator Manuel Venderbos zoekt ze op, praat met ze, en neemt een kijkje in hun leven.

Momenteel ben ik druk bezig met de voorbereidingen van een aflevering over hooligans. Het doel is om vooroordelen weg te nemen, en jullie positief in de media te brengen.

We willen graag weten hoe je erbij komt, hoe groot jullie clubliefde is en wat jullie verstaan onder echte kameraadschap.

Het zou fantastisch zijn als u mij in contact kunt brengen met fanatieke supporters die een kijkje willen geven in hun leven. We zoeken mannen (of vrouwen) in de leeftijdscategorie van ongeveer 18 – 30 jaar.

Uiteraard begrijp ik dat er heel wat haken en ogen zitten aan medewerking. Mocht er interesse zijn om een keer verder te praten, dan vertel ik graag wat medewerking aan deze aflevering precies inhoudt. Dat is geheel vrijblijvend, en verplicht tot niks.

Zou u deze mail misschien willen opnemen in een nieuwsbrief, op de site willen plaaten, of naar een paar mensen willen doorsturen?
Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Edwin Gooijer
Redacteur TV Jongeren

T 035 647 47 37
@ edwin.gooijer@eo.nl
W: www.eo.nl/jong

ps bel snel vrees dat Gijs al gebeld heeft dus je zal wel niet de eerste zijn.

gelukkig maar :d
Ouwegraffie wordt de teamleider ?

Uitspraak van Sahin[HkW] op zaterdag 10 januari 2009 om 17:32:
Ouwegraffie wordt de teamleider ?

lijkt me een slecht idee :lol:
Nou dan gaat et feest mooi niet door

Uitspraak van Sahin[HkW] op zaterdag 10 januari 2009 om 17:37:
Nou dan gaat et feest mooi niet door

Aaaaaaaaaaaaahhhhh jawel joh.... een leider is zo 1980....

8)

Uitspraak van haagse tieten dat is genieten op donderdag 8 januari 2009 om 22:16:
Binnenkort starten de opnames voor een nieuwe serie van het tv-programma Jong (Nederland 3). Graag vertel ik daar iets meer over.

Het is de bedoeling om in deze serie mooie portretten te maken van jonge mensen met een bijzonder verhaal. We zijn altijd op zoek naar mensen met een bijzondere hobby, beroep of levensstijl. Presentator Manuel Venderbos zoekt ze op, praat met ze, en neemt een kijkje in hun leven.

Momenteel ben ik druk bezig met de voorbereidingen van een aflevering over hooligans. Het doel is om vooroordelen weg te nemen, en jullie positief in de media te brengen.

We willen graag weten hoe je erbij komt, hoe groot jullie clubliefde is en wat jullie verstaan onder echte kameraadschap.

Het zou fantastisch zijn als u mij in contact kunt brengen met fanatieke supporters die een kijkje willen geven in hun leven. We zoeken mannen (of vrouwen) in de leeftijdscategorie van ongeveer 18 – 30 jaar.

Uiteraard begrijp ik dat er heel wat haken en ogen zitten aan medewerking. Mocht er interesse zijn om een keer verder te praten, dan vertel ik graag wat medewerking aan deze aflevering precies inhoudt. Dat is geheel vrijblijvend, en verplicht tot niks.

Zou u deze mail misschien willen opnemen in een nieuwsbrief, op de site willen plaaten, of naar een paar mensen willen doorsturen?
Alvast heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Edwin Gooijer
Redacteur TV Jongeren

T 035 647 47 37
@ edwin.gooijer@eo.nl
W: www.eo.nl/jong

8)
Lekker met z'n alleng fitti maken heeeeeeeeeelijk

:lol:
zelfgemaakte bommeng uit zwitserland, burning trains, rookbommen gooien naar onzichtbare polen.

ik ben er klaar :lol:

wat is er mis met wat good old fashion slapstick ouwgie!?!?!?! :d
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 18:46:
wat is er mis met wat good old fashion slapstick ouwgie!?!?!?!

hehehe mooie dingen :D ga je nog wat doen vanaaf joekeltje

Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 10 januari 2009 om 18:51:
ga je nog wat doen vanaaf joekeltje

zo weinig mogelijk :woep:

wie gaat er mee schaatsen in het donker? wie het eerst in een wak valt doet niet meer mee

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 10 januari 2009 om 19:01:
wie gaat er mee schaatsen in het donker?

kick...

deden we vroeger als jochie ook altijd toen je elke winter nog kon.... zak vol strijkers mee en je best doen om vooraan te blijven anders kreeg je er flink wat om je oren :woep:

Robinjo opgeven met plaksnor onherkenbaar :respect: aardig wat meegemaakt als ik die jongen zo hoor praten

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 19:04:
kick...

deden we vroeger als jochie ook altijd toen je elke winter nog kon.... zak vol strijkers mee en je best doen om vooraan te blijven anders kreeg je er flink wat om je oren

:lol:(y)

Na een paar x had ik door dat je beter geen goeie jas aan kon trekken 8)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 10 januari 2009 om 19:05:
Robinjo opgeven met plaksnor onherkenbaar aardig wat meegemaakt als ik die jongen zo hoor praten

ouwe jongens krentebrood