Uitspraak van Landlopert op donderdag 8 januari 2009 om 20:45:
win ik nu een prijs?
ja
Uitspraak van inactief op donderdag 8 januari 2009 om 20:52:jakusje en knuf van mij
![]()
ik voel me gelijk een stuk beter
kun je ook een flesje bier halen?
Uitspraak van Landlopert op donderdag 8 januari 2009 om 20:55:ik voel me gelijk een stuk beter
kun je ook een flesje bier halen?
het was ook niet voor jou bedoeld eigenlijk dus droog je traantjes maar. heb hier geen bier voor je, wel appel-peer sap. wil je dat dan schat?
Uitspraak van inactief op donderdag 8 januari 2009 om 21:00:dan wordt t droge bek voor je
idd ja.
geeft niks hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 21:03:Ik kan het niet aanpassen
nee kut zie het! kan denk ik niet meer als een bepaalde tijd verstreken is... anders verwijder je m toch gewoon8)? dat kan wel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 21:01:Ik mag geen bier van de pastoor
geef dat aan landlopert dan8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 21:01:Ok
goedzo
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op donderdag 8 januari 2009 om 21:03:geef dat aan landlopert dan8)
hij wil nooit wat delen
Uitspraak van Landlopert op donderdag 8 januari 2009 om 21:08:hij wil nooit wat delen
niet als je t zo eist nee..misschien wel als ik t m lief vraag..
kga btw weer in bed liggen want ben nog steeds ziek
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op donderdag 8 januari 2009 om 21:09:niet als je t zo eist nee..misschien wel als ik t m lief vraag..
ik vroeg het hem heel lief echt waar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 20:10:tuurlijk is het een kleur maar als je het leuk vind is nog een vraag ales is een kleur
Neejoh, nerd.
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 8 januari 2009 om 20:22:zwart is geen kleur!
iets heeft overigens pas kleur als er licht op valt
OT: ik laat me haar altijd door collega op school doen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 19:56:Wie verft zijn/haar ook altijd zelf of ga je altijd naar de kapper?
heb gister voor t eerst sinds n jaar of zo weer n kleurspoelinkje in mn haren gedaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 16:07:zo gauw k er uit ben hoe mn webcam werkt
kutdingen
ben blij dat de mijne gewoon in t gaatje gestoken kan worden en hij doet t ..niks gezeik met installatiecdroms enzo
en hij was maar 8 euro
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 januari 2009 om 16:21:https://album.partyflock.nl/58675802.jpg
https://album.partyflock.nl/58675785.jpg
Je haar verven is net zoiets als je haar er direct afscheren. Zooo slecht voor je mooie, gezonde haartjes
Heb het nog nooit geverfd, en dat gaat nooit gebeuren ook
je haar is na een paar jaar gewoon weer helemaal nieuw, want ik neem aan dat je t wel eens knipt? en ik weet niet of je het styled met stijltang of dat je t wel es fohnt..want dat is volgens mij nog veel slechter voor je haar
Je haar verven is net zoiets als je haar er direct afscheren. Zooo slecht voor je mooie, gezonde haartjes
Heb het nog nooit geverfd, en dat gaat nooit gebeuren ook
larie. 1 als je weet wat je doet =
en idd te veel verven is niet goed voor je haar dat ben k met je eens maar zolang je geen extreme shit uithaalt valt t allemaal wel mee hoor. en waarom denk je dat ze al die lijnen met verzorgingsspul hebben? helpt ook hoor
i
Laat je niks wijs maken over al die bullshit over alle verschillende merken verzorgingsprodukten.
Het enige verschil tussen het dure kappersprodukt en die in de "kruidvat", is de concentratie verzorgingsmiddelen die ze erin hebben gepropt.
Het is zeker goed om dagelijks conditioner te gebruiken en wekelijks een masker is niet verkeerd.
Al die ophef over haren verven, pfffff.
Wat dacht je permanenten, fohnen, kammen, je haar opsteken of vast maken, zon, noem maar op.
In de mate waarin wij het doen, ook slecht.
Maar daar zeggen we niks over......
Welke meid met lang haar zit elke 6 weken op de stoel van de kapper?? Bijna geen een, dat is ook slecht voor je haar.
Think about that
Het enige verschil tussen het dure kappersprodukt en die in de "kruidvat", is de concentratie verzorgingsmiddelen die ze erin hebben gepropt.
Het is zeker goed om dagelijks conditioner te gebruiken en wekelijks een masker is niet verkeerd.
Al die ophef over haren verven, pfffff.
Wat dacht je permanenten, fohnen, kammen, je haar opsteken of vast maken, zon, noem maar op.
In de mate waarin wij het doen, ook slecht.
Maar daar zeggen we niks over......
Welke meid met lang haar zit elke 6 weken op de stoel van de kapper?? Bijna geen een, dat is ook slecht voor je haar.
Think about that
Uitspraak van Mama SunDee op vrijdag 16 januari 2009 om 03:42:Welke meid met lang haar zit elke 6 weken op de stoel van de kapper?? Bijna geen een, dat is ook slecht voor je haar.
ohjahwel, ik krijg elke 6 weken 2 meisjes op de stoel die de punten laten knippen
maar idd, als je elke week laat opsteken (touperen) watergolven en al die shit dan ist idd verkeerd,
alles wat te veel is is slecht
Uitspraak van Mama SunDee op vrijdag 16 januari 2009 om 17:20:Ik heb zelf jaren een kapsalon gehad en daar kwamen ook wel eens meiden die het bij houden, maar die zijn op 1 hand te tellen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 januari 2009 om 18:42:niet meer begrijp ik?
nope verkocht.........
Uitspraak van Mama SunDee op vrijdag 16 januari 2009 om 19:28:nope verkocht.........
jammer
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 januari 2009 om 22:18:jammer maar je doet nog wel iets in dit vak?
Nog ff niet, ben nu zwanger, maar wil zeker weer terug.
Alleen ik weet niet of dat als kapster wordt.
Uitspraak van Mama SunDee op vrijdag 16 januari 2009 om 23:19:Nog ff niet, ben nu zwanger, maar wil zeker weer terug.
Alleen ik weet niet of dat als kapster wordt.
aha, gefeliciteerd met je zwangerschap
ik zal niet verder vragen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 januari 2009 om 07:42:aha, gefeliciteerd met je zwangerschap
ik zal niet verder vragen
thanx.....
Hahaha, is geen probleem hoor.
Ik heb een ontsteking aan mijn nek en ruggengraad.
Daardoor kan mijn arm niet alle tijd meekomen.
Het vreemde is wel eens waar, dat sinds ik zwanger ben, ik er bijna tot geen last meer van heb.
Ik zou ook geen kapsalon meer willen hebben, liever iets achter de schermen.
Modelijnen internationaal showen of zoiets.
ik heb shows gedaan en dat vond ik wel heel gaaf!!
Uitspraak van Mama SunDee op zaterdag 17 januari 2009 om 14:07:Modelijnen internationaal showen of zoiets.
ik heb shows gedaan en dat vond ik wel heel gaaf!!
lijkt me ook supergaaf ja!
Uitspraak van Mama SunDee op zaterdag 17 januari 2009 om 14:07:Daardoor kan mijn arm niet alle tijd meekomen.
klote zeg
hee vraagje he, nu je zwanger bent, dan mag je je haren niet verven toch? en ook niet zolang je borstvoeding geeft toch?
ik wil ze ook graag verven, maar moet dan 2 of 3 pakken kopen vanwege mn dikke haar en begin er liever niet zelf mee.