weetje wat je moet doen??
je asbak over kop gooien en dan de kleine peukjes die je hebt uitgedrukt...daar moet je het kleine beetje shag uithalen en dat weer in een vloeitje stoppeng
lekker rokenggg
je asbak over kop gooien en dan de kleine peukjes die je hebt uitgedrukt...daar moet je het kleine beetje shag uithalen en dat weer in een vloeitje stoppeng
lekker rokenggg
ja klote, vast wel een tankstation in de buurt toch
Beetje 15 km fietsen
Ik heb het nog steeds koud!
Oei
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 januari 2009 om 22:31:net goed!!!!
Wel
laatste aanpassing
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:32:je asbak over kop gooien en dan de kleine peukjes die je hebt uitgedrukt
Dat deed ik altijd met de opgerooktje sjekkies van me moeder vroeger
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:32:weetje wat je moet doen??
ik zou er niet van opkijken als jij dat wel is gedaan heb
Uitspraak van ^VonDutch® op woensdag 7 januari 2009 om 22:35:Dat deed ik altijd met de opgerooktje sjekkies van me moeder vroeger![]()
jwt
Uitspraak van ^VonDutch® op woensdag 7 januari 2009 om 22:33:Beetje 15 km fietsen![]()
in de buurt is anders ja
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:32:weetje wat je moet doen??
Deed client van m'n werk ook
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:39:hoe denk je anders dat ik erbij kom??
dat ik het verzin??
ewa ik ben een schooier jwt
respeKt voor landlopert
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:32:je asbak over kop gooien
rare jongens die friezen
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:32:je asbak over kop gooien en dan de kleine peukjes die je hebt uitgedrukt...daar moet je het kleine beetje shag uithalen en dat weer in een vloeitje stoppeng
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 7 januari 2009 om 22:50:rare jongens die friezen
zo praat je niet over je vent fleur
Uitspraak van ^VonDutch® op woensdag 7 januari 2009 om 22:36:Maar heb ook geen vloei meer
ik heb wel vloei
maar geen tabak
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 januari 2009 om 22:51:ik heb wel vloei
maar geen tabak
ik heb vloei, tabak, sigaretten en hash
no spang hier
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 7 januari 2009 om 22:52:dat verbied ik je bij deze landlopert
haha landlopert flink onder de plak
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 7 januari 2009 om 22:50:asbak over je hoofd gooien?
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 7 januari 2009 om 22:52:dat verbied ik je bij deze landlopert
oke niet slaan
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 7 januari 2009 om 22:53:hash
ik zeg alles kan maar jeck herrer is beter
haha landlopert flink onder de plak
dat dacht jij maar
Uitspraak van PRINSES DENNop woensdag 7 januari 2009 om 22:54:
Koning Kansloos
hoi kansloze
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:57:hoi kansloze hoe gaat het?
Goed hoor, en met jou changeless?
Uitspraak van PRINSES DENNGoed hoor, en met jou changeless?op woensdag 7 januari 2009 om 22:58:
voel me vrij kansloos jwt
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:59:voel me vrij kansloos jwt
iwmatg. zo voel ik me al de hele dag.
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:55:typfoutje
ow dus je wou geen asbakken over jouw of mijn hoofd gooien?
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 22:55:oke niet slaan
ik sla je toch nooit?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 januari 2009 om 22:56:jeck herrer
watte?
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 7 januari 2009 om 23:13:ow dus je wou geen asbakken over jouw of mijn hoofd gooien?dan vind ik je weer lief
tuurlijk niet
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 7 januari 2009 om 23:13:ik sla je toch nooit?
nee maar misschien vanavond wel.
denk ik zeg het ff
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 7 januari 2009 om 23:13:watte
omg
http://www.infinitygreen.nl/Jack-Herrer.110.0.html
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 23:14:nee maar misschien vanavond wel.
je hoeft het niet voor haar op te nemen..
er zijn speciale instanties die je kunnen helpen bij een agressieve partner..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 januari 2009 om 23:19:hij krijgt capsones
oohww?? leg es uit?
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 23:24:oohww?? leg es uit?
ja wat is allemaal lees hier en daar jongah.. gedraag je nou eens
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 januari 2009 om 23:26:ja wat is allemaal lees hier en daar jongah.. gedraag je nou eens
ik doe toch niks verkeerd
wat is het vandaag??? haat landlopert dag?
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 23:27:wat is het vandaag??? haat landlopert dag?
ik heb nix tegen je
Uitspraak van Landlopert op woensdag 7 januari 2009 om 23:27:haat landlopert dag
wie dan?