Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op maandag 14 september 2009 om 13:42:2 weken naar t hopelijk warme zuiden
zowiejzo
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op maandag 14 september 2009 om 13:42:2 weken naar t hopelijk warme zuiden
je weet zelf graadje of 25 lekker zonnetje kronenburgje er bij
Uitspraak vanword hoog tijd!!1 en al fred
op dinsdag 15 september 2009 om 21:34:
haha dat zeg je al maanden en als je dan een keer gaat heb je weer een grasser
ik ben zo weg
Uitspraak van [ C.T.Z ] -StePhaN- op dinsdag 15 september 2009 om 20:30:kronenburgje er bij
Dat voornamelijk
Vanacht maar weer eens een nachie proberen
ik ben zo weg
Hopen dat het wat word!! Succes in ieder geval
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op woensdag 16 september 2009 om 09:39:Vanacht maar weer eens een nachie proberen
ow juist geven wel lekker weertje af suc6
Uitspraak van [ C.T.Z ] BaJoW op donderdag 17 september 2009 om 15:45:2 schubbas in the pocket... vannacht nog maar eens proberen
ik ga vrijdag niej na kanaal or ga ff op de grote kreek proberen paar uitzet spiegels te vangen
Moet eerst binnenkort 'es nieuwe delkim's kopen
Kopen??
heb er 3 veur 230 euri Type: Delkim Plus STD Blauw Led
Nee ff zonder dolle 230 euri voor die 3
laatste aanpassing
Kopen??
heb er 3 veur 230 euri Type: Delkim Plus STD Blauw LedZGAN!! Van een oud vrouwtje geweest,
Nee ff zonder dolle 230 euri voor die 3Alleen voor jou die prijs omdat ik je ken
Sorry joekie, ik wil TXI's, dan wel de purple hase
gap ik heb wel voor je eventueel ga komende week weer actief scannen met Adil rondom de forten. Ik laat je wel weten wat ik heb geregeld, moet per se delkim zijn?
PB maar
ppfff wat hadden wij weer sessie in france 
Eerst naar de Somme geweest en zonder boot was er dus vrijwel geen stek te vinden. Toen naar de Yonne gereden en nog maar een vergunning erbij gehaald. werd dus pas 2de dag vissen. Na 2 nachten een knolletje en een hele vracht aan kopvoorns toch maar besloten om een ondiep groente kanaaltje in de buurt te pakken voor de laatste nacht en dat leverde tot onze grote verassing nog een 32 pond spiegelte op en een dik skubje
De kronenburjes waren overigens wel weer fijn

Eerst naar de Somme geweest en zonder boot was er dus vrijwel geen stek te vinden. Toen naar de Yonne gereden en nog maar een vergunning erbij gehaald. werd dus pas 2de dag vissen. Na 2 nachten een knolletje en een hele vracht aan kopvoorns toch maar besloten om een ondiep groente kanaaltje in de buurt te pakken voor de laatste nacht en dat leverde tot onze grote verassing nog een 32 pond spiegelte op en een dik skubje
De kronenburjes waren overigens wel weer fijn
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zondag 20 september 2009 om 23:31:toevallig vanacht box van de buren leeggetrokken.. paar ruggen aan visspullen ook.. (hijs fervent visser) pb maar als je interesse hebt..
Hierheen
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zondag 20 september 2009 om 23:31:toevallig vanacht box van de buren leeggetrokken.. paar ruggen aan visspullen ook.. (hijs fervent visser) pb maar als je interesse hebt..
heb je ook schrijver voerboten en hardy hengels??

![[ C.T.Z ] BaJoW](/images/user/93223_2419163.jpg)

![[ C.T.Z ] ReMMieJ (6)(6)](/images/user/80022_2422137.jpg)

![[ C.T.Z ] -StePhaN-](/images/user/113142_1895712.jpg)