| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 25 april 2009 om 21:30 |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 18:52:met zn oscar en lima en al die shit
Dat is gewoon het Internationale alfabet, alleen ken ik het niet
Och, had nog genoeg belminuten openstaan..
Maar wat gaaf gedaan
He he eindelijk is mensen die inzien dat het orginaliteit is.
Btw voor de idioten onder ons: 0900 kosten die gaan niet per definitie naar Q hoor...
En zo wel als je nog slimmer zou zijn zou je weten dat je ook samen het wachtwoord kan delen
Anyway..
Negatievelingen denken sws nooit verder dan hun neus lang is..
Ik ben in ieder geval weer benieuwd was de avond ons brengt als de aankondiging al zoveel met zich meebrengt!
WOEHOEEEEEEEEEEEE
Btw voor de idioten onder ons: 0900 kosten die gaan niet per definitie naar Q hoor...
En zo wel als je nog slimmer zou zijn zou je weten dat je ook samen het wachtwoord kan delen
Anyway..
Negatievelingen denken sws nooit verder dan hun neus lang is..
Ik ben in ieder geval weer benieuwd was de avond ons brengt als de aankondiging al zoveel met zich meebrengt!
WOEHOEEEEEEEEEEEE
Uitspraak van Marja Horstman op donderdag 26 februari 2009 om 19:07:dat het orginaliteit is.
Ten voeten uit inderdaad
Had dit nooit verwacht. Heel erg vet
leeeuuk zo een smsje dacht al aan gratis kaarten
moesten jullie ook al je gegevens invullen
vraag me af hoe ze eig aan me nummer komen vast een x ingevuld na een feest ofzo
Omdat ik het nummer waar ik hem op kreeg alleen bij Ticketonline heb opgegeven,
hoopte ik wel op een mazzeltje
Moest wel mijn gegevens invullen. Maar dat snap ik niet, want die hebben ze al, anders hadden ze ook geen sms kunnen sturen...
laatste aanpassing
Wat masterlijk zeg!
Echt ziek gedaan
De teaser/trailer vond ik al vet, maar zou niet gaan
Nu met deze site, de set-up
De line-up
GVD JAH DAT IK AANWEZIG BEN!
Echt ziek gedaan
De teaser/trailer vond ik al vet, maar zou niet gaan
Nu met deze site, de set-up
De line-up
GVD JAH DAT IK AANWEZIG BEN!
je moest is weten dat je hele bedrijven heb die hun database verkopen en dat je daarom wordt benaderd door allemaal bedrijven waarvan je niks heb ingevuld..
Ook niet relevante...
Daarom lees is die kleine lettertjes mensen...staat daar namelijk allemaal in
Maar goed komen ook weer goede dingen uit.. zoals dit.. zouden ze weer een deck ofzo weggeven aan de hand van de telefoontjes die je gepleegd heb en daaronder verloten? Ben benieuwd man..
Ga ik wel 100000x bellen namelijk
Ook niet relevante...
Daarom lees is die kleine lettertjes mensen...staat daar namelijk allemaal in
Maar goed komen ook weer goede dingen uit.. zoals dit.. zouden ze weer een deck ofzo weggeven aan de hand van de telefoontjes die je gepleegd heb en daaronder verloten? Ben benieuwd man..
Ga ik wel 100000x bellen namelijk
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 20:51:gvd kan iemand mij zeggen hoe die fucking site werkt?
want heb al 10x dat kut nummer ingedrukt maar wil niet werken
je moet het niet via Q-dance.nl doen maar via www.whoisinqontrol.com
Password = 09lortnoq
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 22:33:maar er geraken word weer zo een probleempje
daar heb je de ns voor toch?
nu ik de line up heb gezien moet ik weeeerrr gaan zeuren bij me vrienden dat ze Echt mee moeten
Uitspraak van Ton30071989 op donderdag 26 februari 2009 om 22:35:daar heb je de ns voor toch? utrecht is prima te bereiken
ja maaruh, allemaal geen probleem met trein enzo, maar ik heb een serieus probleem in de vroege ochtend
heb steeds last dat mijn ogen toevallen
en heb ook mijn auto natuurlijk ook, maar die zuipt wat te veel
Uitspraak van Ton30071989 op donderdag 26 februari 2009 om 22:35:nu ik de line up heb gezien moet ik weeeerrr gaan zeuren bij me vrienden dat ze Echt mee moeten
whahaha dat probleem kennek ook!
maar ik heb gevonden wat je moet doen, je moet zo hard zeuren maar dan zo hard
dat ze het beu horen en dan zeggen ze zowiezo tog ja!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 22:45:heb steeds last dat mijn ogen toevallen
moet je je lichaam een beetje helpen wakker te blijven die nacht/ochtend
Uitspraak van Ton30071989 op donderdag 26 februari 2009 om 22:53:moet je je lichaam een beetje helpen wakker te blijven die nacht/ochtend
lol hahahaha
de nacht valt altijd goed mee
maar die ochtend val je dan opeens stil na dat nachtje beuqen
en dan ja voelk me opeens fataal
maar valt nog allemaal te zien misschien dat er busreizen zijn dan zit er al heel wat meer kans in dat ik ga
en anders lekker de setjes downloaden enkele maanden erna
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 februari 2009 om 23:03:maar valt nog allemaal te zien misschien dat er busreizen zijn dan zit er al heel wat meer kans in dat ik ga
en anders lekker de setjes downloaden enkele maanden erna
of je zet je wekker van je mobiel een paar minuten voor je aankomst bij jouw halte? geen smoesjes om niet te gaan beuqen zal je!
Uitspraak van Ton30071989 op donderdag 26 februari 2009 om 23:34:of je zet je wekker van je mobiel een paar minuten voor je aankomst bij jouw halte? geen smoesjes om niet te gaan beuqen zal je!
ej idd dat kan ik ook doen!
nu nog ff gaan zeuren bij mn lieve vriendjes en vriendinnetjes
kunnen we lekker beuqen!